donderdag 24 januari 2013

Opbergkist (=verkocht)




Onderstaande opbergkist

stond bij mij in de hal onder de trap.

Deze deed dienst als 

opbergmeubel voor o.a. sjaals en handschoenen.

Inmiddels heb ik een ander

kastje op deze plek staan,

die ik nog een kleurtje ga geven.

Deze kist gaat in de verkoop

wegens ruimtegebrek.

Het is ook een ideale opbergplek

voor rondslingerende schoenen.






Ik heb de kist hier en daar 

opnieuw in de verf gezet,

zodat het meubel er weer netjes uitziet.

Ook hier en daar lichtjes

doorgeschuurd, dat dan weer wel!

De verf is watergedragen matte lak,

de kleur is 'regen' van

Flexa VT Wonen.

 







Er kan best veel in.

De opbergkist is 1 meter breed.






Heeft iemand onder de lezers interesse?

Jullie zijn de eersten!

Stuur me een e-mail en ik 

geef je nadere informatie.



Een gezellige dag!

Linda








12 opmerkingen:

bij ELZ zei

Mooie kist! Ideaal zoveel opbergruimte! Daar vind je vast wel iemand voor. Fijne dag, liefs Lindy

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat een prachtige kist, zelf heb ik ook zo`n soort kist in de hal staan, het is werkrlijk erg handig voor alle rondslingerende dingen :)
Veel succes met de verkoop !!

Liefs Mieke

It's me zei

Heerlijk je kan er van alles in kwijt.....ik zie het helemaal voor me...als de bel gaat...kist open....en ruimen maar...hihihi...fijne dag !!...xxx..

Joke zei

geweldige kist om heel veel spullen in op te bergen en staat super leuk onder de kapstok .
Daar is best wel iemand voor te vinden .

Groetjes. Joke.

Gerry zei

Een mooie kist, Linda!
Komt vast wel iemand voor!

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Een mooie kist Linda! Ik heb er geen ruimte voor, hier staat een kleinere rieten mand voor sjaals, handschoenen en oud papier.

Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Linda,
Prachtige kist hoor, maar ik zou er geen plek voor hebben. Mijn halletje is maar zo klein. Er staan alleen een paar heel kleine oude koffertjes in en een oude stokbrodenmand voor de paraplu's...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Eefies day zei

Je kist is idd erg mooi en een heerlijke opberger...helaas hier ook geen ruimte er staat al een kast waar heel veel in zit:)

Lieve groetjes,
Eefie

Miranda zei

Een prachtige kist en inderdaad een ideale opbergplek... hier staat al een oude kist als opberger!

Fijne avond. Groeten, Miranda

jacqueline zei

Hij is leuk hoor! Heb er geen plaats voor maar ik denk dat je hem zo krijt bent! Succes! Jacqueline

Pascale zei

Ik zou best willen dat ik er plek voor had. Mijn hal is helaas te klein maar altijd handig zo'n opbergplek! Je gaat hem vast snel verkopen. Groet, Pascale

idémakeriet zei

Nou je kist zal vast wel een nieuw baasje vinden.
Ja heerlijk is dat he van die bewaar en weg uit het zicht bakken.
Fijn weekend.
Liefs gerda