donderdag 6 december 2012

Trapje




Een vriend van ons had dit gammele trapje nog staan, met de bedoeling dit bij het afval te deponeren. Maar dat ging mooi niet door, want ik kan daar wel wat mee, dacht ik. Het stond al een tijdje in het kasje (=schuurtje) te wachten en nu was het zover. Op verschillende blogs heb ik al trapjes langs zien komen. Nog niet zo lang geleden had ik ook niet bedacht dat ik zoiets in huis zou zetten, maar kijk aan...het stond voor deze foto's even in de bijkeuken. Dan had ik tenminste goed licht!




Het is een echt sleets trapje waarop je niet zomaar zonder gevaar voor eigen leven kan gaan staan. De gaatjes van de houtwormen zijn duidelijk te zien.






Maar deze trap is uitermate geschikt om mee te decoreren en daar gaat het om! Je kan er natuurlijk van alles op- en aanhangen en er zijn genoeg treden om wat op te zetten of op te leggen...






                 ...zoals bijvoorbeeld dit piepkleine boekje, wat ik onlangs bij Blokker kocht.






Oude houten schaatsen doen het ook altijd goed als stylingobjecten. Ik heb me wild gezocht op zolder naar oude witte kunstschaatsen, maar ik kon ze helaas even niet vinden. Het had wel leuk afgestoken tegen de houtkleur van het trapje.





De kleine maatjes van de houten schaatsjes kwamen wel boven water.






Een van mijn favoriete tijdschriften kreeg een ereplaats
tesamen met mijn favoriete kopje koffie. Kransje erbij en het feest kan beginnen!






Ik kijk al uit naar jullie kerststyling!


Linda

16 opmerkingen:

Twa zei

Wat kun je daar blij mee zijn hé? Dat je zoiets leuks 'gered' hebt van de stort. Ik heb er nog geen een, maar hoop er ook nog eens 1 ergens te scoren. Ze zijn superleuk. Geniet ervan! Groetjes Antoinette

It's me zei

Wat leuk Linda....liefs van mij....xxx...

Home and Lifestyle zei

Ohhh, wat is je trapje leuk! Hier staat er één buiten onder een afdak, manlief stond met z'n ogen te draaien toen ik zei dat ik de trap binnen voor de sier neer wilde zetten haha. Vond mij geloof ik een beetje ontspoord ;)! Maar ik zie bij jou weer hoe leuk het staat, dus ik moet er toch weer even vol voor gaan denk ik :)!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Mooie trap Linda, mooi om mee te decoreren. En je hebt ook zo'n leuke blaker.
Ik neem aan dat je de trap wel goed behandelt hebt tegen de houtworm, zodat het zich niet verspreidt naar je andere meubels?
Op die houten schaatsjes heb ik vroeger nog leren schaatsen.
Mijn kerstversiering laat nog even op zich wachten.

Lieve groet,
Gerry

Bonjade zei

Vind hem geweldig.....Hier staat er ook alweer ééntje in huis....
Vind het met kerst altijd zo sfeervol.
Voor kunstschaatsen kun je vaak nog wel eens slagen bij de plaatselijke kring......

Fijn weekend

Liefs

Barbara zei

Een oude trap als decoratie, wauw het ziet er prachtig uit! Niet te vergeten je nieuwe header, echt super sfeervol.

Fijn weekend,
B.

Eefies day zei

Wat hebben we toch met trappen, zo leuk he, hij staat hier nog steeds en het is al helemaal gewend...
Je hebt hem goed gered...en hij ziet erook heel sfeervol uit.

Een lieve groet,
♥Eefie

Twa zei

Hey Linda. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Maar ik heb helaas niet zoveel ruimte om mijn huis hoor. Ik woon maar in een rijtjes huis. We hebben een landje net buiten het dorp wat we huren. Zo kan ik toch heerlijk van het buiten leven genieten.
Fijn weekend! Groetjes Antoinette

Blomkje en Wenje zei

Dat trapje was bij mij ook echt niet naar het stort gegaan! Wat heb je het supersfeervol gedecoreerd!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een prachtexemplaar. Daar moet je heel zuinig op zijn hoor...
En heel mooi gedecoreerd zo.
Lieve groet,
Mirjam

Nancy B. zei

Ziet er leuk uit zo met dat trapje. Ik heb er engelenvleugels aangehangen. Dat staat ook heel leuk. Fijne zondag.
Groetjes, Nancy

Miranda zei

Niet om te gebruiken, maar extra mooi om mee te decoreren!

Lieve groet, Miranda

idémakeriet zei

Prachtig meid!
Ja hier kun jij lekker van genieten en leuk mee gaan decoreren.
Ja erg is dat he dat je te winig licht hebt om te fotograveren en dat je het dan maar ergens anders neer zet omdat het licht daar beter is.
Geniet maar lekekr van je mooie trappie.
Liefs Gerda

Krek wak wou zei

Kei leuk zo'n trapje.....daar kun lekker mee decoreren! Volgens mij heb ik er ook nog 1 ergens staan....
Prachtige foto's trouwens, Linda!
Groetjes van Nicole

Milou zei

Erg leuk hoe je het trapje hebt gedecoreerd. Je hebt me geïnspireerd!

Groetjes, Milou.

Homemade Home zei

Fijn dat die vriend het weg wilde gooien, nu heb jij een super leuk trapje. Leuk hoor met die oude schaatsjes eraan.
Groetjes Nelly