maandag 27 mei 2013

Deckchair





Vandaag was het zover!

De door ons vorige week

gekochte deckchairs konden

naar buiten.

Het terras is al bezet

door een teakhouten tafel

met idem dito stoelen

en daar is geen plek meer

voor de nieuwe stoelen,

ook van teak.

Om te voorkomen

dat het gras lelijk wordt

bergen we de deckchairs

binnen op in onze kas.

Het duurt dan wel langer

voordat ze vergrijzen,

maar deze kleur is

toch ook wel erg mooi!








Met 'koffietijd' heb ik even

mijn moment gepakt.

Al was het dan maar voor even:

het voelde heerlijk, het zonnetje.

Ik hoop dat jullie er

ook van hebben kunnen genieten.

Zo niet, morgen is er weer

een kans!








In de tuin schiet alles de grond uit.

Vanlieverlee worden de

kleuren geel en rood verbannen

en mogen paars, roze en wit

gaan heersen in de borders.

Op de voorgrond in het vaasje

staat de Violier.

Meestal ga ik voor witte

bloemen, maar af en toe een

kleurtje staat ook wel gezellig!



Lieve groet,

Linda







23 opmerkingen:

idémakeriet zei

O wat een heerlijke stoelen zeg.
Nou daar kon ik mij ook wel een paar uurtjes op vermaken hoor.
Wat heerlijk dat jullie even het zonnetje hebben mogen voelen:)
Liefs gerda

Ger zei

Hoi Linda,

Wat fijn dat je nog altijd mooie herinneringen hebt aan het prachtige eiland Kreta.

Wat zal je veel plezier hebben op warme zomerse dagen van je makkelijke ligstoelen in je tuin vol bloemen.

Heerlijk zo'n mooi plekje om tot rust te komen,puur genieten!!!

Fijne week en lieve groet,
Ger

jacqueline zei

Ja vandaag was een verademing wat weer betreft! Heerlijk die zon en jij zult vast even lekker hebben gezeten met de koffie! Lieve groet, Jacqueline

A place for my home zei

Leuk Linda, die deckchairs! En vandaag was het helemaal genieten met de zon erbij. Hopelijk kun je er de komende dagen ook van genieten!

Groetjes, Cynthia

Home and Lifestyle zei

Vanmiddag heb ik heel even in het zonnetje gezeten, daarna riep mijn plicht als 'keukenprinses'. Maar wat was het lekker buiten hè? Jij hebt daar een prima plekje voor jezelf, ik hoop dat de zon morgen ook nog zo lekker schijnt!

Lieve groet, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Dat zal wel heerlijk hebben gezeten, zo in dit prachtige zonnetje! Het was gisteren echt genieten. Ik heb ook even lekker in mijn strandstoel gezeten en toevallig ongeveer zo'n zelfde foto's gemaakt, grappig.
En vandaag beloofd zo'n zelfde dag te worden. We worden verwend....
Liefs, Peetje

Gerry zei

Wat een heerlijke stoelen!
Heb zelf ook genoten van de zon vandaag! Voelt zo lekker aan. Helaas houdt het niet aan.

Lieve groet,
Gerry

Roelie Steinmann zei

Wat een mooie deckchairs, je kunt zo heerlijk van het mooie weer genieten.

Groetjes, Roelie

What's in a day zei

lekker onderuit in die heerlijke stoelen, zonnetje op je huid...een heerlijk gevoel en wat is dat genieten bij jou in die prachtige tuin.

Lieve groet,
Eefie

Ús hûs ús thús zei

Wat zijn ze toch mooi die deckchairs. Die van ons staan nog op de garagezolder. We hebben ze al jaren maar hebben nog nooit een echt geschikt plekje gevonden. Want ook ik vind ze op het gras het leukst staan maar dat ziet mijn man niet zitten (i.v.m. het maaien!). Maar nu ik jouw heerlijke foto's zie moet ik ze toch maar weer eens tevoorschijn halen!
Fijne week.
Groetjes van Aleta

Musje zei

Ik vind dit echt geweldige stoelen,helaas heb ik er de ruimte niet voor,dus ik neem de halve,als je begrijpt welke ik bedoel haha,fijne avond,lieve groet musje.Prachtige foto`s trouwens.

Miranda zei

En wat zul je ook vandaag weer hebben genoten van je heerlijke stoel!

Lieve groet, Miranda

Marjonel M zei

Mooie stoelen daar kun je heel wat uurtjes heerlijk genieten...

Groet, Marjonel

Thuis Thuis zei

Leuk dat je mijn nieuwe volger bent geworden!
Schuif maar gezellig aan.
Groetjes,
Annette

Wendy zei

En lekker dat ze liggen.... Ik ben ook eigenaar van deze prachtige teakhouten deckchair. Zo gauw hij in de tuin staat ben ik er niet meer af te slaan en lig ik er even niet op dan wordt hij wel bezet door een van de kindjes of een klein "dik" bolletje wol dat daar ligt te knorren. Geniet er van want hij ligt heerlijk!!

Lieve groet
Wendy

Marjon zei

Bij jou is het ook heerlijk vertoeven Linda...wat een prachtige stoel, ik vind het werkelijk super mooi en geniet er maar lekker van zodra het weer, weer beter gaat worden...lieve groet Marjon

Mirjam zei

Hoi Linda,
Oh als ik daar eens de ruimte voor had. Dan zou ik zeker ook voor deze mooie stoelen gaan. Ik vind ze echt zo ontzettend mooi. Fijn dat je ze nu hebt en dat je er gelijk al gebruik van kon maken...
Ik wens je een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

Wat een heerlijke ligstoelen!! ik hoop dat je daar heel veel uurtjes in door zult brengen deze zomer.. heerlijk was het hè dat afgelopen dagen, daar waren we ook zo aan toe!

lieve groetjes, Tjits

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat een prachtige stoelen, ze zien er heelijk comfortabel uit:)
De foto´s zijn ook alweer zo mooi, lekker zomerachtig, ik moet gelijk aan vakantie denken !!
Geniet er maar lekker van .

Lieve groetjes Mieke

idémakeriet zei

Ik wens je een fijn weekend meid.
Geniet er lekker van.
Liefs Gerda

Lilablu at home / Tina zei

Heerlijk zo'n plekje in de zon. Mooi ook de (eindelijk) strak blauwe lucht in de achtergrond!
Ik hoop dat je het komende weekend nog een heleboel koffietijd momenten hier zult beleven.
Liefs,
Tina

ilona zei

Mooie stoelen, dat je er maar veel "koffietijd-momenten" op mag genieten. Heerlijk met een boek in de zon relaxen, ik houd er van! Groetjes, Ilona.

Verie -Vestywo- zei

Wat een leuke blog heb je en prachtige creaties maak je. Ik ga je volgen om niks meer te hoeven missen. Lieve-groetjes, Verie