zondag 16 juni 2013

Zomerfair (1)





Op zaterdag 6 juli a.s. ben ik op de zomerfair
te vinden bij de Quilthoeve (klik) in Naaldwijk.
Maanden ben ik al bezig om kleine
meubeltjes bij elkaar 
te verzamelen en te restylen.








Meestal was ik met witte verf
in de weer en bedacht
ondertussen wat ik
daaraan kon toevoegen
als persoonlijke touch.


Dat deed ik bijvoorbeeld door middel van
een tekst (van het blog The Graphics Fairy) of
door een gedeelte van een papieren
kanten onderzetter te sjabloneren.








In een schilderijlijstje
heb ik een mooie afbeelding gedaan,
maar niet zonder er een strikje
op vast te knopen (op de foto niet te zien,
mochten jullie gaan zoeken).
Zo heeft het toch iets eigens
en is het geen standaard
schilderijtje geworden.



 




Afgelopen week heb ik een aantal
bloemen gemaakt van servetten.
Leuk om mee te decoreren
en ze verwelken (voorlopig) niet!








Zo kan ik me heerlijk creatief
uitleven en daar ga ik
de komende weken uiteraard
mee door. Nog ideeën genoeg!



Fijne week
en 
lieve groet,


Linda



23 opmerkingen:

Anita r zei

Wat een leuke ideeën.
Ziet er ook heel leuk uit.
Veel plezier 6 juli.

gr. Anita

Marian zei

Veel succes...en je bloem van servetten vind ik super!!! Wat een leuk idee..

Home and Lifestyle zei

Je hebt er hard aan gewerkt...nu hopen op een hele gezellige en succesvolle fair!

Een fijne week Linda! Lieve groet, Ingrid

inge van der sanden zei

Heel leuk een kanten kleedje gesjabloneerd op het tafelblad.
Je bloem van servetten vind ik ook heel leuk.
Succes op de fair.

Groetjes
Inge, my choice

Athomebymy zei

Heel mooi , dat vind je hier dus allemaal niet zo'n fairs !

Liefs Petra

Judiths-creablog zei

Leuk hé om naar een fair toe te werken! Wat een leuke ideeën heb je allemaal. En wat een prachtige bloem!! Succes verder met freubelen en het opknappen van de meubeltjes!

Groetjes Judith

Wendy zei

Ohhhh wat een leuk idee je bloem van servetten. Die ga ik erin houden. Hoe kom je toch op die ideeën? Bedankt voor het delen. Super!!

Fijne avond en veel liefs
Wendy

jacqueline zei

O wat leuk allemaal zeg! jammer dat het zo ver weg is anders kwam ik zeker langs! Veel succes nog met de voorbereidingen! groeten,jacqueline

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat ben je flink bezig zeg, het ziet er allemaal even leuk uit :)
Ik vindt het ook jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik ook heeel graag komen kijken !
Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen :)

Lieve groetjes Mieke

ineke zei

Leuk idee ziet er allemaal mooi uit
Veel succes op de fair
Die bloemen van servetten vind ik erg leuk

Groet Ineke







Barbara zei

Je bent lekker creatief bezig. Leuk idee om te sjabloneren en je papieren bloem is een juweeltje.

Liefs,
B.

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat heb je dat allemaal ontzettend mooi gemaakt zeg. Ik ben er eigenlijk wel een beetje jaloers op hoor...
Leuk dat je je eigen touch er aan geeft op deze manier.
De bloem vind ik heel erg mooi...
Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

A place for my home zei

Hoi Linda,

Je bent er maar druk mee, maar het ziet er wel erg leuk uit! En zolang je het zelf ook leuk vindt om te doen is het een heerlijke bezigheid. Veel plezier op de fair!

Groetjes, Cynthia

De Witte Lanteern zei

Heel veel succes met je fair! Zal zeker goed verkopen, je spulletjes. Ze zien er erg leuk uit! Liefs, Peetje

Marijke zei

Ooo wat leuk was toch al van plan om naar de Quilthoeve te gaan, kan ik je in het "echhie" ontmoeten en je mooie spulletjes zien!
groetjes van Marijke

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je al ontzettend leuke spullen verzameld en gerestyled! De tafeltjes zijn ook ontzettend leuk. Vooral ook door jouw extra persoonlijke touch. Gaat vast en zeker helemaal goed komen op de markt!
Groetjes van Aleta

idémakeriet zei

Wat gaaf dat je op een fair wat leuke spulletjes gaat verkopen.
Nou het ziet er allemaal prachtig uit dus dat zal wel lukken.
Lekker he om zo voor een doel bezig te zijn en lekker je inspiratie kwijt te kunnen.
Fijne avond.
Liefs gerda

monique zei

succes op de fair.
gaat vast goed komen, ziet er goed uit.

groetjes monique

Miranda zei

Een drukke, maar ook leuke tijd! Succes met alle voorbereidingen, je spullen zien er allemaal prachtig en verzorgd uit.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

What's in a day zei

Wat leuk dat je, je eigen touch meegeeft aan je mooie meubeltjes, leuk om te zien hoe mooi alles weer geworden is.


Lieve groetjes,
Eefie

Twa zei

Je meubeltjes zien er pico bello uit voor de fair hoor! Ik hoop dat het gezellig dagje voor je wordt. Je servetten roos vind ik ook erg geinig. Fijn weekend! Groetjes Antoinette

Old Red Barn zei

Toffe ideetjes! En die kanten onderzetter op het tafeltje is mijn favoriet. Mooi gedaan!

Goedele

idémakeriet zei

Je bent zeker nog druk bezig met de voorbereidingen he?
Succes met de laatste loodjes.
Liefs gerda