vrijdag 12 oktober 2012

Regaal

Al een tijdje was ik op zoek naar een regaal
en uiteindelijk heeft manlief er een voor me gemaakt.
Ik heb getekend hoe ik het ongeveer wilde hebben
en daarmee ging hij aan de slag.
Ik heb 'm geverfd in Old White van Painting the Past
en een beetje doorgeschuurd,
haakjes bevestigd
et voilà:




Op de foto hieronder kan je goed de ingefreesde profielen zien.
Dat maakt het net even meer af, vind ik.



Ideaal, zo'n regaal!
Je kan er van alles opzetten en aanhangen.

Zoals: lijstjes met trouwfoto's...


Kopjes van de rommelmarkt...
Een doorgeschuurde X van de bouwmarkt...


Madonna met lelie...
Deze heb ik bij Verrassend Goed gekocht.
Dit is een sfeervolle winkel in Haarlem.
Mocht je er nog niet geweest zijn...
Kijk maar eens op de website!




Nepsleutels en een mokje aan een lintje...




Een vaas met oude verroeste sleutels...










Dit regaal zal vast nog wel regelmatig
terugkeren op mijn blog,
maar dan natuurlijk wel
met (gedeeltelijk) andere
 spullen!

Ik wens iedereen een gezellig weekend toe!
Linda

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je boft maar met zo'n handige man, want dit heeft hij heel erg mooi gemaakt, met aandacht voor detail. Inderdaad een ideaal plekje om elke keer weer opnieuw te decoreren.

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Jeetje wat een sfeervol geheel leuk hoor.en die sleutel helemaal goed ziet er gezellig uit.

Groetjes Petra.

anita zei

Hoi wat een leuke blog heb je.
Ben gelijk volger van je geworden.
Hoop nog veel van je te zien.

gr. Anita

Gerry zei

Heerlijk zo'n handige man. Maar hij heeft het mooi gemaakt! En leuk aangekleedt. De sleutels zijn sierlijk.

Lieve groet,
Gerry

Eefies day zei

Je regaal is prachtig, manlief heeft gouden handjes:) je hebt hem heel mooi ingericht en met het oog op de kerst kun je heerlijk aan de slag....

Lieve groetjes,
♥Eefie

Bonjade zei

Gaaf zeg en wat mooi gemaakt tot in detail....
Oh zie hem straks al voor me helemaal in kerst sfeer.....

Eerst zo genieten van al dit moois erop......

Fijne avond

Liefs

Miranda zei

Prachtig gemaakt! Leuk om elke weer anders te decoreren...

Fijne avond. Groeten, Miranda

MARIANNE zei

Wat leuk dat je mij bent gaan volgen Linda! kom meteen ook even gezellig bij jou op bezoek!
En oh wat fijn om zo'n handige man te hebben...en wat heeft hij het regaal prachtig mooi gemaakt hé...en je hebt er ook hele leuke dingen op staan, en hangen...dacht zelfs even een trouwfoto van mijn ouders, van vroeger te zien...ha,ha!
Ja al die oude trouwfoto's zien er op de personen zelf, die er op staan...zo bijna identiek uit, allemaal in de dezelfde houding, en een voorzichtige glimlach, soms als je naar de mannen kijkt...vraag je je af of ze er wel zin in hadden, om te trouwen ha,ha...maar mijn moeder heeft mij lang geleden verzekerd, dat je op foto's toen niet breeduit mocht lachen, want dat hoorde 'niet'...hoe anders en veel spontaner zijn (trouw) foto's dan toch tegenwoordig.
Je hebt een heel leuk blog hoor, en ook helemaal mijn kleuren grijs, wit, naturellen en roestig...net als ben...ha,ha!

Een fijne dag, en groetjes!
Marianne.

Mayflower zei

Ik heb zomaar wat leuke posten van je gemist dus hier nog even een reactie op die mooi gemaakte regaal. Heerlijk een man die zo handig is en je heb er een sfeervol geheel van gemaakt.
Groetjes, Mea