dinsdag 25 juni 2013

Zomerbloeiers in de zon





Vandaag liet de zon zich weer zien.
Snel naar buiten, fotocamera mee
en de witte Lupine vastgelegd.








De plant staat er
lekker fris bij in het zonnetje.
Het is wel opletten geblazen
met water geven.
Bijna dagelijks loop ik 
's avonds een rondje
in de tuin om
de planten in potten
van water te voorzien.




 



Tijdens mijn rondje hardlopen vanochtend,
zag ik een afgebroken Pioen liggen.
Die mocht natuurlijk mee naar huis 
en kreeg een waterbadje in
een kopje.








Ik hoop dat ik er nog een poosje
van kan genieten;
er zit geen steel meer aan.

                   






Wat ziet de wereld er anders
uit als de zon schijnt.
Ik had vandaag geluk,
omdat in de kuststrook
vandaag de zon scheen.
Dat was genieten!


 Zonnige groeten,

Linda












24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het was vanmorgen best fris op de fiets maar vanmiddag voelde het in de zon inderdaad heel aangenaam. Wat staat je lupine mooi in de zinken emmer, dat blijft toch een fraaie combinatie!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Mooi hoor !!....Geniet van de zomer....van elk zonnestraaltje....liefs van mij...x !!

Gerry zei

Je Lupine is prachtig. Ze staan hier in de berm, paars met witte margrieten en koekoeksbloemen.
Van je pioen geniet je nog wel even. Ik vind haar heel mooi staan in het witte kopje.
Geniet van het mooie weer.

Lieve groet,
Gerry

inge van der sanden zei

Je witte lupine is mooi, mooie combinatie in je zinken emmer.
Ik heb hier geen zon gezien vandaag, het was best koud.
hopen dat de zomer weer snel terug komt.

Groetjes,
Inge, my choice

Judith van Zo gezellig brocant zei

Mooi hoor de lupine. Ik zou de pioen ook niet laten liggen, zo kan je er ook nog van genieten!
Groetjes judith

Ger zei

Je plaatjes zijn heerlijk zomers...
en de zon deed daar bij jou in die kuststrook nog eens een extra schepje bovenop,daar wordt je toch helemaal blij van!!!

Ik was net nog even buiten en de weerman die een koude nacht voorspelde heeft helemaal gelijk gekregen....brrrr.

Lieve groet,
Ger

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat ziet dat er prachtig uit, die witte lupine in zo´n mooie zinken emmer !!
Wij hadden vandaag hier geen geluk met de zon, hier was veel wind en regen.
Wat romantisch die pioen in dat leuke theekopje, geniet er maar lekker van :)

Lieve groetjes Mieke

Mirjam zei

Hoi Linda,
Ik woon ook in de kuststreek en wij hadden dus gisteren ook volop zon. Nu schijnt de zon ook weer heerlijk, al was het heel koud vanochtend vroeg. We zaten al om 4.30 uur in de auto, richting Den Helder, Ben gaat weer twee weken naar zijn werk...
De lupines bloeien geweldig. Ik had een paarse maar die is al bijna uitgebloeid...
Ik wens je een heerlijke woensdag,
Lieve groet,
Mirjam

Pascale zei

Heerlijk,als de zon zich weer laat zien. Altijd goed voor mooie plaatjes. Groet, Pascale

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je heerlijke sfeerfoto's gemaakt! Je lupine staat prachtig in de zinken emmer. De pioen heeft ook zo'n heerlijk zoet kleurtje. En staat zo mooi in het kopje.
Fijne dag!
Groetjes van Aleta

Marjon zei

Mooie Lupine...ik had er bijna ook weer een gekocht omdat ik ze zo mooi vind. Schitterende kleur pioenroos en gelijk heb je wat is het leven fijn als de zon schijnt...helaas bij ons in het zuiden van het land laat hij zich weinig zien en het is zelfs weer iets frisjes....geniet maar lekker van je prachtige planten...lieve groet Marjon

Huiz&zo zei

Wij hebben gelukkig ook van de zon mogen genieten. Wat een mooie zomerplaatjes zeg! En de pioen blijft altijd mooi!

Groetjes!

Blomkje en Wenje zei

wat is de witte Lupine mooi, Linda! En zo schattig, die pioen in dat witte kopje, mooie kleur...

Fijne dag!

Groetjes, Pietrik

A place for my home zei

Prachtig die witte Lupine. Hopelijk gaat de zon zich nog vaker laten zien, zodat we nog meer kunnen genieten.

Groetjes, Cynthia

Marijke zei

Heerlijk genieten van al wat bloeit en groeit!
groetjes van Marijke
www.bij-marijke-thuis.blogspot.nl

De Witte Lanteern zei

Heerlijke zonnige foto's. Je lupines staan heel mooi in die emmer en de pioenroos in het kopje is een super-idee!
Liefs, Peetje

Barbara zei

Ja de wereld ziet er altijd veel vriendelijker uit als de zon schijnt. Wat staat je witte lupine prachtig in die zinken emmer. De pioen roos is echt een plaatje.

Liefs,
B.

ilona zei

Ja, de momenten dat het zonnetje schijnt moet je zeker pakken. Hoop dat hij zich de komende weken toch wat vaker laat zien. Groetjes, Ilona.

Athomebymy zei

Mooi die pioen in het kopje !!!
Het staat hier ook vol lupine zo een heerlijke natuurlijke bloemen !!!!

Liefs Petra

Miranda zei

Volop genieten als de zon er een dagje is! Leuk de pioen in het kopje.

Fijne dag!

Vief zei

Hey mam, leuk die lepeltjes zo naast 't kopje! Ze doen me denken aan toen we er nog ijs mee aten, hihi.

Liefs, Vief

idémakeriet zei

Heerlijk die zonnige foto's.
Ik had vorig jaar ook zo'n mooie witte lupine in de tuin maar dit jaar zijn ze alleen paars en roze. het zijn net toverballen, hihi.
Liefs Gerda

What's in a day zei

Hier word ik vrolijk van, de bloemen die het zo goed doen, ondanks gebrek aan zon.

Ik wens je een mooi weekend,
Lieve groet,Eefie

Marian zei

Da's leuk gedaan..een lupine in een zinken emmer...
En je hebt vast vaak met je neus in die pioen gehangen...ze ruiken ook zo lekker...