donderdag 4 oktober 2012

Herfstsfeer

Na regen komt zonneschijn, dus gauw naar buiten om wat sfeerplaatjes te creëren. Omdat ik nog niet in het bezit ben van die mooie groene en witte pompoenen, heb ik de spuitbus ter hand genomen en een paar oranje pompoenen geverfd. De ketting heb ik gekocht bij Tierlantijn Brocante.















                                                               Tot de volgende keer!
                                                                          Linda
                                    

6 opmerkingen:

Wateringen zei

Hay Linda,

Via het blog van sonja van sezoentje kwam ik op jouw blog terecht...ik was benieuwd..

Wat een leuk blog heb je zeg..en wat een mooie witte pompoenen..heerlijk in wit shabby-style..

Natuurlijk ben ik volger van je blog geworden, en wil je heel veel plezier wensen met het bloggen.

Misschien kon je ook eens bij mij op visite...

Hartelijke groetjes,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Eefies day zei

Wat een leuk idee om de pompoenen te verven, nooit aan gedacht en zo komen ze ook erg leuk tot hun recht hoor.
Je hebt er een heerlijk sfeertje van gemaakt.

Lieve groet,
♥Eefie

Home and Lifestyle zei

Wat een goed idee!! En aangezien er ook witte pompoenen zijn, valt dit dus ook helemaal niet zo op! Dat wordt anders met roze of paars :)!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Prachtige herfst-sfeerplaatjes! Wel een idee om ze wit te verven. Zelf vind ik witte met groene pompoenen erg mooi staan.

Lieve groet,
Gerry

hemelswitwonenmetbrocante zei

Hé Linda,
Dat is natuurlijk ook een manier, gewoon wit verven! Ze zien er mooi uit. En succes met je blog!
Groetjes,
Bertha

G-STYLE zei

Hallo Linda,

Leuk om een stille volger te 'leren kennen'

En super dat je ook een blog begonnen bent, ziet er al gezellig uit allemaal. Wel een idee om die pompoenen in een mooie kleur te verven , in elk geval mijn favoriete kleur .

Veel plezier met bloggen en tot een volgende keer,

Hartelijke groet van Gea