dinsdag 5 februari 2013

Keuken





Even een onderbreking
in de brocante vondsten, hoor;
een beetje afwisseling is tenslotte ook wel leuk!



Ik geef jullie
een kijkje in mijn keuken.




Sommigen van jullie
herinneren je misschien
nog het kastje uit een van
mijn eerste posten (klik).




Ik ben nog altijd weg van mijn kraan 
evenals van de oude witjes, die
verschillende kleuren hebben.
Het uitgezaagde figuurtje
in het keukenkastje en de kastknopjes
geven de keuken een nostalgische look.
Het aanrechtblad is van composiet,
waarop het fijn werken is.




Hier zie je een stukje
van de schouw
en het plafond.




Het plafond bestaat
uit kraaldelen. Manlief = handige man
heeft dit gemaakt. Ook heeft hij
de balken omtimmerd.




Zo, nu weten jullie waar ik
uithang wanneer ik
de maaltijden aan het bereiden ben!


Een fijne week!
Linda


22 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

nou met die maaltijden zit het vast wel goed want wat een gezellige nostalgische keuken heb je Linda, erg leuk!! ik vind de knoppen op je kastdeurtjes ook zo leuk en natuurlijk je hangkastje.. ik ben gek op kastjes!! ik heb nog even terug geklikt.. en zag daar ook hele leuke servetten:)

lieve groet, Tjits

Wanda zei

Wat heb je een prachtige keuken!
Je krijgt gelijk plezier in het eten koken.
Schitterende schouw!

Lieve groetjes Wanda

WEERspiegeling zei

Wauw, dat is zeker een prachtige keuken! mooie details: kraan, fornuis, grepen, ach alles combineert supermooi!! Wij zijn onze keuken aan het opknappen (balkenplafond gemaakt en opnieuw verven van houtwerk en muren), ik hoop binnenkort foto's op m'n blog te kunnen zetten.
Ik ben bepaald geen keukenprinses, maar in zo'n mooie keuken zou 't misschien toch kunnen gebeuren :-)
Geniet er van en een fijne week verder.
Groetjes, Anita

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie keuken Linda, geen straf om daar iets lekkers klaar te maken!

Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er allemaal super uit zeker geen straf omdaar te koken maar wat ben je aan het koken hahahahah had daar ook een foto van gemaakt had ook wel leuk geweest hahahaha fijne week lieve groet rosita

Anita r zei

Ziet er geweldig uit.
Een hele mooie keuken.
Geniet maar lekker met koken.

gr. anita

Mirjam zei

Hallo Linda,
Wat een heerlijke keuken, ik kan me zo voorstellen dat het helemaal geen straf is om daar in te werken...
Ik wens je een fijne middag,
Lieve groet,
Mirjam

Marjonel M zei

Gezellige keuken daar kun je wel iets lekkers klaar maken, maar zie ik dat goed heb jij ook een boretti?

Groetjes, Marjonel

Homemade Home zei

Prachtige keuken Linda, heel sfeervol. Heerlijk om in zo keuken te koken.
Lieve groet Nelly

Krek wak wou zei

wat een super gezellige keuken! Ik ben altijd dol op een kijkje in de keuken...voor mij het gezelligste deel van het huis! En dat zit helemaal goed bij jou....wat een sfeer, Linda! Ik hou zo van oude keukenspulletjes! Met zo'n keuken is koken super!
Kook ze! ;-)
x Nicole

idémakeriet zei

Wat een heerlijke keuken heb je Linda, kan me voorstellen dat je daar graag te vinden bent:)
Zo lief dat uigezaagde figuurtje in één van de kastjes.
En die mooie onregelmatige tegeltjes zijn ook prachtig.
Bedankt dat je ons even een kijkje hebt gegeven in je keuken.
Lief gerda

Eefies day zei

Je maaltijden zullen net zo lekker smaken als je keuken eruit ziet...nou ja, lekker is niet het goede woord, maar wel hele mooi en zo gezellig!!!
Fijn zo'n handige klusman.

Lieve groet,
Eefie

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve linda, wat een prachtige keuken heb je, een heerlijke nostalgische uitstraling met toch alle moderne gemakken :)
Leuk gedecoreerd met oude spulletjes, heerlijk zo`n keuken !
Bedankt dat we even mochten kijken:)

Liefs Mieke

It's me zei

Mooi je keuken hoor Linda.....geweldig !!...liefs van mij...xxx...

bij ELZ zei

Ooh wat een leuke keuken hebben jullie!
En je hebt het er heel gezellig gemaakt met al die mooie spulletjes! Vast een feestje om daar te mogen koken!
Liefs Lindy

Marijke zei

Wat een leuke nostalgische keuken heb je!
groetjes van Marijke

Mayflower zei

Een mooie onderbreking hoor, hier ben ik dol op hihi.
Wat een prachtige keuken.
Lieve groet, Mea

theeleuten zei

Mooie keuken heerlijk om hier te werken!!!

Heel gezellig, groetjes Evelien

Ger zei

Hoi Linda,

Leuk dat je volger geworden bent en nog fijner dat je een aardige reactie achter gelaten hebt op mijn blogpost.
Ik vind dat eigenlijk best bijzonder moet ik eerlijk bekennen,want mijn ervaring is dat ik zo af en toe wel nieuwe volgers met 'n profiel foto zie staan......maar er vervolgens nooit een woord van lees.
Maar iedereen is daar vrij in natuurlijk;-)

Hartelijk welkom!!!

Natuurlijk ben ik ook op jou blog gaan kijken....en gelezen,ja alle posten heb ik gezien,wat heb je 'n gezellige ''babbel'' en hele leuke spulletjes...nostalgie,brocante, grootmoeders tijd etc,maar ook ''JDL stijl'',wat de laatste jaren niet meer weg te denken is op veel mooie blogs.
Die koffieperculator....jeetje wat heb ik daar vaak koffie in gezet thuis,lekkere sterke koffie,beetje koffie in de kop en kokende melk opgieten,koffie verkeerd dus.
En nu heb jij er de leeuwebekjes in staan,schattig.

Vroeger borduurden ik op mijn overhanddoeken 'Mijn keuken is mijn trots', nou jij mag heel trots zijn op je gezellige keuken van nu,van alle gemakken voorzien maar ook dat romantische,nostalgische.... van vroeger kom ik daar tegen, mooi!!!

Ga je volgen en hoop nog vaak van je blogposten te kunnen genieten☺

Lieve groeten en fijne avond!!
Ger

Miranda zei

Een gezellige keuken waarin gelukkig de brocante niet ontbreekt ;)

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Loraine Living zei

Gezellig in de keuken, zo'n rekje/kastje is heerlijk toch. Een leuke onderbreking hoor :)
Fijn weekend, groetjes Diana

Marian zei

Sfeervolle keuken...en mooie 'witjes' als tegeltjes...mooie oude decoratie spullen...kortom, jij maakt vast lekkere maaltijden :)