dinsdag 20 november 2012

Bloempot




Ja, daar ben ik weer met m'n bloempot!






Zaterdag was ik in een tuincentrum en kocht daar
o.a. mos en katoenbollen.






Ik heb altijd wel een stapeltje takken liggen.






En dennenappels heb ik het hele jaar op voorraad.






Kleine takjes van een berk zijn
zo gesnoeid.






De bloempot heeft om zijn buik
 een strik van kant
 gekregen.






Het lichtje had ik nog van vorig jaar.






Zo heb ik 'stiekum'
een klein beetje Kerstsfeer
in huis gehaald.






Maar dit kan ook wel doorgaan
voor een herfststukje, toch?


Gezellige avond!

Linda

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Herfst of kerst, dat maakt toch niet uit?! Bij mij begint het ook steeds meer te kriebelen hoor! Een mooi bakje heb je gemaakt!

Lieve groet, Ingrid

anita zei

Kan heel goed door gaan voor een herfst stukje.
Heel gezellig.

gr. Anita

Gerry zei

Voor mij is het een mooi herfststukje. Ik vind het ook nog meer herfst dan kerst.
Zo'n een a twee weken voor kerst ga ik daarvoor pas aan de slag. Sober.
Ik vind je stuk mooi opgemaakt.
Geniet er van!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Ik vind het helemaal leuk hoor!!!...liefs Ria...xxx..

idémakeriet zei

Herfststuk/kerststuk het is mooi, leuk gedaan Linda.
Die katoenbollen zijn altijd zo mooi he.
Liefs Gerda

Thuis bij Tjits zei

het lijkt wel of veel blogsters al voorzichtig wat kerstsfeer in huis aanbrengen.. hier in huis is dat ook het geval vanwege de winterfair 1 december, maar vooral het nu grijs en grauw is buiten vind ik dat ook wel heel gezellig!
je hebt je bloempot erg leuk opgemaakt en ik vind het lichtje eraan ook superleuk!

fijne dag!
lieve groetjes, Tjits

Krek wak wou zei

Kei leuk, Linda! Ik heb ook altijd een hele mand dennenappels in de schuur.....lekker decoreren ermee!
Groetjes van Nicole

Loraine Living zei

Hoi Linda, wat leuk dat je mij bezocht ...ik ga even heerlijk je blog lezen, het ziet er zo mooi uit ;)
Groetjes Diana

Homemade Home zei

Hoi Linda, ziet er heel gezellig uit, en bij mij begint het ook te kriebelen, en ben wat kerstdecorateis aan het maken.
Maar we vieren eerst nog even Sinterklaas.
Fijn weekend groetjes Nelly