dinsdag 18 december 2012

Boompje op de buitentafel




In het tuincentrum zag ik een boompje,

dat ik niet kon laten staan.

Het is de Pinus pinea 'Silver Crest'.




Het viel me op door de wat vergrijsde tint

van de naalden.




Op zoek naar een pot waar het boompje in kan

staan, vond ik deze oude zinken emmer,

met resten van cement erop.




Ik heb er harspotjes met kaarsen bijgezet.




En nog een ietwat verroeste kroon.




Dit is het op het moment wat ik op

mijn grote buitentafel heb staan.

'Enough for the moment', zeg maar.

Lieve groet,

Linda



13 opmerkingen:

Nancy B. zei

Staat leuk zo op je tafel. Heel mooi boompje.
Groetjes, Nancy

Blomkje en Wenje zei

Wat een leuk boompje! Het staat prachtig bij elkaar!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Gerry zei

Heel mooi boompje! Mooi voor op de buitentafel, samen met de andere decoratie.

Lieve groet,
Gerry

Mayflower zei

Wat een prachtig boompje Linda, ik zag deze bij onze plaatselijke super ook staan en heb ook nog even staan twijfelen.
Het staat prachtig in de zinken emmer en zo heb je een mooi kersthoekje op de buitentafel.
Lieve groet, Mea

Eefies day zei

Mooi de oude emmer met de mooie den..prachtig toch...en meer is niet nodig..hier geniet ik van hoor.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Home and Lifestyle zei

Leuk om zo je buitentafel te verfraaien!

Lieve groet, Ingrid

Joke zei

Een erg leuk boompje,ik heb er ook een gekocht en staat voor het raam in een grote tuin vaas .

Groetjes Joke.

Petra zei

Wat een schattig boompje en het staat SUPER in de zinken emmer, leuk hoor z'n gezellige tuintafel. Genieten groetjes Petra.

Loraine Living zei

Een lief boompje...ik heb hem ook :) staat mooi in zink op de butentafel!
Lieve groet Diana

Thuis bij Tjits zei

wat een beauty, die had ik ook niet kunnen laten staan, zo mooi ook in de zinken emmer!

lieve groetjes, Tjits

Antoinette Van Den Berg zei

Het is inderdaad een heel erg leuk boompje. Wij verkopen ze op het werk ook. Ik wil mijn tuintafel ook nog even leuk maken voor de feestdagen, misschien toch ook maar zo'n boompje mee nemen.. het staat erg leuk zo hoor! Gr. Antoinette

Antoinette Van Den Berg zei

Het is inderdaad een heel erg leuk boompje. Wij verkopen ze op het werk ook. Ik wil mijn tuintafel ook nog even leuk maken voor de feestdagen, misschien toch ook maar zo'n boompje mee nemen.. het staat erg leuk zo hoor! Gr. Antoinette

Miranda zei

Wat een heerlijk sfeertje, je zou bijna met een dekentje en een warme choco erbij even buiten gaan genieten...

Lieve groet, Miranda