zondag 13 januari 2013

Etagère




Een etagère is altijd een

ideaal object om spulletjes

op te decoreren.






Zoals de klosjes, de kaartjes met wol

en het schaartje van oma.






Ook het bewerkte doosje 

was ooit van oma.

Het kant is van Countryfield.






Het oliespuitje vond ik

gewoon tussen de spijkers en de

schroeven in een laatje. 

Nooit eerder gezien daar,

maar als je met andere (lees: brocante) ogen

gaat kijken, valt het pas op.


 



Iemand nog last van 

winterhanden of wintervoeten?
  
Dit middeltje heb ik

opgevist uit het keukenkastje

van mijn schoonmoeder. 

Ruikt nog goed, voor de prijs van 75 cent.





Het spijt me: dit gaat toch niet

in de verkoop. Ik vind het zelf nog veel te leuk!



Nog een gezellig zonnig restje weekend!


Linda







19 opmerkingen:

Nancy B. zei

Leuke spulletjes heb je op de etagere gezet. En wat mooi dat er een boel van je oma is geweest. Ik wens je een goed begin van de week.
Groetjes, Nancy

Joke zei

Leuke oude spullen op de etagere.
Het is net een klein museum, en inderdaad de etagere is altijd leuk voor decoratie.


Groetjes Joke.

Milou zei

Wat een onwijs leuk gedecoreerde etagere!
Groetjes, Milou.

Home and Lifestyle zei

Een etagere is inderdaad super leuk, hier staat er één in de keuken, met eieren ;)! Jij hebt er hele bijzondere vondsten op liggen!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Homemade Home zei

Prachtige brocante spulletjes Linda
Ze staan heel leuk op de etagere.
Leuke post heb je er van gemaakt.
Fijne avond groetjes Nelly

Petra zei

Ja leuk he z'n etagère ik heb er ook een staan, maar jou spulletjes zijn wel heel speciaal hoor. Die winterbalsem vind ik gaaf echt heel leuk. Een fijn nieuwe week weer.

Groetjes Petra.

ria zei

Wat een leuke spulletjes!!Vooral dat doosje...zo mooi!!
Lieve groet Ria

Anita r zei

Wat leuk winterbalsum.
Ja ik kan begrijpen dat dit zelf houd.

gr. Anita

Gerry zei

Wat een leuke dingen heb je op de etagere uitgestald. En ook zo leuk met die heel oude vondsten!
Geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

bij ELZ zei

Ooh wat een mooie spulletjes allemaal! Erg leuk om ze zo bij elkaar op de etagère te leggen.
Ziet er gezellig uit! Fijne avond, liefs Lindy

Barbara zei

Mooie brocante spulletjes en oh wat vind is dat oude doosje beeldschoon.

Geniet van je etagere en je vondsten.

Lieve groet,
B.

Marian zei

Kijk...ik heb een heel museum met brocante doosjes...prulletjes en spulletjes...maar naar zo'n etagere ben ik op zoek...en kom die nooit tegen :(

En wat betreft het tasje...laat ik nou denken dat je er zo eentje aan het haken was als ik...van de A****n dus, het model wat je had was hetzelfde...de kleur was zowat hetzelfde...dus dat kan dan toch?
Maar ik had het dus mis...

Mirjam zei

Hoi Linda,
Het zijn zeker mooie spulletjes! Ja, als je met brocante-ogen kijkt zie je ineens veel meer. Zo hebben wij een paar jaar geleden een setje grijsgewolkte pannen gewoon weggegooid, als ik ze nu zou vinden in de schuur gingen ze meteen mee naar binnen....
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Marijke zei

Wat een leuke spulletjes op je etagere.
Die leuke ouderwetse naaispulletjes!
Nog nooit gezien... de winterbalsem!
groetjes van Marijke

Marjon zei

Wat heb je de etagere leuk gestyled....de mooiste brocante spulletjes hebben een ereplaats gekregen....ik vond het een hele leuke post....lieve groet Marjon

inro soor zei

lief geworden zo!
en leuk dat oude middeltje, niet weg doen!
groetjes, Inge

jacqueline zei

Leuke etagere zo...tja die winterhanden...nee dar heb ik geen last van, wel direct kloven in de vingers met dit koude weer...dus als je daar nog een tip voor hebt!
Groeten, jacqueline

idémakeriet zei

Heerlijk al die mooie spulletjes op je etagere.
Genieten he is dat van al die mooie oude dingetjes en verpakkingen.
Leuk dat je ook zulk leuk spul van je oma hebt geerft.
Fijne dag.
Liefs Gerda

Miranda zei

Wat ziet je etagere er gezellig uit! Hier staat er ook een in de kamer, elke keer weer leuk om anders te decoreren.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda