maandag 3 juni 2013

Rekjes






Buiten heb ik verschillende
rekjes hangen,
waaronder deze met
een lantaarntje
en klompjes.
De klompjes zijn
gedragen door een
van mijn dochters.








De kruidenpotjes
op dit rekje
heb ik vervangen
door allerlei frutsels.













Het uiltje licht ik er even uit.
Mijn vader heeft heel wat uiltjes
en uilen gemaakt
en dit is er een van.

Dit uiltje ziet inmiddels groen
(niet van jaloezie neem ik aan),
maar kijkt trots uit z'n
roestige oogjes de wereld in!



Liefs

Linda




19 opmerkingen:

Decoraties Van Nu zei

Ziet er mooi uit!
Goed idee van je dat kruidenrekje!
Lieve groetjes Wanda

Athomebymy zei

Mooi dat rekje ,
en schattig die klompjes !
Lieve groetjes Petra

ilona zei

Leuk die rekjes, die klompjes vind ik echt schattig. Groetjes, Ilona.

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat de klompjes van je dochter aan het rekje hangen! En met het uiltje van je vader wordt het er een echte familie-aangelegenheid ;-)!

Lieve groet, Ingrid

Ús hûs ús thús zei

Wat zijn ze toch leuk die rekjes. Ik kan er ook niet genoeg van krijgen. Mooi om de klompjes van je dochter er aan te hangen. Het uiltje van je vader vind ik ook heel bijzonder.
Groetjes van Aleta

Anita r zei

Leuke rekjes heb je hangen.
En wat een schattig uiltje.

gr. Anita

De Witte Lanteern zei

Leuk die rekjes. Je kunt er heerlijke tuttemerul aanhangen en dat vinden wij altijd heel leuk! Zeker die leuke klompjes. En je vader krijgt zo ook nog eer van zijn werk.
Liefs, Peetje

Krek wak wou zei

Ik hou hier zo van...leuke rekjes met gezellige spulletjes erop en eraan! Lekker landelijk met de klompjes! Heel leuk gemaakt het uiltje!
Fijne avond!
X Nicole

Mirjam zei

Hoi Linda,
Leuke rekjes hoor, zo vol met allerlei mooie spullen met herinneringen... Het uiltje is natuurlijk heel bijzonder, door je vader gemaakt... dat koester je...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei

Jaha.....leuk ,leuk....al die rekjes met van alles en nog wat er op,zolang het maar een beetje beschut hangt,heb vanmiddag mijn kreta blauwe rek met spullen van emaille tot oude klpompen eens onderhanden genomen want na de winter was het blauw...... groen geworden.....pfffff wat 'n karwei.

Laat de klompjes en het leuke uiltje niet in weer en wind hangen is mijn advies,hier zijn vandaag verschillende oude spulletjes in de afval bak beland,helemaal verrot.

Grappig trouwens zo'n kruidenrekje met glazen potjes met bolle dekseltjes kreeg ik 45 jaar geleden met ons trouwen,alleen heb ik het niet meer.

Lieve groet en fijne week!!
Ger

Gerry zei

Gezellig die rekjes aan de muur. De klompjes van je dochter zijn natuurlijk heel leuk en met herinnering. Maar de uil die je vader maakte vind ik ook heel grappig. Hij kijkt inderdaad met opgeheven hoofd!
Het lijkt erop dat het weer zodanig wordt dat we er ook wat meer van kunnen gaan genieten.

Lieve groet,
Gerry

Marjon zei

Leuk zijn ze de rekjes en prachtig met al die spulletjes met dierbare herinneringen.....ik had ook klompjes van mijn zoon...maar ze zijn helemaal verrot buiten en vielen helemaal uit elkaar (jammer)...fijne week en lieve groet Marjon

idémakeriet zei

O wat een mooi uiltje zeg die je vader heeft gemaakt.
Inderdaad helemaal verweerd maar des te mooier:)
Leuk al die gezellige rekjes met van alles eraan.
Liefs gerda

Wendy zei

Wat mooi!! Goed idee en die klompjes... Te schattig!!

What's in a day zei

Leuk die rekjes in de tuin!!!
De klompjes zijn heel leuk....alles is heel leuk gedecoreerd.

Lieve groet,
Eefie

Musje zei

Leuk je rekjes met frutsels,het uiltje vind ik echt geweldig,lieve groet Musje.

jacqueline zei

gezellige hoekjes zijn dat! Rekjes...ze blijven leuk!! En je kunt het steeds weer opnieuw en anders decoreren! groeten,Jacqueline

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat ontzettend leuk die rekjes met zulke lieve herinneringen.
De klompjes zijn zooo schattig en de uil is echt een unikaat :)

Lieve groetjes Mieke

Old Red Barn zei

Het uiltje is zo lief!

Goedele