donderdag 14 februari 2013

Muursticker




In de afgelopen weken
ben ik in twee verschillende
woonwinkels geweest,
waarin mijn oog op een bepaalde
muursticker viel.

Ik dacht: "Daar ga ik wat mee doen
op Valentijnsdag!"

Welke muursticker dat is?
 Ik beeld de tekst gedeeltelijk uit
d.m.v. onderstaande foto's.











 

                            










  En?
Weten jullie welke muursticker
ik heb uitgebeeld?

Wanneer je het antwoord weet,
mag je me dat mailen.

Onder de goede inzenders
verloot ik volgende week donderdag
21 februari een klein 
verrassingspakketje.

Dus volgers, ook stille volgers:
doe gezellig mee!



Ik wens jullie
een fijne liefdevolle
dag toe!
Linda




11 opmerkingen:

Anita r zei

Ik heb geen idee :-)
Ben heel erg benieuwd.

gr. Anita

Barbara zei

Een gokje, "How sweet it is to be loved by you"?

Fijne Valentijnsdag,
B.

Judiths-creablog zei

Leuk idee Linda! Ik heb nog geen idee welke muursticker je uitbeeld met de foto's. Wie weet kom ik er nog op en stuur je dan een mailtje!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Miranda zei

Heb nog geen idee... Wel een leuke manier om iets uit te beelden!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat een leuk idee en mooi en foto`s........alleen, ik kom er nog niet op :)

Lieve groetjes Mieke

Mirjam zei

Ik zie het ook niet hoor... Maar wel een heel leuk idee zo...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Gerry zei

Geen idee Linda. Het moet iets met liefde, zoetheid en geluk te maken hebben.

Lieve groet,
Gerry

Eefies day zei

Wat een leuk idee, ik zie ook sweet en love en clouds or heaven....home???

Ik ga nog even denken hoor.

Lieve groetjes,
Eefie

idémakeriet zei

O linda, je maakt het ons wel moeilijk hoor.
Ik zou echt niet weten wat voor spreuk je hebt gekocht, ben erg benieuwd.
Ik hoop dat iemand je hart vandaag heeft warm gemaakt en dat je hebt genoten van deze dag.
Ik ben ontzettend verwend door mijn kinderen, zo´n warm gevoel dat in je hele lijf gaat zitten:)
Liefs Gerda

little sweet things zei

Poehhe dat valt nog niet mee, ik ga nog even een paar dagen nadenken.
Leuk idee trouwens!
Groetjes, Sas

Joke zei

Wat een leuk idee om het op deze manier te doen.
Ik ben benieuwd welke muurstikker het is ik heb geen idee.

Groetjes. Joke.