zondag 18 november 2012

Oude koffer




Ik heb m'n oude koffer maar weer eens
van zolder gehaald. Deze koffer heeft ooit dienst gedaan
als naaimachinekoffer. De koffer heeft op
zolder gestaan, in de woonkamer, op zolder
en nu weer in de woonkamer. Heen en weer, zeg maar.
Er zijn al wel heel wat jaartjes voorbij gegaan zo tussendoor.
Een prima opbergplek voor tijdschriften!







De binnenkant heeft een leuk ruitje.






Opgepimpt met een gedroogde dadeltak ...






De bestemming van de koffer is voorlopig bovenop de kast...
En ik heb er weer van alles in opgeborgen.















Lieve groet,

Linda

13 opmerkingen:

anita zei

Leuke koffer zeg.
Leuk als je elkeer weer verandert met de zelfde spullen.

gr. Anita

Eefies day zei

Die herken ik, mijnmoeder heeft ook zo'n koffer voor haar naaimachine..wat leuk dat jij hem een mooi plekje geeft..prachtig item im mee te decoreren.

Fijne dag nog,
Lieve groetjes,
♥ Eefie

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige koffer! En die kleur! Super! Hier staat ook zo'n soort koffer en hij doet ook dienst als lektuurbak!

Fijne dag!

Groetjes, Pietrik

Gerry zei

Wat heeft deze koffer een mooie kleur! Past prachtig in het geheel.
En het zijn heerlijke opbergers.
Geniet er weer van!

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Staat mooi daar boven op de kast en wat een ruimte binnen in! Dat zou wat voor mij zijn, met al die woonlbladen waar ik maar geen afstand van kan doen.

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Homemade Home zei

Prachtige koffer Linda, en zo mooi van kleur. Ik ben gek op koffers zo leuk als decoratie!!
Hij staat er leuk op je kast.
Nog een fijne avond lieve groet Nelly

bij ELZ zei

Ooh dat is zeker een héle mooie koffer!
Prachtige kleur! Zonde om op zolder te laten liggen. Hij staat super op de kast! Liefs Lindy

It's me zei

Gave koffer !!!...leuk gestylt hoor!!...liefs Ria...xxx...

jacqueline zei

Zoiets blijft leuk! En het staat mooi zo! Moet je wel geluk hebben dat het ook de goede kleur is natuurlijk maar dat is hier geen probleem! Mooi gedecoreerd! Groejes, jacqueline

Thuis bij Tjits zei

wow wat is ie mooi!! ze moesten vroeger eens weten hoe heel veel jaren later hun oude koffers ter decoratie zouden liggen;)

leuk dat je meedoet met mijn give away, duimen maar:)

lieve groetjes, Tjits

Joke zei

Staat lekker stoer en landelijk de koffer op de kast.

Groetjes Joke

Krek wak wou zei

Kei leuk....ik heb ook zo'n koffer op de vensterbank staan met dadeltak!
Fijne avond en liefs van Nicole

idémakeriet zei

Bedankt voor je gezellige berichtje laatst op mijn blog, erg leuk.
Ja zulke koffers zijn erg leuk, mooi en praktisch.
Ik heb er ook een aantal met tijdschriften en inderdaad ook bovenop de kast.
Opgeruimd staat netjes zeggen ze toch?
Slaap lekker.
Liefs gerda