woensdag 7 november 2012

Computertafel




Regelmatig pak ik de verfkwast en verf ik

een meubelstuk

of een bloempot

of een kruidenrekje

of een memobord

of een ...

en ga zo maar door.

De kleur wordt dan vaak

WIT!


Vorige week was onze computertafel
aan de beurt.


Voor:




Na:





Lekker opgefrist dus!'

'Natuurlijk' schuur ik ook altijd even de randjes door.

Ik ga voor het laatje nog wel op zoek

naar een ander knopje.

Het ziet er nu nog erg opgeruimd uit,

maar wat er inmiddels bij gekomen is:

dat wil je niet weten!

Goed dat ik de foto snel genomen heb...


@@@@


Fijne week!

Linda





11 opmerkingen:

bij ELZ zei

Wauw je tafeltje is mooi geworden! Leuk hè wat je met een beetje verf al niet kan doen :)
Fijne dag, liefs Lindy

Krek wak wou zei

Echt een super metamorfose! Het ziet er geweldig uit! Ik zou ook graag eens wat opknappen maar ik ben helaas niet zo'n schilder. Eer dat ik alle spullen bij elkaar heb gevonden heb ik al geen zin meer....haha!
Fijne dag en liefs van Nicole

Eefies day zei

Wat een verschil zeg en hij is erg leuk geworden...
Genieten altijd als iets onder je handen wordt zoals je het in gedachten hebt.
Geniet ervan.

Een lieve groet,
♥Eefie

ria zei

Ook mijn favoriete kleur:wit!Vind t erg mooi geworden.Geniet ervan!
Lieve groet ria

Gerry zei

Het bureau is prachtig geworden, een heel verschil met de oude look. Wat kun je daar dan van genieten he?
Gezellig inrichten en je laptop er weer op en je kunt weer verder met een lekker gevoel.

Lieve groet,
Gerry

anita zei

Mooi geworden.
Hou er zelf ook zo van om met de kwast bezig te zijn.
Maar op een gegeven moment is er niets meer ;-)

gr. Anita

jacqueline zei

Oh wat mooi geworden zeg! Wat een verschil! Ik hou ook zo van dat wit, en wat kun je dan veel met je eigen meubels of niet! Geweldig!geniet lekker van je werkplek!
groeten, Jacqueline

Home and Lifestyle zei

De verfkwast heeft hier ook al voor de nodige metamorfoses gezorgd, het doet vaak wonderen. Mooi geworden hoor!

Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Wat een likje verf al niet kan doen; het ziet er prachtig uit!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Blomkje en Wenje zei

Wat een plaatje! Dat heb je super gedaan!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

Thuis bij Tjits zei

supermooi geworden!! en wat grappig eigenlijk als je bedenkt dat we vroeger kale randjes bij moesten werken en dat je nu bewust de pas geverfde randjes door gaat schuren voor een oud effect!

fijn weekend,
lieve groet, Tjits