vrijdag 30 augustus 2013

Kasteelfair Rhoon (2)





Ik laat jullie mijn andere aankopen
op de Kasteelfair in Rhoon zien.

Maar eerst even dit bruidshuisje;
dit staat achter het witte kasteeltje
en hier werd kleding verkocht.








De eerste de beste kraam die er stond,
was van Fort Lapin. En ik had het wachtend
in de rij al gezien: het vogelkooitje.
Dit was dan ook meteen mijn eerste aankoop.








Een lampetstel stond ook al heel lang
op mijn wensenlijstje: gevonden!









Ook deze rozenkrans kwam op mijn pad.








En schoenspanners, gewoon leuk
om mee te decoreren.








Ik viel ook voor dit waterspuitje,
voor € 2,50 was het van mij;
het dopje bovenop ontbreekt
(geen probleem, het staat er 
voor de sier).








Tot slot dit witte trechtertje
van emaille, er was nog een haakje
vrij in de keuken...








Rechts op de foto zie je een maatbeker
van emaille. Deze heb ik twee jaar
geleden gekocht in Delft in de
'Vanbrocantetottheetuin',
kijk maar eens op de site:
Echt een aanrader, wellicht
leuk om er een fietstochtje
aan te wagen in de nazomer.
Je komt langs allerlei inspirerende adresjes.
Let wel op de openingsdagen
van de theetuin.


Fijn weekend!

Linda



21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat heb je mooie aankopen gedaan, eigenlijk heb ik wel een beetje spijt dat ik er niet naar toe ben gegaan...juist omdat ik toch al in de buurt was.

De schoenspanners zijn ook mooi, maar ik zie ook dat er houtworm in heeft gezeten. Mogelijk had je dat zelf ook al gezien en weet je misschien al of het hout daar tegen behandeld is. Het kan anders namelijk ook andere houten voorwerpen in huis aan gaan tasten.

Geniet van je mooie aankopen!

Fijn weekend Linda! Lieve groet, Ingrid

A place for my home zei

Wat fijn dat je zo goed geslaagd bent Linda! Je hebt leuke dingen gekocht.

Fijn weekend!

Groetjes, Cynthia

It's me zei

Mooie spullen hoor!,,....prachtig fijn weekend liefs Ria...x!

Judith van Zo gezellig brocant zei

Wat een leuke spullen heb je gekocht zeg. Mijn ouders zijn allebei de dagen wezen kijken maar de 1ste dag stond er zo'n lange rij dat ze maar weer weg gegaan zijn. De 2e dag hebben ze het weer geprobeerd maar toen moesten ze zo ver parkeren dat het niet meer aan te lopen was. Het was dus erg druk bezocht, wat fijn voor de verkopers is. Ik wist het helaas niet... En dan woon ik er zo dicht bij. Wel balen zeg! Maar jij hebt in ieder geval weer een mooie aanvulling op je spullen.
groetjes Judith

Verie -Vestywo- zei

Wat een geweldig leuke aankopen heb je gedaan! Geniet ervan. Lieve-groetjes, Verie

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een prachtige spullen heb jij gevonden zeg, de vorige post was al gevuld met moois, maar dit is helemaal geweldig. Had je een aanhanger mee...? Haha..
En wat kun je dan blij zijn na afloop van zo'n dag hè? Ik ben in ieder geval helemaal blij voor jou...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Gerry zei

Wat een prachtige spullen heb je meegenomen Linda!
Ik vind het kleine glazen sproeiertje zo leuk.
Dat je er zo doorheen gekomen bent met al die drukte.
Het lampetstel is ook heel mooi. Zelf heb ik er een van mijn grootouders en ze wordt gekoesterd en doet ook regelmatig dienst als vaas voor een bos bloemen.
Geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

Twidde Brocante zei

Wat een leuke spullen heb je gekocht zeg. Ene die houtwormgaatjes, Wil je het zekere voor het onzekere nemen. Dan stop je ze in een plastiek zak en leg je ze een week in de vriezer. Dan leeft er niets meer hoor.

Geniet lekker van je mooie spullen.

