woensdag 12 december 2012

Luik (1)




Mijn ouders hadden nog twee luiken staan (nu nog een ;-) ), die bij

de ramen van hun huis hoorden. De smalste heb ik meegenomen.

Deze past precies tussen de schutting en een raam van

mijn huis. Van tevoren dacht ik dat het nodig was om het luik

te verven, maar toen het er eenmaal stond, was ik er helemaal

blij mee (en nog steeds) zoals het luik is.




Ik ben ook tevreden met mijn mini-denneboompje.




En wat te denken van het Pernettya struikje met de witte

besjes, deze doet het al zo lang goed!




Het windlicht is al aardig verweerd. Eerlijk gezegd

vind ik 'm door de jaren heen

steeds mooier geworden.




De pot waarin het denneboompje staat, heeft

       mijn moeder ooit gemaakt.

Tussen twee mallen

heeft ze beton gegoten en daaruit ontstond dus

deze bloempot!





Fijne avond/week verder!

Linda

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Daar zat ik laatst ook over te denken, aan luiken bij het raam. En die wens wordt nu alleen maar groter! Je windlicht is mooi, ik heb precies hetzelfde exemplaar maar dan binnen op de kast!

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Joke zei

Super kerstsfeer op de buiten tafel en het luik is ook leuk zo, niet verven dus puur natuur.

Groetjes Joke.

idémakeriet zei

Gezellig met dat mooie luikje.
Zoiets brengt zoveel sfeer aan je huis.
Ja inderdaad doet patina zo ontzettend veel:)
Liefs Gerda

Gerry zei

Helemaal mooi Linda! Het luik is prachtig, past daar heel mooi, ook qua kleur.
En de plant met witte bessen is prachtig.

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Zo leuk allemaal Linda ...liefs Ria....xxx,,,

Mayflower zei

Wow.....wat een prachtig luik...helemaal niets aan doen, want het is een plaatje Linda.
Wat heb je een mooie nieuwe Header.
Lieve groet, Mea

Eefies day zei

Bof jij met je ouders...dat luik is helemaal geweldig hoor, ik was vorige week op zoek en zag er ergens één,maar ze vroegen goud geld:) dus braaf laten staan, het moet wel leuk blijven.
Heelrijke sfeer..lekker verweerd..stoer zo.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Marjon zei

Hallo Linda, bedankt dat je mij gaat volgen en ik heb ook direct een kijkje bij jou genomen en het ziet er geweldig uit allemaal, die luiken zijn super mooi....dus ik word jouw nieuwe volger.....fijne week en lieve groet Marjon

Loraine Living zei

Zo'n luik staat ook nog op mijn verlanglijstje, leuk dat je deze in je bezit hebt. Je hebt het mooi bij elkaar gezet met de mooie lantaarn.
Lieve groet Diana

amy zei

Wat ziet dat er allemaal sfeervol uit
Ik ben je volger geworden
Fijn weekend
Gr. Amy

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige foto's! En wat een heerlijke sfeer!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

G-STYLE zei

Gezellig hoekje hoor en die struik mt de witte besjes is inderdaad erg mooi .

Het stoere trapje uit je vorige post vind ik ook zo mooi , geeft gelijk sfeer he als je daarmee decoreert ....

Fijne zondag verder , hartelijke groet Gea