woensdag 17 oktober 2012

Engeltje



Dit engeltje speelt de hele dag voor mij op haar viool.
Alleen, het geluid staat uit!




Ze doet dit alweer een aantal weken,
maar ze wordt het niet zat,
want ze staat stevig op haar voetstuk!




En dan nog wel in zo'n mooie stoere schaal,
wat wil je nog meer?





Tussen de vetplanten en dennenappels,
die houden het ook lang vol.





Bedankt, engeltje, speel nog maar
een poosje door. Ik geniet van je en straks
vinden we vast wel weer ander plekje
voor jou in huis!

Liefs Linda

10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat het geluid uit staat, is toch wel ideaal...je wil er toch ook niet 24 uur per dag naar moeten luisteren ;)! Het is een lief engeltje, ze zit er mooi tussen het groen.

Een fijne avond, Linda! Lieve groet, Ingrid

anita zei

Wat lief Linda.....

gr. Anita

Mayflower zei

Wat een lief engeltje Linda en wat heeft ze een mooi plekje in tussen het groen en in de stoere schaal.
Ik ben ook dol op engeltjes.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Eefies day zei

Gelukkig hoor ik de muziek niet, hi, hi, zou me wat wezen zeg, maar hij staat wel erg leuk in je stoere schaal.
Ik hou van die vergrijsde vetplanten, prachtig.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Krek wak wou zei

Wat een mooi engeltje.....laat ze maar lekker spelen!
Groetjes van Nicole

Gerry zei

Wat een lieve engel, Linda! En wat staat ze in een prachtige schaal!
Een engel om van te genieten, maar zou ze nooit worden?

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Ze is prachtig Linda...liefs Ria...xxx...

Homemade Home zei

Lief engeltje, prachtige stoere schaal met mooie vetplanten.
Fijne avond groetjes Nelly

bij ELZ zei

Hoi Linda, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Gezellig dat je me gaat volgen! Leuk hè bloggen, ik doe het ook nog niet zo heel lang, maar ik heb er veel plezier van! Vond het ook leuk om even op je blog rond te kijken, ziet er mooi uit! Je hebt er ook weer een volgster bij :) Fijn weekend, liefs Lindy

MARIANNE zei

Wat een lief engeltje...gelukkig maar dat je haar niet (de hele dag)echt hoord spelen...dan vloog ze vast (en 'nee' niet dan zelf) zo door het raam...want je zou er vast dan helemaal tureluurs van worden...ha,ha!
Maar ze zit daar zo wel heel gezellig tussen de vetplantjes, en denneappels hoor!

Groetjes van Marianne.