dinsdag 1 januari 2013

Eerste stapjes







Voorzichtig hebben we de eerste stapjes

alweer genomen in het nieuwe jaar.






Waar zullen de stapjes naar toegaan?

Wie zal het zeggen...

We gaan het beleven!

Voor mij is het jaar 2012 goed geëindigd

door het winnen van de give-away

van Ingrid van het blog Home and Lifestyle:

het prachtige boek 'Landleven',

waaruit ik veel inspiratie kan halen.

Ik ben zeer benieuwd!




Deze slofjes hebben aan de voetjes

van m'n oudste dochter gezeten.

Waar is de tijd gebleven...

Ook op deze klompjes heeft ze gelopen,

al waren ze toen rood van kleur.





Pure nostalgie...

Maar voor nu: een warm welkom voor

mijn nieuwe volgers.

Gezellig dat jullie meelezen!

Ik heb heel veel nieuwe ideeën voor mijn interieur,

die ik uiteraard ook wil uitvoeren

 en met jullie

wil delen.

Ik wens iedereen een gezond, gelukkig, inspiratievol

en wat je maar wilt2013!


Liefs Linda


14 opmerkingen:

It's me zei

Een heel goed en vooral gezond 2013 !!!.......

Bedankt voor je liefde en vriendschap van het afgelopen jaar......

Ik ben zo blij met je !!......

Liefs van mij....xxx..



★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



A very good and healthy 2013 !!!......

Thank you for your love and friendship over the past year........

I'm so happy with you !!..........

Love from me....xxx...

Marijke zei

GELUKKIG NIEUWJAAR!
groetjes van Marijke

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat leuk he, dat je die mooie give-away hebt gewonnen. Volgens mij is het een prachtig boek!
Ik wens je een heel mooi, gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2013!
Lieve groet,
Mirjam

Mayflower zei

Ik wil jou ook een in alle opzichten gelukkig nieuwjaar toewensen Linda.
Nog van harte met je gewonnen give away, een mooie afsluiter van het oude jaar.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Hoi Linda,

Ik heb het voornemen (dat past mooi bij deze dag van het jaar ;)) het pakketje vandaag in orde te maken en morgen te verzenden. Heb nog steeds geen oliebol of appelflap op haha maar nu gaat het goed! Super leuk dat ik jou een mooie start van het nieuwe jaar mag bezorgen! Happy New Year!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Gefeliciteerd Linda met je give-away! Het lijkt me een prachtig boek.
En verder wens ik je alle goeds voor 2013 en weer een mooi blogjaar!

Lieve groet,
Gerry

jacqueline zei

Hee bofferd! Wat leuk dat je gewonnen hebt! Wens je er veel plezier mee, en mooi begin zo! Fijne avond! Jacqueline

Eefies day zei

Wat een mooie start, zo'n mooi boek volop inspiratie...
Genieten, nieuwe ervaringen, samen delen, meeleven...een jaar om lekker fris te starten....
Voor jou alle goeds.

Een lieve groet,
♥Eefie

ilona zei

Zeker een goed begin, zo'n leuke give-away te winnen. Hopelijk is het een voorbode voor de rest van het jaar. Ik wens je alle goeds voor het nieuwe jaar. Lieve groet, Ilona.

Miranda zei

Een gelukkig en gezond jaar gewenst! Een jaar met een goed begin... veel plezier met het mooie boek.

Lieve groet, Miranda

Barbara zei

Mijn verlate nieuw jaar wensen voor jou,
May your life be filled with millions of reasons to smile, may you have thousands little moments to cherish,
and may everyday be a day worth looking forward to.
HAPPY 2013!

Bedankt voor je prachtige posts het afgelopen jaar, ik heb genoten.

Lieve groet,
B.

Milou zei

Wat een onwijs schattige slofjes en een mooi verhaal bij deze post.
Jij ook alle goeds voor 2013

Groetjes, Milou.

bij ELZ zei

Mooie post Linda!
Gefeliciteerd met de give away, wat leuk!
Voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar, en natuurlijk heel veel blogplezier! Liefs Lindy

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi hoi dank je voor je reactie en ook dat je volger bent geworden op mijn blog ook was ik al volger geworden op jou blog maar had alleen nog geen tijd gehad een reactie achter te laten maar mij deze dan hahhaha ook jou blog vol mooie foto's een genot om te bekijken hoor en inspiratievol dus kom graag even langs wippen ..wens je voor nu vast een fijn weekend en tot de volgende keer ....lieve groet rosita