dinsdag 5 maart 2013

Schoonmaakvirus





Ik kan het niet helpen:
ik ben opeens besmet
met het
schoonmaakvirus.


De vouwgordijnen moeten gewassen worden.
Ze kunnen nu lekker buiten drogen 
en dezelfde dag weer op hun plaats gehangen worden.

















Oké, gordijnen wassen is één.
Maar jullie raden het al.
Van het een komt het ander.
De gordijnen zijn eraf.
De volgende stap is ramen zemen.
 En niet zomaar een beetje.
Grondig deze keer.









Mochten jullie nu denken: 
die Linda gebruikt wel een 
oude vieze emmer voor 
de schoonmaak. Nee dus,
dit is puur voor 
het nostalgische plaatje!
Ik ga snel weer verder,
want er ligt nog veel
werk op mij te wachten.


 

Linda




24 opmerkingen:

Judiths-creablog zei

Succes met de voorjaarsschoonmaak :) En tussendoor wel genieten van het mooie weer hoop ik?

Fijne dag verder!

Groetjes Judith

Wit en Wit zei

Dat ziet er spic en span uit,
en het ruikt ook zo heerlijk fris.
Dat zonnetje doet wonderen.

Doei Doei Greet.

Jolanda zei

Heerlijk alles schoon! ik ben er gek op!!

Fijne avond!!
Jolanda

Home and Lifestyle zei

Die voorjaarsschoonmaak komt hier vast nog wel, maar vanmiddag heb ik toch lekker een paar uurtjes in de zon gezeten. Aangezien ik vaak toch niet de hele tijd stil kan zitten, heb ik het tuinhuisje van binnen ook maar aangeveegd. Ik was zo handig geweest om in de herfst vogelzaad mee te nemen en daar neer te leggen...we weten dus inmiddels ook dat muizen graag in ons tuinhuisje verblijven. Zij lieten dat hapje niet liggen, echt alles zat onder de keutels en het vogelzaad. Maar nu oogt het gelukkig heel anders....bla, bla....jij mag dan een schoonmaakvirus hebben, volgens mij ben ik besmet met het babbelvirus hihi.

Een fijne avond!! Lieve groet, Ingrid

Ús hûs ús thús zei

Grappig dat we nog steeds, net als vroeger, tijdens de eerste mooie lentedagen, de schoonmaak kriebels krijgen. Alles ruikt ook zo heerlijk als het in de buitenlucht gedroogd is. Je kunt vanavond lekker genieten van een fris en schoon huis.
Fijne avond.
Groetjes van Aleta

Krek wak wou zei

Ik heb ook last van schoonmaakkriebels...vanmiddag de ramen gezeemd buiten, een beetje vegen en daarna even genoten van het zonnetje met een wijntje...haha! Moet ook kunnen toch?!
x Nicole

ria zei

Heerlijk he,met zulk weer.Maar ik heb ook paar uurtjes met boek in t zonnetje gezeten hoor!!Vind je laatste foto erg leuk!!
Groetjes Ria

theeleuten zei

Nou ik heb lekker buiten gezeten en gefietst....maar heerlijk al dat schoonmaken..alles weer spik en span!!

Groetjes Evelien

Pascale zei

Fijn hè, Poetsen kan soms zo heerlijk zijn. Ik heb me gisteren ook helemaal uitgeleefd. Succes nog. Groet, Pascale

Petra Beckers zei

Heerlijk, krijg je lekker een opgeruimd gevoel van, alles weer lekker fris. Hoewel ik vandaag meer in de tuin bezig ben geweest. Heel leuk die laatste foto. Wat een sfeertje meteen,hé. Blijft toch leuk dat oud spul...
Liefs, Peetje

Eefies day zei

Je nostalgische emmer en borstel maakt het helemaal leuk...een dag om te soppen...lekker om buiten alles te laten drogen, die eerste was...daar geniet ik van.

Lekker genieten in een fris huis,
Lieve groet!!

Joke zei

Jij heb er zin in, komt zeker door het mooie weer.

Groetjes Joke.

Marjon zei

pas op want het steekt aan hihi....de gordijnen heb ik al gewassen en mijn vouwgordijn moet ook nog....zo'n heerlijke dag als vandaag geeft je weer energie en dan krijg je zelfs zin in te poetsen....lieve groet Marjon

Barbara zei

Een heerlijke dag en ik heb genoten van het zonnetje. Dat virus heeft mij nog niet te pakken ;)

Zit nog iedere dag midden in de stof en het duurt nog wel even voordat mijn badkamer makeover klaar en stof vrij is.

Lieve groet,
B.

Ger zei

Maar die foto van zinken emmer met zemelap, borstel,werkdoek en stuk zeep past wel helemaal in het plaatje van de vroegere grote voorjaars schoonmaak, mis alleen de mattenklopper,luiwagen,witkwast met witsel en vim bus nog;-)

De was droogde buiten wel lekker vandaag,hier hing het was rek ook vol kleerhangertjes met apart wasgoed wat hier niet in de droger gaat.

Geniet van de mooie voorjaars dagen....want het blijft helaas niet zo.

Liefs,Ger

Thuis bij Tjits zei

haha de energie spat van je post af, heerlijk! superleuke foto van je schoonmaakvirus, je steekt me er bijna door aan;))
vandaag nog even genieten en dan zijn we weer overgeleverd aan winterse trekjes..

lieve groet, Tjits

Marijke zei

Vind het heerlijk je nostalgische plaatje! denk gelijk aan de vrouwen zoals Saartje van Swiebertje met lange rokken en schorten die de ramen poetsen!
fijne zonnige dag,
groetjes van Marijke

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, heerlijk hé dat voorjaars gevoel en dan alles lekker fris en schoon maken !!!
Profiteer maar van je schoon maak virus:)
Het lpaatje van de emmer is prachtig !!!
Veel plezier nog en een zonnige week !!

Lieve groetjes Mieke

Mirjam zei

Hoi Linda,
Jij bent heerlijk bezig geweest. Van dit stralende weer krijg je echt de schoonmaakkriebels ja... Bij mij beperkte zich dat tot de tuin hoor, binnen worden de tegels van de muren in de badkamer getikt, dus alleen maar extra stof..
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Loraine Living zei

Wat goed van je... Ik dacht er alleen maar aan ;) genieten toch buiten. Ik weer niet of het aanhoud want anders ga ik zeker aan de slag! Alvast een fijn weekend, lieve groet Diana

Miranda zei

De foto's zijn wel erg leuk! Jij hebt dus inmiddels weer een huis wat helemaal spik en span is... tussendoor heb je toch wel genoten van het zonnetje?

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Fantastisch♥ om te zien krijg er ook de schoonmaak kriebels van hihi..;))
Wens je alvast een Fijn♥ Weekend en Lente♥ groetjes Liefs♥ Gaby.♥

Lilablu at home / Tina zei

Dank voor je leuke reactie op mijn blog, zo kwam ik ook bij jouw mooie blog terecht, ik ben gelijk volger geworden!! Heerlijk die voorjaarskriebels........helaas kreeg ik bij deze lentedagen alleen maar zin om lekker buiten koffie te drinken en zo maar de voorjaars schoonmaakkriebels heb ik helaas nog niet gehad!
Groet,
Tina

jacqueline zei

Zo jij bent lekker bezig geweest! wel mooi schoon nu! Kun je komende week genieten van de winter...brr! Fijn weekend! Jacqueline