zaterdag 4 mei 2013

Spookie





Ik ben Spookie, een je-weet-wel kater.
Mijn vorige bazinnetje gaf me zomaar weg
toen ik drie jaar was.
Inmiddels woon ik hier alweer
bijna tien jaar
 en word ik schandalig
verwend.








Mijn tijd breng ik vooral
slapend door, hoewel ik soms mijn
ogen open om te kijken wat er om me
heen gebeurt.

Zien jullie het schilderij
op de achtergrond?
Ik heb model gezeten
voor mijn vrouwtje.








Ik laat het even van dichtbij zien.
Het hangt al zes jaar buiten
en het verval is toegeslagen.








De verf begint af te bladderen,
gelukkig sta ik er nog goed op!








Ach, ik vind het allemaal
wel best. Ik doe nog maar weer
eens een dutje...








Ik hou ook wel erg van aandacht
en snor erop los.
En daar raak ik soms
gewoon ondersteboven van!








Ik hoop dat jullie net als
ik, dit weekend kunnen
genieten van een heerlijk zonnetje!








26 opmerkingen:

Arja van Garderen zei

Wat een scheetje! Vooral de laatste foto is TE lief!

Liefs Arja

Home and Lifestyle zei

Wat een heerlijk leventje heeft Spookie toch! Slapen wanneer je wil, aandacht krijgen als je er om vraagt en ook nog eens model hebben gestaan voor een mooi schilderij. Ik denk dat meneer niets te klagen heeft...maar zo te zien maakt hij zich daar ook niet druk om ;-).

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Ger zei

Nou, Spookie aan aandacht zal het jou niet ontbreken wanneer er zo'n mooie fotoshoot van je gemaakt is en je ook nog op vrouwtjes blog komt te staan.

Je mag er wezen hoor,je bent een knappe kater!!!

Fijn weekeind!!
Ger

inge van der sanden zei

Wat een mooie foto's.
En wat kan jij goed schilderen, het verweerde van je schilderij is ook weer wel mooi.

Fijn Weekend,
Inge, my choice

Anita r zei

Nou spookie jij heb het maar lekker zo bij het baasje.
Mooi schilderij je staat er goed op.

groetjes aan het vrouwtje,
En een fijn weekend.

gr, Anita

Roelie Steinmann zei

Nou Spookie heeft een zalig leventje zo. Lekker luieren in het zonnetje. Leuk het schilderij ook.

Fijn weekend, groetjes Roelie de hortensiatuin

Thuis bij Tjits zei

Oh Spookie wat ben je leuk en wat heeft je vrouwtje mooie foto's van je gemaakt én een heel leuk schilderij! Luier jij maar lekker verder in het zonnetje, ga ik ook doen:)

fijn weekend,
lieve groetjes Tjits

Bonjade zei

Snap helemaal dat je bazinnetje je graag weer terug wou.......
Je hebt zo'n hoog aaibaarheids gehalte.........om te knuffelen.
Geniet maar heerlijk van de zon.

Liefs

Ús hûs ús thús zei

Hai Spookie. Je bent een prachtige je weet wel kater. En wat ben je lekker aan het poseren. Het schilderij dat je bazinnetje heeft gemaakt vind ik erg mooi. Ook nu het weer er in zit.
Knor maar lekker verder!
Groetjes van Aleta

Marian zei

Wat een lieve Spookie..hij laat mijn hart smelten...factor 110 qua aaibaarheid....ja, ik ben nou eenmaal een kattenmens..

Gerry zei

Nou Spookie, je krijgt zo wel aandacht.
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het heel knap hoe je geposeerd hebt voor je bazin. Maar je kunt ook rare capriolen maken.
Maar je bent wel een liefje.

Lieve groet,
Gerry

Homemade Home zei

Wat een heerlijke gezellige post.
Die Spookie heeft echt een rot leven ha ha!! Leuk dat verweerde schilderij.
Fijne zondag lieve groet Nelly

It's me zei

Wat een lieverd is Spookie Linda !!...lieffff......fijne zondag...x !

