zondag 25 augustus 2013

Kasteelfair Rhoon (1)





De kasteelfair in Rhoon overtrof mijn stoutste 
verwachtingen. Natuurlijk wist ik dat
er een rij zou staan, maar zo'n rij: nee.
Natuurlijk wist ik ook dat er 
veel echte brocante zou zijn, maar zoveel: nee.
Maar heb ik genoten? Ja, als een kind in een snoepwinkel! 
Ongeveer 75 standhouders waren er,
uit het hele land vandaan
en dus vooral veel, heel veel brocante
neergezet in een Frans sfeertje

Ik ben behoorlijk geslaagd.
O.a. met dit wasbord:








Mijn nieuwe 'oude' wasknijpers en wat
kleertjes mogen in de buurt
van het wasbord liggen.








Mijn oog viel op emaille cijferplaatjes.
Tja, ik ging gelijk maar voor een 10!
 Die hangt nu te bungelen
aan een kastdeursleutel.

  






In mijn volgende post
laat ik de rest van mijn aankopen zien.
Ik hou de spanning
er een beetje in ;-)!



Alvast een fijne week gewenst!


Linda

23 opmerkingen:

De Witte Lanteern zei

Leuke aankopen! Ben benieuwd naar de rest...En altijd leuk als je verrast wordt door zoveel moois. Als een kind in de snoepkast, hihi. Genieten!!!
Liefs, Peetje

inge van der sanden zei

Leuk als een fair aan je verwachtingen voldoet, en zelfs meer.
Je hebt alvast leuke aankopen laten zien, ik ben benieuwd naar de andere aankopen.

Fijne Zondag nog,
Inge, my choice

Athomebymy zei

Je hebt leuke dingen gekocht ... ik ben benieuwd naar de rest ...

Liefs Petra

It's me zei

Ben benieuwd naar de rest hoor !....fijne avond liefs Ria...x!

Petite Chambre Brocante zei

Hoi Linda, zulke leuke spulletjes heb je gevonden, wat zul je genoten hebben.
Wat lekker veel, 75 standhouders, alleen wordt het kiezen er dan niet makkelijker op, maar je bent echt goed geslaagd.

Fijne zondag nog.

Lieve groetjes Anna

Mayflower zei

Wat leuk dat je een gezellige dag heb gehad op de Fair en het weer werkte volgens mij ook wel mee.
Mooie aankoop en je heb er een mooi sfeerhoekje van gemaakt.
Fijne avond.

Anita r zei

Leuke spulletjes heb je gekocht.
Je maakt me wel nieuwsgierig naar je andere aankopen.

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Omdat ik vandaag in deze hoek van het land moest zijn, heb ik nog even overwogen om er langs te gaan. Uiteindelijk leverde het 40 minuten extra reistijd op, ik heb het dus toch maar niet gedaan. Maar jij hebt genoten, leuk hoor! Zo'n wasbord heb ik hier ook in de kamer staan, de oude exemplaren zijn zo mooi.

Een fijne week Linda! Lieve groet, Ingrid

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je prachtige aankopen gedaan! Zelf heb ik ook al jaren zo'n oud wasbord. Nu ik hem zo op jouw blog zie staan, denk ik ... wat is ie toch leuk. Soms moet je dingen gewoon weer even opnieuw zien.
ps ik wil je nog graag bedanken voor je meeleven. Dat heeft me goed gedaan.
Groetjes van Aleta

Bonjade zei

Prachtige aankopen.....
smaakt naar meer....;)

Fijne avond

Liefs

het Moonhuis Monica zei

Leuk om te horen dat de fair geslaagd was!! Leuk hoor je aankopen!!

Liefs Monica

Ger zei

Dat hadden de vrouwen van toen toch niet kunnen bedenken dat wij vrouwen van nu, zó blij kunnen zijn met een wasbord....;-)

Altijd leuk om mee te stijlen,doe ik ook met heel veel oude spullen van zeep tot zeepklopper en alles wat daar tussen in zit wat de huisvrouw van toen dagelijks gebruikte in haar huishouden.

En maandag wasdag?
Veel plezier van je wasbord☺

Groetjes,
Ger

Ús thús zei

Wat een leuke spulletjes! Ben nu al benieuwd naar de rest..
Klinkt als een super geslaagde dag!

Fijne avond!

Groetjes,
Rianne

Gerry zei

Leuk dat je zo'n geslaagde dag hebt gehad.
En je hebt leuke spullen meegenomen.
Ben benieuwd naar de rest!

Lieve groet,
Gerry

Twidde Brocante zei

Dank je wel voor je berichtje op mijn blog. Leuk te lezen dat je zo genoten hebt. Voor ons standhouders was het ook een hele leuke fair. Helaas was ik er alleen zaterdag, volgend jaar zeker 2 dagen. Leuk ook dat mijn naam is blijven hangen.

Ben benieuwd wat je nog meer gekocht hebt, er was zoveel moois.

Groetjes Natasja
www.twiddebrocante.nl

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een leuke dingen heb je gevonden. Het wasbord is prachtig, wat zul je daar leuk mee kunnen decoreren in je huis... En het nummerplaatje vind ik echt schattig...
Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Huiz&zo zei

Leuke aankopen! Leuk als je zo aangenaam verrast wordt door een fair!

Groetjes!

What's in a day zei

Wat een prachtig wasbord Linda,, staat ook nog op mijn lijstje...leuk als je zo kunt genieten op de fair en thuiskomt met leuke spullen.

Fijne week en lieve groetjes,
Eefie

Maison de Wendy zei

Ik ben ook echt verslaafd aan brocante marktjes, Al moet ik om 6u op staan. ZALIG!
Ik ben nu ook heel erg curieuse naar jou vonsten!

Tot lees!!
Bisou,
Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

Des guirlandes zei

Hé, wat grappig dat jij dus kennelijk achter me stond bij de kraam van Anne. Ik kan me helemaal niemand voor de geest halen, maar jij mij wel dus...
Viel ik mee?
Was leuk hè, die brocantefair.
Groeten,
Barry

idémakeriet zei

Ha die Linda, leuk om hier weer even te zijn na de grooooote pauze.
Dus jij bent ook naar die leuke fair geweest, ik las er al over bij verschillende andere blogsters.
Nou daar zou ik wel willen verdwalen tussen al dat mooie spul:)
Leuke spulletjes heb je gekocht!!
Ik kom binnenkort ook gauw weer terug naar blogland maar heb een beetje moeite om het dagritme weer op te pakken.
Fijne dag.
Liefs gerda

Twidde Brocante zei

Hoi Linda,

dank je wel voor het grote compliment. Het was voor ons de eerste keer en ik was reuze nerveus, dus zo'n compliment is erg welkom. Bedank je vriendin dus maar van mij.

Ik wens je een hele fijne week.

Groetjes Natasja

Sonja- Sezoentje zei

Lijkt me heerlijk om daar geweest te zijn, ik zag al overal zo prachtige sfeerfoto's voorbij komen :)
Je aankopen zijn mooi zeg!
Tip voor de wasknijpers, ze gaan er ouder uitzien als je ze even in thee of koffie laat liggen, ;)
Liefs, Sonja