woensdag 16 januari 2013

Poedersuiker




Afgelopen dagen ben ik
flink in de weer geweest
met een heleboel bussen poedersuiker
en zie hier het resultaat!






Het was best een hoop werk.
Vooral die berg takken,
daar was ik best een tijd mee in de weer!





Manlief heeft die takken afgelopen
weekend afgezaagd van de wilgen
die in onze tuin staan, en
dat zijn er niet weinig!
 Hier zie je er een paar op de foto, maar
er staan er wel een stuk of zeventien.






Zien jullie de knopjes van 
de kronkelhazelaar?
Het voorjaar komt eraan hoor!





'En dan kunnen we weer lekker
buiten zitten op deze
stoelen', mijmer ik verder.






Maar oké, nog even geduld
en gewoon genieten van deze
bijzondere witte wereld!



Linda

19 opmerkingen:

Barbara zei

Je bent flink in de weer geweest met de "poedersuiker", het resultaat mag er wezen. Mooie winter plaatjes.

Ja, ik zie inderdaad al een teken van leven... de lente in knop.

Geniet van de winter en Mijmer maar van de lente.

Lieve groet,
B.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahaha heb je nog een paar bussen over kom even langs in harlingen want wil ook even mee genieten van deze prachtige mooie sfeer ...prachtige foto's en de lente nog even wachten hoor ...fijne week ...lieve groet rosita

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat heb je dit leuk geschreven. Lijkt me inderdaad best een helehoop werk zo... haha...
Maar je stoelen hebben wel alvast een heerlijk zacht kussentje...
Ik hoop dat die knop niet gaat bevriezen, dat zou pas zonde zijn zeg...
Fijne rest van de week,
Lieve groet,
Mirjam

Marijke zei

Mooi die sneeuw alles met zo'n laagje ziet er ineens heel ander uit!
Wilgentakken moet gelijk aan mandjes vlechten denken...
groetjes van Marijke

Anita r zei

Nou je bent zeker druk geweest met je poedersuiker.
Je bent zelfs bij mij langs geweest.
Je word bedankt ;-)
(vind het heel mooi)

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Je hebt anders wel eer van je werk hoor, het ligt er allemaal zo fraai op ;)! Ik geniet erg van de sneeuw maar van het idee dat we straks weer lekker buiten kunnen zitten, gaat mijn hart nog veel sneller kloppen!

Lieve groet, Ingrid

inro soor zei

hahahahhaha
trapte er nog in ook!!DACHT DAT JE IETS HAD GEMAAKT...DOEG!

Krek wak wou zei

Dat zijn veel bussen poedersuiker zeg....haha! Het ziet er zo mooi uit met een laagje wit maar ik verlang net als jij om weer lekker buiten te zitten!
Fijne dag!
x Nicole

Nancy B. zei

Kun je hier ook nog even langskomen dan Linda. Hier ligt er zo weinig. Ik hoop ook nog steeds op meer sneeuw.
Wie weet. Bij jou ziet het er fantastisch uit.
Groetjes, Nancy

Gerry zei

Wat heb je dat mooi regelmatig gestrooid!
Nog niet te enthousiast over de lente hoor! Dit is ook mooi en zometeen veel schaatsplezier!

Lieve groet,
Gerry

Eefies day zei

Wat mooi, je had zeker wel een heel grote bus nodig:)
Mooi al die takken, ga je er nog iets moois van maken, een krans of een mand?????
Heerlijk hoor al die sneeuw van jou.

Lieve groet,Eefie

Marjon zei

Prachtige foto's en dan nemen we in het vervolg wat poedersuiker voor kerst hihi...Mooie post ......groetjes Marjon

Twa zei

Aha, dus zo doe jij dat! Hier in het noorden ligt helemaal niets, maar ik moet het dus eerst nog even zelf doen met poedersuiker! Ik ga morgen gelijk even een aantal bussen halen. Mooie foto's hoor, ik ben ook gék op sneeuw. Fijn weekend alvast! Groetjes Antoinette

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat heb je hard gewerkt zeg :), ik dacht eerst toen ik poedersuiker las dat je iets gebakken had hahaha, maar het ziet er prachtig uit.
Met zo'n mooi wit laagje erover ziet alles er romantisch uit :)

Liefs Mieke

Homemade Home zei

Je heb het best druk met je tuin, eerst poeder strooien en dan straks
nog manden vlechten van je wilgen takken HiHi.
Leuke post, lieve groet Nelly

bij ELZ zei

Heerlijke winterse plaatjes! Ik krijg er geen genoeg van! Zo mooi! En toch verlang ik stiekem ook al best wel naar het voorjaar, hihi. Fijn weekend, liefs Lindy

Miranda zei

Nog even genieten van sneeuw en kou en dan op naar het voorjaar...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Loraine Living zei

Haha...ja wat een werk, je moet er wat voor over hebben;)
Mooie witte poeder plaatjes, een heel fijn weekend, lieve groet Diana

idémakeriet zei

O wat is dat mooi he die mooie witte wereld.
Prachtig al die wilgen in je tuin.
Ik denk dat de poedersuiker nu uitverkocht is in Nederland of niet dan?
Liefs gerda