zondag 16 december 2012

Kerstboom




Ik heb al vele mooie kerstbomen langs

zien komen op verschillende blogs.

Hopelijk zijn jullie het nog niet zat,

want ik wil toch ook nog even mijn kerstboom

tonen aan jullie!

Dit is 'm dan:




Het is een Nordmann

en het was de tweede boom

die we in handen handen en dachten:

ja, die is het!

Boven de twee meter, goed van vorm,

mooi recht, open stukken...

helemaal oké.




De kerstversieringen zijn

allemaal van armeluiszilver.




Behalve kaarslichtjes en sneeuw,

is het rustig in de boom.

Ik heb er een slee naast gezet

met nepcadeautjes.




De cadeaus heb ik ingepakt

met papier van Jeanne d'Arc Living,

gekocht bij Verrassend Goed.




In mijn volgende post

laat ik weer een

buitenboompje zien!

Ik wens jullie

een

fijne nieuwe week

toe!

Linda

12 opmerkingen:

Miranda zei

Mooie kerstboom... en daar krijg ik nooit genoeg van ;)

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een mooie boom. Zeker de versieringen vind ik mooi, en die lichtjes.. oh wat zijn die prachtig. Mijn ouders hebben nog van die lichtjes, maar volgens mij kun je ze nergens meer kopen...?
Ik vind de slee met de nepcadeautjes ook een heel leuk idee. Wij vierden pakjes onder de boom vorige week al en nu is het wel heel erg kaal onder de boom. Misschien ook maar een paar neppertjes overwegen...
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Wat is ie mooi Linda!!...liefs fijne week...nog 8 dagen...xxx..

Home and Lifestyle zei

Ik vind het juist leuk om bij iedereen de boom te zien staan! Ik vind het idee van de slee ook erg leuk, een paar jaar geleden had ik ook cadeautjes bij de boom liggen waar niets in zat. Toen vierden we nog Sinterklaas met onze dochters, nu doen we cadeautjes met kerst dus dan zijn de nep cadeautjes niet nodig ;).

Lieve groet, Ingrid

Nancy B. zei

Je boom is mooi hoor. Lekker genieten de komende tijd.
Groetjes, Nancy

Loraine Living zei

Leuk Linda, een prachtige boom en de pakjes eronder...sfeertje hoor!
Een fijne nieuwe week, lieve groet Diana

Marjon zei

Heel erg mooi jouw kerstboom, die armeluiszilveren ornamenten zijn prachtig en de slee erbij echt geweldig ziet het uit. Onze slee is helaas niet meer, dat vind ik erg jammer en ik had al op marktplaats gekeken maar toch nog duur om even mee te decoreren...Het papier is ook heel mooi.....fijne week en lieve groet Marjon

Gerry zei

Prachtige boom, Linda!
Mooi het zilver en de lichtjes. Je hebt echt nog oude lichtjes, vind ik veel mooier als de kleine ledlichtjes.
En die slee vind ik een mooi idee!

Lieve groet,
Gerry

Homemade Home zei

Prachtig hoor Linda, heerlijk sfeertje.
En die slee onder de boom vind ik ook zo leuk, ik wilde er ook een maar ik heb de ruimte niet om hem op te slaan na de kerst, beetje vol bij mij hi hi!!
En de pakjes erop zijn ook geweldig.
Fijne week lieve groet Nelly

Eefies day zei

Wat een mooie boom heb je en ik krijg er niet genoeg van hoor..zo leuk om bij iedereen binnen te kijken, net zoiets als gluren bij de buren:)
Leuk je versieringen, de slee..prachtig.
Leuk dat je ook de oude kaarslampjes hebt, wij hebben ze ook en ik ben er nog steeds heel blij mee.

Lieve groet,
♥Eefie

Mayflower zei

Wat een prachtige boom heb je Linda.
Ik krijg er geen genoeg van hoor hihi, vind het veels te leuk al die Kersthuizen te mogen bewonderen.
Ik vind je kaarslichtjes in de boom ook heel erg mooi.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Krek wak wou zei

ik kan er geen genoeg van krijgen hoor....al de mooie bomen die langs komen! Net zoals jouw boom, Linda! Erg mooi met het zilver en de oude kaarslichtjes!
Groetjes van Nicole