zaterdag 27 oktober 2012

Badkamer




Ik laat jullie wat kiekjes
in mijn badkamer zien!







De kaart in het lijstje is van
ariadne at Home.






De hortensia komt uit mijn eigen tuin,
een dankbare bloem.






Dit mini-mini-hangertje kreeg ik
ooit ergens bij...






Zomaar wat pareltjes...
...en badzout in een weckpotje.













Deze flesjes hebben etiketten
met mooie poederachtige tinten...














Met mijn kranen, die een nostalgische
uitstraling hebben, ben ik
nog altijd heel blij!





Voor alle bloggers
en stille volgers:
een gezellig zonnig weekend!
Liefs Linda


14 opmerkingen:

It's me zei

Wat een heerlijke kiekjes....fijn weekend...liefs Ria...xxx..

Petra zei

Gezellige badkamer zeg, wij zijn druk met de onze ik kan niet wachten om in te gaan richten. Gaat nog wel ff duren alles moet er nog gedaan worden zoals water, stroom afvoer enz enz. Maar komt goed gezellig weekend, groetjes Petra.

anita zei

Ziet er heel gezellig uit je badkamer.
Leuk met al die spulletjes.

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Gezellig hoor, ik vind je kraan ook bijzonder mooi!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

bij ELZ zei

Mooi plaatjes uit je badkamer! Sfeervol! Je tekstborden van de vorige post zijn ook leuk! Ik vind die tekst van Hapiness ook zo goed!
Liefs Lindy

Gerry zei

Mooie sfeerfoto's uit jullie badkamer! Doet zo gezellig aan.
En je kraan vind ik ook heel mooi.

Mooi weekend en lieve groet,
Gerry

Mayflower zei

Wat een sfeervolle plaatjes Linda.
De nostalgische kraan is echt prachtig.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

jacqueline zei

Wat en heerlijk sfeertje zeg! Daar kun je lekker badderen en wat al niet! Ik moest wel lachen om jouw reactie op mijn blog hoor, haha, je hebt me wel door, ik kan inderdaad niet lang op mijn kont zitten!Hoewel...soms ook echt wel en dan kan ik er ook de tijd voor nemen, maar ik vind het heerlijk om gewoon lekker bezig te zijn!
herkenbaar?
Groetjes en een fijne dag!
jacqueline

Homemade Home zei

Super gezellig in jou badkamer Linda. Heel leuk gedecoreerd en je kraan vind ik ook prachtig.
Groetjes Nelly

ria zei

Viavia kom ik op je blog.Ik vind m helemaal leuk.Ga je dus graag volgen!
Lieve groet ria

Krek wak wou zei

Wat een heerlijk romantische sfeer in je badkamer, Linda! Das nog eens gezellig badderen zo!
Fijne avond en liefs van Nicole

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Prachtig♥ Prachtig♥ Linda een mooie♥ Post♥ ..;)
Lieve groetjes en fijne week Gaby..♥

Miranda zei

Wat een sfeervolle foto's! Juist kleine accessoires kunnen een badkamer zo mooi maken...

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Thuis bij Tjits zei

ha Linda, erg leuk dat je mijn blog bezocht, een reactie achterliet én mij gaat volgen, van harte welkom!
natuurlijk kom ik ook even bij jou kijken, zo leuk allemaal en zo mooi die details.. ik ga jou ook graag volgen!

lieve groet, Tjits