Room Seventeen zei

Wat een schatje, het lijkt wel een ijsbeertje :-)

little sweet things zei

Hoi Spookie,
Ik ben Bowie, ook een witte je weet wel kater en ik denk dat wij elkaar wel een poot kunnen geven...we hebben namelijk niet alleen de zelfde kleur maar ook de zelfde hobby. Alleen heeft mijn baasje de eigenaardige gewoonte om mijn oren in te smeren met een of ander spulletje als ik in de zon lig, anders verbranden mijn oren zegt ze. Dan ben ik weer uren bezig om mijn oren schoon te wassen en dan komt er van heerlijk slapen in de zon ook niets meer terecht. Zucht...ze snappen hier ook niets van een katten leven.
Overigens vind ik dat je er op die laatste foto heerlijk bij ligt!
Nou ik ga maar weer eens een paar brokjes eten. Groetjes van Bo en mijn vrouwtje Sas

bleudelavandou zei

Wat ben jij mooi lieve Spookie en je baasje heeft een leuke blog.

Dus...ik ga jullie alvast volgen.

Liefs
Marieke

Blomkje en Wenje zei

Wat schattig...

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

Mirjam zei

Hoi Spookie, wat heb je dat leuk geschreven en wat kan jouw bazinnetje prachtig schilderen zeg. Je staat er fantastisch op... Ze moet het maar eens een beetje restaureren vind ik, jammer als het verloren gaat...
Ik wens jou en je bazinnetje een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat schattige foto´s en wat is spooky een prachtige kater !!
Hij heeft het echt getroffen bij jou, want hij ligt heerlijk te genieten.
Wat een mooi schilderij heb je van hem gemaakt, het zou jammer zijn als het verloren gaat :)

Lieve groetjes Mieke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat een schatje en fotograferen vind ze prachtig hahahah leuke plaatjes ...nog een fijne zondag lieve groet rosita

What's in a day zei

Nou Spookie ik heb genoten van je kunsten hoor, jij kunt er wat van...maat ik geloof zeker dat jij een goed thuis hebt en dat je daar ontzettend van geniet.

Fijne week!!!

Lieve groet,Eefie

Marjon zei

Hier word ik vrolijk van...niet van die mensen die dieren weggeven maar als ik lees dat weer iemand zo goed terecht is gekomen...heerlijk en wat lief van jullie...ik heb er ook 2.....en ja die katers slapen wat weg he....je hebt een prachtige kat en de foto's zijn zo mooi gemaakt....fijne zondagavond en lieve groet Marjon

idémakeriet zei

Hee Spookie wat ben jij een lekker ding.
Ja genieten he van dat lekkere zonnetje.
Laat je maar lekker verwenen hoor daar, neem het er maar lekker van.
Helemaal niets mis mee om lekker te liggen slapen en een natje en droogje en een aai over je kop op zijn tijd te krijgen.
Geef je een lief pootje aan je vrouwtje.
Liefs Gerda

jacqueline zei

Ach wat lief zeg! Wij hebben sinds dec. een siamees, en het is zo leuk weer een poes te hebben...ik herken dit slaapgedrag hoor! Leuk dat ie bij jullie zo thuis voelt!
Groeten en nog even lekker genieten van het zonnetje! Jacqueline

De Witte Lanteern zei

Wat een heerlijke aaibare post! En wat heeft je baasje je mooi vastgelegd op dat houten schilderij: een plaatje! Dat ie nu zo verweerd is, vind ik zelfs heel mooi. Gelukkig niet zo erg dat jij er niet meer op te herkennen bent. Dat is natuurlijk ook zonde. Maar misschien wil ze 'm nu binnen hangen, want het zou toch zonde zijn als dit verloren gaat?! Want hij is net zo schitterend als jij bent!!
Liefs, Peetje

Maison Welbi zei

Haha, wat grappig dat jij een witte je-weet-wel kater Spookie hebt en ik een witte je-weet-wel kater genaamd Spoekie. Spoekie was ook zo lekker mollig als Spookie, maar wordt helaas erg mager. Spoekie is inmiddels 18 jaar en dat is toch al een heel mooie leeftijd. We genieten en lachen nog elke dag van en om hem. Hij is een beetje onhandig, doordat hij doof is, maar met gebarentaal is prima met Spoek te communiceren. Geniet nog maar volop van Spookie.

Groet en fijn weekend,
Reineke