maandag 8 juli 2013

Zomerfair (2)




Afgelopen zaterdag was het zover:
de zomerfair op de Quilthoeve
in Naaldwijk, een prachtige locatie.
 Wat hebben wij geboft
met het zomerse weer!
Ik was al op tijd aanwezig
om mijn spulletjes uit te stallen.
Die tijd had ik wel nodig ook,
ik kon het allemaal net aan kwijt
in mijn kraam. Nog voordat
ik alles had neergezet, kwamen er al
collega-standhouders
het een en ander 'wegkapen'.
Zo, dacht ik, dat gaat goed,
 als dat op deze manier verder gaat...
De verkoop van gerestylde
meubeltjes, lampen en ander klein
spul verliep prima.








's Ochtends werd de fair
door ontzettend veel mensen bezocht.
Er hing een gezellige gemoedelijke sfeer.
's Middags was het heel wat rustiger,
maar dat was wel te verwachten
met dit mooie weer.
Ik heb Anne ontmoet van het blog
Kind an Huys, die daar ook
met haar prachtige spullen stond.
Al met al heb ik een heerlijke dag
gehad en behoorlijk wat verkocht.








Voor zowel de vakantiegangers
als de thuisblijvers:
een fijne tijd gewenst!


Liefs Linda







18 opmerkingen:

Ger zei

Altijd leuk zo'n soort fair en zeker wanneer er veel kopers zijn.

Je stand ziet met crea spullen ziet er gezellig uit!!!

Nog veel mooie zomerse dagen gewenst en lieve groet.
Ger

idémakeriet zei

Heerlijk om te lezen dat je een fijne dag daar hebt gehad.
Leuk he om zo te worden opgehemelt en andere mensen te treffen.
Perfect dat jullie zulk lekker weer er bij hadden.
Liefs gerda

What's in a day zei

Dat moet toch een heel fijn gevoel geven, een leuke dag, spullen verkocht en veel bezoekers...superleuk om te doen lijkt me en het ziet er heel gezellig uit.

Jij ook een fijne vakantie en lieve groet,
Eefie

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat heerlijk dat je zo'n geslaagde dag had op de fair. Altijd heel fijn natuurlijk als je daar zo'n dag staat, dat je dan ook lekker verkoopt. En hoe leuk is het om dan ook Anne te ontmoeten.
Je hebt een mooie dag om op terug te kijken...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Athomebymy zei

Zag er heel leuk uit ..

Liefs Petra

Home and Lifestyle zei

Wat fijn dat het een geslaagde dag was Linda en leuk dat je zo tevreden bent over de verkoop. Ik heb ook regelmatig met een kraam gestaan, ik vind de contacten ook altijd erg gezellig.

Geniet lekker van het mooie weer! Lieve groet, Ingrid

Ús hûs ús thús zei

Wat leuk dat je zo goed hebt verkocht! En dan ook nog dat heerlijke weer erbij. Je kraam ziet er super gezellig uit. Met prachtige spulletjes!
En nu nog even lekker nagenieten!
Groetjes van Aleta

Gerry zei

Hoi Linda,
Wat leuk dat de fair zo'n succes was en dat je goed verkocht hebt. En dan alle gezelligheid erbij.
Geniet nog even lekker na!
En jij ook een fijne tijd!

Lieve groet,
Gerry

Jolanda zei

Hello,

Stonden leuke spullen op je kraam zo te zien!!

Fijne week geniet van het weer!!

Jolanda

Anita r zei

Wat fijn dat je goed verkocht heb.
Heerlijk weer is het eindelijk zomer.

gr. Anita

Marjon zei

Wat een leuke spulletjes heb je en heerlijk om zo'n leuke dag te hebben....fijne vakantie ook voor jou en lieve groet van Marjon

jacqueline zei

Wat leuk is dat he zo'n fair! En natuurlijk helemaal erkenning als je ook leuk verkocht hebt! Hier nu ook vakantie en ik ben nu lekker even bezig voor mijn midsummer open tuindagen...eind van de wee. Ben benieuwd hoe dat weer gaat!
Jij ook een fijne zomer gewenst!Groeten, Jacqueline

A place for my home zei

Wat heerlijk zo'n dagje op de fair. Mooi weer, lekker veel verkocht en een leuke sfeer. Wat wil je dan nog meer? Je kraampje stond er mooi bij!

Groetjes, Cynthia

Blomkje en Wenje zei

Mooie stand, Linda! en wat fijn dat het een succes was!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

Thuis bij Tjits zei

Wat een ontzettend leuke kraam heb je Linda, ziet er heel uitnodigend uit!

lieve groetjes, Tjits

Musje zei

Ziet er goed uit je kraam,groetjes Musje.

Wateringen zei

Hay Linda,

Meid wat een geweldige kraam had je zeg!
Je spulletjes zijn gewoon waanzinnig mooi hoor.
Ik kan helemaal begrijpen dat je veel hebt
verkocht...super voor je!

Liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat ontzettend leuke en aparte spulletjes heb (had) je bij je kraampje, geen wonder dat je zooo goed verkocht hebt, ik vindt het heerlijk voor je :)

Lieve groetjes Mieke