zaterdag 6 oktober 2012

Sfeerlichtje

Ik heb m'n wit geverfde pompoenen mee naar binnen genomen en daar een herfsttafereeltje gemaakt. Een heel ander sfeertje, niet met zonlicht, dan wel met kaarslicht. Het lichtje dat je op de foto's ziet, heb ik ooit eens gemaakt met een stukje van een gehaakt kleed en gips. Dat heb ik om een glaasje gevormd, laten drogen, ander klein glaasje en een waxinelichtje erin gezet, met als resultaat een net even anders dan anders sfeerlichtje!








                                                            Gezellig weekend! Linda

9 opmerkingen:

Eefies day zei

Wat krijg je zo een mooi geheel, de sfeer is zo gezellig, genieten is dat als het 's avonds al vroeg donker is.
Je potje met kanten kleedje is heel goed gelukt!!!

Fijn weekend,
♥Eefie

Petra zei

Heel gezellig hoor, ik ben benieuwd hoe lang die pompoenen goed blijven met die verf. Maar wel een erg leuk idee, goed weekend groetjes Petra.

Home and Lifestyle zei

En met foto's "vroegere tijden" ziet het er nóg weer anders uit. Mooi gedaan hoor!

Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat een heerlijk sfeertje...fijn weekend...liefs van mij...xxx...

Gerry zei

Het is een mooi sfeervol dienblad geworden.
Het waxineglaasje is heel bijzonder.
Een mooi weekend Linda!

Lieve groet,
Gerry

Homemade Home zei

Ziet er heel gezellig en sfeervol uit.
Fijne avond groetjes Nelly

Bonjade zei

Wat een leuk idee zo.....
Geeft inderdaad een sfeervol effect zo.

Fijne zondag

Lieve groet

Oh en ik volg je ook hoor ;)

Mayflower zei

Wat een leuk idee om een stukje kant in het gips te zetten, wat geeft dit een sfeervol licht. Ik ga deze tip onthouden. Heb ergens nog wel een kanten kleedje.
Mooi Herfstdienblad met de pompoenen.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Vief zei

leuk mam! :)
liefs Vief