dinsdag 13 augustus 2013

Brocante pandjes





Ook ik ben weer terug:
van een fijne vakantie
in Noord-Italië.

Ik heb weinig brocante
spullen gezien.

Op de weg van ons
appartement naar het
dorp beneden
zag ik wel
dit behoorlijk
brocante pand,
verscholen achter
kleurrijke bloeiende
rozenstruiken.








Na een pittige warme beklimming
was deze berghut een
welkome verrassing!








Het is ook weer prettig om thuis
te zijn en van alles beet te pakken,
zoals een radiator,
die enorm is opgeknapt
na een verfbeurt.
Ik heb nog een paar
radiatoren te gaan, maar het
is leuk om te zien
hoe zoiets op kan frissen!


Lieve groet,

Linda



11 opmerkingen:

Saskia zei

Ook weer terug van vakantie. Wat gaat dat snel. Na de vakantie krijg je altijd de kriebels om weer wat in huis te doen. Ik ben in ieder geval druk in de weer met schuurpapier en kwasten. Heerlijk.

Groetjes Saskia

Home and Lifestyle zei

Welkom terug, Linda...fijn dat je genoten hebt! De keren dat ik in Italië ben geweest kon ik ook maar weinig brocante ontdekken. Wat dat betreft boffen we in Nederland met een aantal mooie woonwinkels.

Succes met het klussen! Lieve groet, Ingrid

Ger zei

Fijn dat je genoten hebt van vakantie,welkom terug!!

Als je toevallig wat leuks aan brocante te koop tegen komt tijdens vakantie is dat mooi meegenomen.

Dus jij ging weer meteen thuis aan de slag met klussen,
bij mij is het altijd net andersom,wanneer ik in het buitenland al die lieflijke dorpjes,straatjes,pleintjes,huisjes,
weelderig en lommerrijke begroeide tuintjes,vervallen schuurtjes,bijna verveloze scheefgezakte luiken.....etc.
tegen gekomen ben...,en ik kom weer thuis en kijk rond denk ik juist:joh maak je niet druk,het is best nog netjes hier.....te netjes misschien wel,oh ik ben zo stapel gek op die slordig gekalkte buitenmuren in allerlei kleuren van fel tot pastel,sleetse tuinbankjes met oude tuintafeltjes voor de deur,groen bemoste oude klinkertjes,rotsachtige muurtjes vol klaprozen,de mesthoop voor de deur...
oeps....ik draaf door;-)

Succes met je schilderwerk!!
Liefs,
Ger

Athomebymy zei

Wat gaat het snel , aan alle leuke dingen komt een eind ...
Welkom terug !

Liefs Petra

Petite Chambre Brocante zei

Hoi Linda, wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, jammer natuurlijk dat je niets aan brocante gevonden hebt, maar gelukkig is er hier nog volop leuk oud spul te vinden.

Lieve groetjes Anna

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Fijn weer thuis te zijn! Mooie foto's!

Groeten Maaike

Mirjam zei

Hoi Linda,
Fijn dat ook jij weer terug bent. En ook fijn te lezen dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Ja, voor brocante vondsten kun je beter gewoon in Nederland blijven denk ik weleens. Of naar Frankrijk gaan en dan een goede neus voor die winkeltjes hebben...
Maar brocante pandjes heb je wel gevonden dus, heel erg mooi hoor.
Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

Fijn dat je weer terug bent Linda en dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! Italië staat ook nog op ons vakantielijstje voor ooit ergens in de buurt van Toscane.

Fijne dag,
lieve groet Tjits

Gerry zei

Hoi Linda, welkom terug! Fijn dat je weer heelhuids thuis bent en dat je het mooi gehad hebt.
Nu nog even lekker nagenieten!

Lieve groet,
Gerry

A place for my home zei

Welkom terug! Wat vliegt zo'n vakantie voorbij he? Gelukkig zijn de temperaturen in NL ook aangenaam. Ik moet nog even aan het idee wennen dat ik maandag alweer moet werken haha.

Groetjes, Cynthia

het Moonhuis Monica zei

Hai Linda,

Natuurlijk kom ik dan ook bij jou kijken, jouw blog kende ik nog niet.
Ik ga je graag volgen hoor, gezellig!!

Liefs Monica