maandag 1 oktober 2012

Kastje in de keuken

Afgelopen zomer kocht ik op de fair Fleurig in Haarzuilens dit witte kastje, bedoeld voor de keuken. Aangezien de muren in de keuken ook wit zijn, heb ik het kastje een iets andere kleur gegeven, nl. Old White van Painting the Past.









De haakjes heb ik zwart geverfd en toen was het kastje klaar om opgehangen en ingericht te
 worden.









Het kastje is van Countryfield, gekocht bij Les Brocanteurs, de servetten zijn van Jeanne  d’Arc Living, gekocht bij Vroeger en Toen, waar ook de witte emaille bekers vandaan komen, het theezeefje met potje heb ik gered uit rommelmarktspulletjes van mijn moeder, het is meer dan 50 jaar oud, waardevol voor mij, de bakvormpjes en verkleurde lepeltjes heb ik uit mijn voorraad tevoorschijn gehaald, de kop en schotels zijn van Riverdale (helaas is al een kop gesneuveld).

                                                            Fijne week!
                                                                  Linda






6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De fair Fleurig heb ik nog nooit bezocht, maar het lijkt mij leuk om daar een keer naar toe te gaan.

Een mooie aankoop heb je er gedaan, Les Brocanteurs heeft vaak hele leuke spullen. Het kastje hangt er mooi met je fraaie spulletjes er in!

Fijne avond Linda! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Je hebt het kastje heel mooi opgeknapt en zo gezellig ome er gelijk leuke ,maar ook dierbare spulletjes in te zetten.
Het staat erg mooi, je zult hier echt plezier van hebben.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Mayflower zei

Wat een mooi kastje Linda en je heb er een mooie eigen draai aan gegeven.
En wat heb je het mooi aangekleed met met mooie en ook dierbare spulletjes.

Fijne week en een lieve groet, Mea

Gerry zei

Het is een mooi kastje wat je met allerlei dierbare spulletjes mooi in gebruik hebt genomen.
Kun je met recht van genieten!
Een mooie avond Linda!

Lieve groet,
Gerry

Petra zei

Ik kom via via op jou blog ik ga je volgen mooi kastje hoor. Ik nodig je uit eens een kijkje op mijn blog te nemen.

Groetjes Petra.

Sezoentje-Sonja zei

Hoi Linda, ik zag dat je volger was geworden op mijn blog, welkom hoor!
Ik ben hier ook komen kijken, wauw, wat mooi gedaan met dat keukenkastje!
Fijne dag vandaag, ondanks de regen,
liefs, Sonja