donderdag 21 februari 2013

Tekst muursticker







Dit is de tekst van
de muursticker die ik in
de verschillende woonwinkels
heb gezien.

Slechts één persoon heeft
het geraden en laat dat nou
  mijn vriendin zijn,
die mij trouw volgt
als stille volgster.
 Ze kende deze tekst niet,
maar door te googlen op internet
heeft ze het antwoord gevonden.

Door alleen al op 'muursticker kopje'
te googlen en daarna afbeeldingen 
aan te klikken, kom je al 
een heel eind.
Alleen het laatste zinnetje
varieert hier en daar.
Google je vervolgens op 
'muursticker vandaag heb ik zin'
en klik je daarna op 
afbeeldingen, dan vind je in de 
eerste rij bovenstaande tekst.

Ik hoef nu dus niet te gaan
verloten. Alleen...in mijn
verrassingspakketje zitten hartjes
en ik weet dat mijn vriendin daar
niet van houdt.
Daarom heb ik wat
anders voor haar bedacht. Ik neem
haar mee naar een 
kringloopwinkel in onze buurt
en daar mag ze iets naar
haar eigen wens uitzoeken.



Ik hou wel van hartjes! ♥♥♥


Zoals van dit spiegeltje van glas.



En van dit door mij zelf
uitgezaagde hartje.



En van dit lint vol met hartjes!



Zo zijn we allemaal
anders en wordt het nooit saai!

Een hartelijk welkom voor
mijn nieuwe volgers
en voor iedereen:
een fijne dag!
Linda


22 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Die tekst is prachtig!
Net als je hartjesspiegeltje,wat een uniek stuk zeg!
Maar...ik beken, ik ben verslaafd aan hartjes ;)
Fijne dag, leuk idee om met je vriendin te gaan kringlopen,
liefs, Sonja

Petra zei

Leuke tekst, ik heb naar al die voorwerpen zitten staren maar had werkelijk geen enkel idee. En om dat te gaan Googlen nooit aan gedacht. Gefeliciteerd voor je vriendin, gezellig ff kringlopen daar word je blij van.
Fijne dag, groetjes Petra.

Ger zei

Vriendin ook weer blij☺ en een goede reden om samen opstap te gaan.

Tja....zo zoek ik al jaren op mijn pee-ceetje.
met een zoekwoord vliegen de muurspreuken je om de oren net als in al die winkels op elke hoek van de straat waar je ze tegen komt.
Denk wel eens ooit als ik over dit hot item nadenk.....of eigenlijk meer over de inhoud van die spreuken:als die woorden nou toch eens allemaal waarheid zouden worden en nageleefd....,wat zou de wereld er dan een stuk mooier uitzien.

Maak er een mooie dag van!!
Ger

Homemade Home zei

Mooie post Linda, en een prachtige spreuk. Ik ben het met Ger eens, de wereld zou een stuk mooier kleuren.
Fijne dag lieve groet Nelly

Mayflower zei

Wat een prachtige spreuk Linda, die zal straks heel mooi op de muur staan. Ik ben dol op dit soort spreuken. Heb zelf ook een spreuk op de muur.
Ohh... en dat hartjes spiegeltje, wat is die mooi.
Fijne dag nog en een lieve groet, Mea

inro soor zei

hahhaha vriendin vast blij!

Home and Lifestyle zei

Veel verder dan 'één' en 'twee' ben ik bij je spreuk niet gekomen, slim van je vriendin om even op internet te gaan zoeken. De terechte winnares!

Lieve groet, Ingrid

Judiths-creablog zei

Hier was ik ook niet opgekomen. heb nog wel gegoogeld maar niet goed genoeg dus :)
Leuk al je hartjes die je laat zien!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een leuke tekst en wat geweldig dat juist jouw vriendin die goed had geraden. Je hartjes zijn leuk hoor, maar het is inderdaad zo, niet iedereen vindt altijd hetzelfde leuk... Gelukkig maar, anders zag je in elk blog hetzelfde...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Eefies day zei

Wat een mooie tekst en wat leuk dat je vriendin het geraden heeft...nu samen naar de kringloop...hartjes zijn heel leuk, maar je moet er idd van houden..ik ben er dol op:_

Lieve groetjes,
Eefie

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat een prachtige tekst, en om er naar te googlen daar heb ik niet aan gedacht :)
Maar leuk toch, nu kun je lekker met je vriendin gaan kringlopen, ik ga morgen ook weer eens er naar toe, het blijft altijd spannend !
Veel plezier !!

Lieve groetjes Mieke

Anita r zei

Wat een leuke tekst.
Ik had het nooit geraden.
Ik hou ook van hartjes.
Heb ze in verschillende soorten en maten.

gr. Anita

G-STYLE zei

Super leuke tekst en daar zou ik nou nooit opgekomen zijn.

Je vriendin heeft goed gegoogled !

Fijne avond nog , hartelijke groet van Gea

Ús hûs ús thús zei

Deze tekst kende ik nog niet. Leuke tekst hoor.
Ook al worden we bijna overspoeld door hartjes, ik blijf ze toch wel leuk vinden. Vooral als ze niet standaard zijn. Zoals je mooie spiegel hartje. Deze vind ik heel bijzonder. Heb ik nog niet eerder gezien.
Groetjes van Aleta



























Gerry zei

Ik ben wel wat bezig geweest met puzzelen, maar hier was ik niet opgekomen. En om te gaan googelen al helemaal niet.
Maar het is een prachtige tekst.
En dat harten spiegeltje is toch heel gaaf.
Ik heb wel wat met harten en ze hangen ook her en der door huis.
Ik hoop dat je vriendin iets leuks ter vervanging uitzoekt!

Lieve groet,
Gerry

Barbara zei

Slim idee om te googlen, ik dacht alleen het zal wel met Valentijnsdag te maken hebben Hihihi.

Ik ben dol op mooie teksten en deze is er zeker een om te onthouden. Mijn verzameling hartjes staat op 2, niet zoveel maar ik had nog andere dingen op m'n verlanglijstje staan. De eerstvolgende keer zal ik vast en zeker een hartje kopen/maken.

Lieve groet,
B.

Marian zei

Ik denk dat ze kringloop ook wel erg leuk vind!!!

idémakeriet zei

Leuk die tekst!
Ja daar was ik nooit op gekomen hoor.
Gaaf dat je vriendin deze giveaway heeft gewonnen, ze krijgt bovendien een leuk kado van jou.
Hartjes zijn hier ook averal te vinden, prachtige vorm.
Liefs gerda

Marijke zei

Ja het gedichtje kan ik vandaag wel gebruiken een positief begin van de dag!
Dank je wel!
groetjes van Marijke

Miranda zei

Gezellig met je vriendin naar de kringloop! Zelf ben ik wel gek op hartjes, dus ik geniet van je mooie foto's.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Anoniem zei

Deze tekst is te koop bij de webshop van 100% leuk.
Hele leuke gezellige tekst.
Grts Marleen

Maison Marie et Florence zei

Dat zal gezellig worden , samen naar de kringloop ,ik hoop wat leuks vinden!
Grtjs Manuela