donderdag 25 oktober 2012

Metalen platen




Sinds kort ben ik in het bezit
van een paar nieuwe
metalen platen
met teksten.


Om onderstaande tekst moet ik glimlachen.
Deze hangt in de keuken,
natuurlijk boven het koffiezetapparaat.





En de plaat hieronder
 hangt in de hal.
Als ik de trap afloop,
zie ik deze
o zo ware
prachtige tekst.






Al eerder had ik een metalen
hart gekregen.
Dit hart had ik buiten hangen
deze was daardoor
heel erg
verschoten
door de zon.
Ik heb er een kopie
van een artikel 
over wonen
opgeplakt
met daarop
'Home is
where
the heart
is'
geprint.
Afgelakt met vernis
mag het hart weer een poosje
aan de schutting hangen.





Ook had ik al eens eerder
een vierkante metalen plaat gekocht,
inmiddels was ook hierop de afbeelding
niet meer te zien.
Ik heb een afbeelding uit een
magazine van Jeanne d'Arc Living
geknipt (met moeite, want ik
vind dat ook wel weer zonde!)
en die op de plaat gelijmd.
Vervolgens afgestyled met een
lintje, een munt en een oud armbandje.
Zo heb ik weer wat nieuws
aan de muur hangen!






Gezellige dag!
Linda

9 opmerkingen:

Gerry zei

Wat mooi Linda!
Die platen zijn prachtig. Hoeveel kopjes koffie zullen er al gemaakt zijn om even to jezelf te komen, een gesprek te voeren, iemand te troosten, enz.
Ik vind je lijst met uurwijzers ook heel mooi!
Een mooie dag!

Lieve groet,
Gerry

anita zei

Leuk zijn je platen.
En wat een leuk idee van de lijst met wijzerplaten.

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Mooie plaaten, met ook nog eens een aantal wijsheden er op vermeld. De tweede tekst heb ik al een tijd op mijn blog staan, die woorden vond ik zelf ook zo mooi.

Liefs, Ingrid

Mayflower zei

Mooi al die tekstplaten, ik ben er ook dol op.
En de andere platen heb je mooi een tweede leven ingeblazen.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Eefies day zei

Tekstplaten, ik ben er ook dol op...de teksten van je zijn erg mooi...we voelen allemaal het zelfde en het draait om ons HOME!!!!

Goeie tip om een plaat weer nieuw leven in te blazen.

Lieve groetjes,
♥Eefie

It's me zei

Ik vind ze allemaal erg leuk Linda !!...wij hebben ze ook net binnen in de winkel maar dan op canvas.....liefs Ria...xxx..

Geke zei

Jij hebt ook een superleuke blog. Ook jij hebt er een volger bij:)
Groetjes,
Geke

Bonjade zei

Prachtig die teksten....om even bij stil te staan.......
Goh ik ken die bladzijde volgens mij niet eens uit de JDl......

Fijn weekend

jacqueline zei

Oh wat leuk allemaal zeg! Dat hart is ook super hoor, mooi zo! En platen met tekst...ja helemaal te gek, ik ben er dol op! Leuke post heb je er van gemaakt! Fijn weekend verder! Jacqueline