zaterdag 29 september 2012

Doorbraak

Al vele jaren geleden begon ik met het verven en doorschuren van mijn meubels. De echte doorbraak voor mijn liefde voor brocante ontstond tijdens mijn vakantie in Denemarken, nu ruim drie jaar geleden. In een winkeltje ontdekte ik artikelen van Jeanne d' Arc Living. Ik kocht een tijdschrift; het werd mooi verpakt in vloeipapier en ik was verkocht! Geïnspireerd door wat ik gezien had, heb ik thuis een kussenhoes van linnen gemaakt en daarop de naam en het adres van de desbetreffende winkel gesjabloneerd. Onze Spookie maakt er dankbaar gebruik van...


De naam van mijn blog is ook een stukje Denemarken. In het Deens is bloem: blomst. En ik hou van bloemen. Vandaar. En 'la' zijn mijn initialen. 'Living' is duidelijk, denk ik!

Veel lees- en kijkplezier toegewenst!

Linda

4 opmerkingen:

Mayflower zei

Hallo Linda,
Welkom in Blogland.
Wat een mooi kussen heb je gemaakt, een heerlijke plek voor de poes.
Leuk dat je mij bent gaan volgen en....jij heb er ook een volger bij.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Hoi Linda,

Ik zag je reactie bij Mea staan dus vandaar dat ik even kom buurten! Wat leuk dat je een eigen blog begonnen bent, ik hoop dat je je hier snel thuis voelt! Ik ga mij meteen als volger aanmelden hoor en wens je heel veel succes!

Lieve groet, Ingrid - Home & Lifestyle

Eefies day zei

Wat een mooi kussen heb je gemaakt zeg en als je in Denemarken bent dan krijg je idd de kriebels... Scandinavië is een land waar je vele inspiratie op kunt doen.
Ik ga je volgen, je bent welkom op mijn blog als je zin hebt.

Lieve groet,
♥Eefie

Gerry zei

Hallo Linda,
Helemaal nieuw in Blogland, Welkom!
Via Mea kom ik bij je en ik ga je volgen. Je bent ook op mijn blog van harte welkom.
Je hebt een mooi kussen gemaakt!

Lieve groet,
Gerry