Groetjes Natasja

Ús hûs ús thús zei

Heerlijke aankopen heb je gedaan. Het lampetstel vind ik ook prachtig. Ik heb er zelf ook al jaren eentje. Ik krijg er maar geen genoeg van. Fijn weekend!
Groetjes van Aleta

inge van der sanden zei

Mooie aankopen heb je gedaan, en alles heeft weer een mooi plaatsje gehad...geniet ervan.

Fijn Weekend,
Inge, my choice

Bonjade zei

Prachtige aanwinsten.....om heerlijk van te genieten.
Klinkt als een zeer geslaagde markt.

Fijn weekend

Liefs

het Moonhuis Monica zei

Nou je bent zeker goed geslaagd daar, kun je dan helemaal blij mee zijn he?
Geniet ervan!!

Liefs Monica

Ger zei

Wat een sfeervolle locatie om een brocante fair te organiseren.
Mooie foto's van leuke oude spullen waar jij in huis een plaatsje voor gevonden hebt.
Weet je dat ik zo'n 45 jaar geleden ook zó begonnen ben....in binnen en buitenland antiek,verzamel en rommelmarkten af struinde,die inmiddels de mooie naam gekregen hebben van landelijke brocante fair en ik daarom inmiddels een huis vol heb, ik daarom al verschillende jaren zelden of nooit meer iets ouds,brocante,landelijk of antiek koop,ik wel geniet tijdens het bloggen bij mensen die nog steeds wel bezig zijn met verzamelen en daar veel plezier aan beleven,verschillende bloggers die ook brocante verkopen in het begin poepie aardig reageerden op mijn blogposten, maar nu ze eenmaal weten aan mij niks te kunnen verkopen omdat ik her en der wel wel eens schijf dat m'n huis al TE vol staat,ik blijkbaar uit de gratie ben en nooit geen enkele reactie meer lees van hen op mijn blogposten....
Ja, het is mij in de loop der jaren dat ik blog wel duidelijk geworden dat het bloggen bij verschillende mensen meer eigenbelang is.Helaas het zij zo....

Geniet van je mooie aankopen,geniet ik van de sfeervolle manier waarop jij je posten steeds weer weet te brengen!!!
Fijn weekeind en lieve groet!!
Ger



Jolanda zei

Hello,

Zo te zien goed geslaagd!!
En wat een leuk plantenspuitje!!

Wens je een heerlijk weekend,

Lieve groet,

Jolanda

Lisanne Myblog zei

Wat een mooie aankopen zeg! Goed geslaagd zo te zien :-) Fijne zondag! Liefs Lisanne

idémakeriet zei

O wat heb je heerlijke spullen gevonden Linda.
Nou voor dat vogelkooitje was ik ook helemaal gegaan, super.
Liefs Gerda

Petite Chambre Brocante zei

Hoi Linda, wat super mooie spullen heb je gevonden.
Het vogelkooitje en het lampetstel.......zo gaaf allemaal.
De foto´s die je maakt zijn altijd heerlijk om naar te kijken.

Lieve groetjes Anna

G-STYLE zei

Wat een mooie spullen heb je gekocht ! Leuk om weer mooie hoekjes mee te maken....

Enne , ben blij dat je het met me eens bent wat betreft de buxus en de klimop, het laatste lijkt mij toch ook heel wat gemakkelijker om te snoeien . Hoeft niet zo strak en netjes en dat scheelt toch ...

Fijne week verder , hartelijke groet Gea

Anneke zei

Wat een leuke aankopen heb je gedaan. Daar kun je weer leuk mee aan de gang.
Lieve groet Anneke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi Hoi even lekker je posten na gelezen wat een prachtige plaatjes en leuk om te zien hoe iedereen op zijn manier zijn vakantie heeft gehad ..prachtige aankopen heb je die krijgen zeker een mooi plekje ...ik wens je een fijne week en tot snel ...lieve groet rosita

Lilablu at home / Tina zei

Hallo Linda,
Wat een prachtige aankopen heb je gedaan! Wat was het een feestje hé in Rhoon. Ik behoorde tot de gelukkigen die als standhouder mochten staan en het was twee dagen feest. De tweede dag kon ik gewoon niet wachten voordat ik weer mocht.........
Misschien een tip, zoals het er nu uitziet wordt er 6,7 en 8 december op dezelfde locatie een winterfair gehouden. Misschien komt er zelfs nog een weiland bij dus nog meer moois!!
Liefs,
Tina