donderdag 20 december 2012

Kerstversieringen






Afgelopen week heb ik voor een paar

lieve mensen kerststukken gemaakt.

Ik gebruik vaak druiventakken in bloemwerk, want

dat maakt het natuurlijk en stoer, vind ik.

Dit was de eerste:











Dit was de tweede:






Ik had nog materiaal over

en maakte ook nog maar een stukje voor mezelf.






Voor dit kerststuk liggen een paar

mooie kerstballen en een hartje

in een zelfgemaakte schaal.

Ik weet niet meer van welk materiaal ik de schaal

gemaakt heb - ik zou het op moeten zoeken -

het was geen klei of gips.






Op mijn sidetable staat o.a. een

afbeelding van een rendier (ja, het is hetzelfde

rendier als op het kussen),

uitgeprint op stof en in een lijst verwerkt (en die

lijst heeft manlief dan weer gemaakt,

dus het is veel DIY hier in huis).





Deze kerstversieringen wil ik symbolisch overhandigen

aan jullie, lieve bloggers (ja,ja, ik

weet het, ik zie jullie denken: 'Daar heb ik wat aan..'.),

want ik ben gewoon heel blij dat ik blogland

heb ontdekt en daaruit 

inspiratie kan opdoen,

maar ik ben ook dankbaar

voor het feit, dat mensen de moeite nemen

om een lieve reactie te plaatsen.

Dat doet me altijd heel goed!




With love,

Linda 




15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige kerststukjes heb je gemaakt, heel erg mooi gedaan hoor! En je symbool is erg lief, het gaat om het gebaar en het gevoel dat je met ons wil delen, dus hartelijk dank voor je mooie kerstversieringen! Wat is bloggen toch een leuke hobby hè ;)?

Een fijne dag, Linda! Lieve groet, Ingrid

Anita r zei

Wat een mooie kerststukken heb je gemaakt.
Ziet er allemaal heel mooi uit.

Ik wens jou en je familie
Fijne Kerstdagen
en een
Gelukkig Nieuwjaar.

gr. anita

Mayflower zei

Wat zijn je kerststukken mooi geworden Linda.
Heerlijk he al die inspiratie die je hier opdoet.
Bedankt voor je lieve gebaar, ik ben dol op rendieren en vind de lijst erg mooi.
Fijne feestdagen.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Mooie kerststukken hoor...maar vertel......die rudolph...waar heb je die vandaan ??? zo keileuk !!!...liefs van mij....xxx


……/\…………………*………*………*….*…….*…..
…../..\……./\………….*…………*…..*………*…….
…./….\…../..\……*………….*………*……..*…….*.
…/_…_\…/….\…….*….*………*……….*…….*….
…./…..\../_…_\…*…………..*………….*……*……
…/…….\./…….\….*…….*………*……..*.*…….*.
../_……_\………\ ……*…….*………*……..*…….*
…/……..\………_\…*………*…….*………*……..*.
../……….\………\………*…….*………*……..*…..
./…………\…….._\..*….*…__██__…..*……*…..
/________\………\…..*…….( • • )…..*…….*…..
……|…|_________\.*……..─(░•░)─….*…….*…
……|…|….|…|.*………..*…..(░ • ░)……**…….*
=================================

It's me zei

Okee en toen heb je maar 1 zo'n schilderijtje gemaakt ???...sjuchtttttt....hihihihi...xxx..

ilona zei

Heerlijk, al dat zelfgemaakte en zo'n samenwerking met je man, dat maakt het wel erg speciaal. Fijne dag, Ilona.

Thuis bij Tjits zei

ik vind kerststukken vaak te druk en teveel kitsch, maar die van jou zijn echt prachtig, mooie natuurlijke materialen en rustige kleuren! Heel lief dat je hier anderen mee verrast hebt!
dank je voor je lieve gebaar en je rendier vind ik een plaatje!

lieve groet, Tjits

Barbara zei

Super mooi zijn je kerst stukken en decoraties, helemaal speciaal omdat het allemaal DIY is!

Je rendier schilderijtje is echt een topper.

Lieve groet,
B.

Eefies day zei

Prachtig je kerststukken, net als Tjits hou ik niet van toeters en beelen in bloemstukken, maar deze zijn zo natuurlijk..prachtig!!!!!
Je rendier is toppie..en de lijst eromheen ook hoor, complimenten,
Jij bedankt voor je lieve reacties en veel succes met bloggen, ik kom hier graag buurten:)

Lieve groetjes,
♥Eefie

Joke zei

Mooie kerststukken heb je gemaakt aan creativiteit geen gebrek bij jou . Het schilderij is ook super . Groetjes. Joke.

Miranda zei

Mooi om natuurlijke materialen te gebruiken in kerststukken! Je hebt prachtige items in huis gemaakt voor een sfeervolle kerst.

Lieve groet, Miranda

http://truutske.blogspot.com zei

Whow....wat een sfeervolle kerststukken en wat heb je
mooie materialen gebruikt. Goed idee de druiventakken hierin te bevestigen. Apart en heel chique.
Ennuh....gezellig datr je volgster bent geworden van mijn blog. Ik heet je van harte welkom.
Wens je mooie gfeestdagen en een gezellig 2013.
Liefs, Trudie.

jacqueline zei

Wat een mooie kerststukken heb je gemaakt zeg! En die Rudolf in de lijst...dat vind ik leuk zeg! Superleuk eigenlijk! Fijne dagen en geniet ervan! Lieve groet, Jacqueline

idémakeriet zei

Prachtig Linda.
Ik wens je hierbij een hele gezellige kerst toe, geniet lekker van het samenzijn, de warmte en de liefde.
Je pakketje is op de bus gegaan, je zult hem morgen wel krijgen.
Liefs Gerda

Judiths-creablog zei

Hoi Linda,

Wat een prachtige kerststukken heb je gemaakt!
Ik zag dat ik je nog helemaal niet volgde, dus ik heb me nu snel aangemeld als volger bij je zodat ik niks meer zal missen. Jij ook bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog!

Fijne kerstdagen!

Groetjes Judith