woensdag 20 maart 2013

Spiegels





Spiegels

                             Spiegels
 Spiegels                                   Spiegels
          Spiegels              


  

Ik heb daar best veel van in mijn huis.

Zoals deze bijvoorbeeld:  






Dit is een echt oudje, hoor.

Deze kwam ooit bij mijn oma vandaan,

vervolgens heeft ie bij mijn ouders gehangen

en alweer jaren terug kwam de spiegel

bij mij op de overloop terecht.

Behoorlijk beschadigd, maar

dat heeft z'n charme.












Deze landelijke spiegel

ziet er wat minder gehavend uit.

Staat al jaren op de secretaire en dat

geeft een ruimtelijk effect.








De spiegel hieronder heb ik

eens van mijn ouders gekregen.




 
 
      


Handig met het plankje eronder

om er gezellig wat op te decoreren,

zoals deze 'lentetakjes'.







Lentegroetjes!


Linda


25 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Prachtige spiegels heb je, Linda! Die oude van je oma.....schitterend! Bijzonder dat jij die hebt gekregen!
Fijne avond!
X Nicole

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat heerljk veel spiegels heb je, en de ene nog mooier als de ander !!
Zelf heb ik ook best wel veel spiegels, ik vindt je kunt er zo heerlijk mee decoreren, ze geven een gevoel van licht en ruimte en ´s avonds ziet het altijd zo gezellig uit met een lampje of kaarsen ervoor.
Heel veel lentegroetjes terug ( hier sneeuwt het al de hele dag :(

Liefs Mieke

ria zei

Mooi!!En juist dat imperfecte maakt ze zo mooi!
Groetjes Ria

Mirjam zei

Hier ook drie oudjes in huis. De oude spiegel die nog van Ben zijn oma geweest is hangt op onze slaapkamer. Een oudje van een brocantemarkt hangt in de hal en er staat een oude franse spiegel klaar om geschilderd te worden zodat deze straks in onze verbouwde badkamer kan hangen...
Ik vind jouw spiegels ook erg mooi, dat verweerde, daar ben ik gek op hoor... Helemaal mooi!
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Wit en Wit zei

Heerlijk al die spiegels in huis en je hebt er ook nog mooie plekjes voor gevonden.

Doei Doei Greet.

idémakeriet zei

Prachtige spiegels Linda.
Ja ik heb er ook een aantal hier in huis, het geeft zo´n ruimtelijk effect he?
Ik had een heel mooi oudje die onlangs midden in de nacht van de muur viel, kan je vertellen dat het hele huis midden in de nacht in rep en roer was, hihi.
Die bovenste die je liet zien is echt prachtig, je ziet de mooie sporen van de tijd.
Liefs gerda

Barbara zei

Mooie collectie spiegels en die met het plankje is echt heel bijzonder.

Zelf heb ik een paar weken geleden een brocante spiegel gekocht en nog een aantal lijstjes, allemaal voor mijn badkamer :)

Lieve groet,
B.

Anita r zei

Mooie spiegels.
Vooral die van je oma.
Mooi oud is die.

gr. Anita

Blomkje en Wenje zei

Ik vind ze allemaal prachtig!

Groetjes, Pietrik

jacqueline zei

Bij mij ook hel at spiegels...heerlijk toch! Je kunt er zo mooi mee decoreren! Je hebt mooie exemplaren hoor! Groeten,Jacqueline

Ús hûs ús thús zei

Prachtige spiegels! Vooral die van je oma vind ik erg mooi. De doorleefde rand geeft de spiegel nog meer sfeer.
Fijne avond.
Groetjes van Aleta

It's me zei

Ze zijn prachtig hoor allebei.....liefs fijne avond van mij...xxx..

Pascale zei

Oh, mooi! Vooral die van je oma. Alhoewel ik nummer 3 ook erg leuk vind met dat plankje eronder. Maar de spiegel van je oma heeft natuurlijk een mooi verhaal. Groet, Pascale

Ger zei

Altijd leuk wanneer je familie erfstukken in huis hebt.

De foto van boogspiegel en flesjes met voorjaar vind ik zo sfeervol.

Heb ook verschillende grote oude spiegels en die zijn allemaal nog in originele staat zoals ze vroeger ook bij familie hingen.

Liefs,Ger

inro soor zei

leuk!
ik heb dezelfde tic.....haha

little sweet things zei

Mooie spiegels linda!
Ik heb zelf ook wel wat met spiegels, in de woonkamer heb ik er al 2. Heb alleen we altijd moeite met het fotograferen van een spiegel, of je sta zelf op de foto of je zie dingen in de spiegel die je niet op de foto wilt hebben (afwas in de keuken, kattenbak).
Groetjes, Sas

Mayflower zei

Wat een mooie verzameling spiegels heb je Linda. Ik vind dat echt iets toevoegen aan je interieur.
Lieve groet, Mea

Eefies day zei

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...jij hebt de mooiste spiegels van het land:) Leuk om zo'n verzameling te hebben hoor...heel mooi die oude en verweerde look.

Lieve groet,
Eefie

Marjon zei

ik ben ook een spiegelmens...en niet om in te kijken maar het geeft altijd iets ruimtelijks....alle 3 de spiegels zijn prachtig maar de laatste van je ouders....wauw...deze vind ik het einde...zo leuk....fijn weekend en lieve groet Marjon

Marijke zei

Prachtig je spiegels, vooral degene die zo mooi doorleefd zijn en een herinnering hebben aan de mensen die er ook in keken...
En.... ik zie nog meer spulletjes die ik goed herken omdat ze hier ook zijn... het grote zakhorloge en de blokkenkalender...vind het dus hihi, geweldig leuk!
groetjes van Marijke

bij ELZ zei

Hoi Linda, wat een prachtige spiegels! Die van je oma ook, echt een plaatje! Fijn weekend, liefs Lindy

Arja van Garderen zei

Prachtige spiegels ♥!
Super leuk dat je even een berichtje achter liet over het Tilapiafilet ideetje ;) en ben blij dat je het ook lekker vond :).

Fijn weekend!
Liefs Arja

Miranda zei

Altijd mooi en je kunt er zo leuk mee 'spelen'. Jij hebt een paar prachtige exemplaren staan.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Anneke zei

Prachtige spiegels heb je. Ik heb hier ook een grote spiegel hangen. Die vangt veel licht op en je hebt een ruimtelijk effect. Leuk om zo'n verzameling te hebben hoor.
Groetjes Anneke

Sonja Meurs zei

Dankjewel voor je felicitatie.
wat een prachtige spiegels heb je in huis zeg, bijzonder mooi vind ik het dat je de spiegel van je oma nog hebt :)
fijne dag, liefs, Sonja