dinsdag 9 oktober 2012

Kunstwerk



Hieronder zie je een kunstwerk van meneer of mevrouw Spin.
Wonderlijk hoe knap en snel zo'n rag in elkaar wordt geweven.
Natuurlijke kunst!




Een close-up van het kunstwerk:




Overigens: de schoen is niet zomaar een schoen! Lang geleden heb ik
deze werkschoen behandeld met Paverpol, acrylverf en vernis.
Zoals je ziet is er ook nog een sok in verwerkt.
Inmiddels is de schoen behoorlijk verweerd door
de tand des tijds,
maar daardoor vind ik 'm alleen maar
mooier geworden!




----

5 opmerkingen:

Gerry zei

Een kunstwerk!! Ik vind het altijd zo mooi om naar te kijken. Ik kan er nooit een begin of eind aan vinden en het is verbazend hoe sterk zo'n draadje is.

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Ik word altijd een beetje boos op mijzelf als ik ongemerkt door een spinnenweb heen loop, waardoor het kunstwerk zwaar beschadigd wordt. Want het is een waar wonder, zoals dat in elkaar zit!

Leuk die schoen, echt mooi!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat bijzonder.....mooie foto's hoor...fijne avond liefa Ria...xxx..

Eefies day zei

Wat is een spinnenweb toch mooi om te zien, ragfijne draadjes die zorgen voor een uniek web...prachtig op de foto gezet...en je schoen is helemaal leuk!!


Lieve groetjes,
♥Eefie

Verrassend Goed! zei

Hoi Linda,
Bedankt voor je leuke reactie op miijn post. Natuurlijk ga ik je volgen. Heb niet heel vaak tijd om te reageren, maar probeer wel de posten te lezen. Met een winkel en webwinkel is er altijd wel wat te doen. Moet er piekfijn uitzien en er moet genoeg te zien zijn voor de liefhebbers. Maar zoals gezegd ik ga je volgen.
Even over je post:
Wat is de natuur toch mooi nietwaar?
Geweldig mooie foto's dit is echt weer zo'n geniet momentje.

warme groet,
Marianne