zondag 2 december 2012

Kaarsen




De tijd van kaarsjes aansteken is allang weer begonnen.
Dat zal ik met onderstaande kaarsen maar niet doen,
althans voorlopig even niet.
Ik heb deze twee kaarsen beplakt met kopieën
van oude foto's.
Vervolgens heb ik er kartelrandjes
aangeknipt.





Op deze foto zit ik in mijn piepjonge jaren
veilig bij mijn broertje achterop de fiets.






En hier zit ik, weer ietsje ouder,
met mijn broertje op melkbussen
bij mijn opa en oma.
Zo te zien druk bezig met een pop.












De fles die erbij staat heb ik beplakt
met een stukje behang.






Een takje groen uit eigen tuin erin...






...en zo hebben we weer een
nieuw sfeerplaatje!






Fijne zondag!

Linda

15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk idee om prints van foto's uit de oude doos om de kaarsen heen te doen! Heb je nog steeds krullen? Deze kaarsen moet je daarom inderdaad maar even niet aansteken. Een sfeervol hoekje heb je gemaakt!

Fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Wat leuk om foto's uit de oude doos te gebruiken..heel mooi zeg en een goed idee.
Je fles is ook erg mooi, zo eenvoudig kan het dus zijn!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Barbara zei

Inderdaad een leuk idee, zo worden je kaarsen pas echt bijzonder én persoonlijk.

Geniet van het restje Zondag!

Mayflower zei

Wat een leuk idee om de kaarsen met prints van oude foto's te beplakken.
Wat een lieve foto's ook.
Een mooi sfeerhoekje Linda.
Fijne zondag

Petra zei

Ziet er erg leuk uit Linda, gaaf idee om foto's van jezelf te gebruiken. Helemaal leuk, geniet van de zondag, groet Petra.

It's me zei

Wat ontzettend leuk gedaan Lynda......liefs van mij...xxx...leuk het takje ook...x

Bonjade zei

Zo heb je echt bijzondere kaarsen.
Tja die zou ik ook niet zo snel aansteken...zonde.....
Lekker zo van genieten....

Fijne avond

Lieve groet

Mirjam zei

Hoi Linda,
En wat voor sfeertje. Wat heb je dat mooi gemaakt zo. Leuk idee om zo foto's te verwerken hierbij...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Gerry zei

Wat leuk Linda, om foto's uit je eigen kinderjaren te gebruiken!
Prachtig!
Dat maakt het echt heel persoonlijk en je hebt het ook heel sfeervol gemaakt.

Lieve groet,
Gerry

Loraine Living zei

Wat mooi gedaan! En dat je deze foto's hebt zo leuk.
Ik ben dol op de oude foto's ... Maar wanneer je er dan ook nog zelf op staat, super!
Nog een fijne week, groetjes Diana

Homemade Home zei

Super leuk idee om je oude foto's te gebruiken.
Fijne avond groetjes Nelly

Krek wak wou zei

Wat leuk die nostalgische foto's uit je kinderenjaren! Zo krijg je echt originele kaarsen! Ik zou ze ook niet aansteken!
Groetjes van Nicole

Nancy B. zei

Wat een superleuk idee om oude foto's op kaarsen te maken. Heel origineel. Hoe kom je erop...
Ik laat idd nog wat kerstfoto's zien van Sil's Home. Goed dat je me eraan herinnert.
Groetjes, Nancy

Miranda zei

Wat ziet dit er gezellig uit! Zulke mooie kaarsen zou ik ook niet aansteken; veel te leuk!

Lieve groet, Miranda

idémakeriet zei

O wat schattig die oude fotootjes op die kaarsen.
Leuk sfeertje zo bij elkaar.
Ik hoop dat je een gezellige pakjesavond hebt gehad.
Liefs Gerda