dinsdag 10 september 2013

Give away





Het is tijd voor een give away, vind ik!
Ik blog inmiddels bijna een jaar
en ik heb al heel veel plezier
beleefd aan het bloggen. En dat 
komt mede door jullie natuurlijk!
Het is mooi om dezelfde passies
te delen, fijn om elkaar te inspireren.

Wat is nu de give away?

We houden van ons interieur
en dat moet uiteraard
 schoon worden gemaakt.
Ook in de tuin is altijd wat te doen.
Daarvoor heb ik een give away
samengesteld van mooie artikelen,
die het poetsen net even
wat leuker maken.



Zoals deze borstel waarmee je flink kan boenen.

 



En als je aan het boenen bent,
heb je zeep nodig zoals
deze huishoudzeep.





Om het allemaal weer droog te maken
kan je niet zonder...
het vaatdoekje (in bio katoen).





 Je hebt altijd wel wat wasgoed
liggen dat je op kan hangen
met deze wasknijpers.





Na gedane arbeid
heb je soms een nagelborsteltje
nodig om je nagels er ook
weer fris uit te laten zien!  





En als alles weer schoon en opgeruimd is,
kan je lekker gaan genieten van de
heerlijke geur kaneel.


 


Wat moet en/of mag je doen om deze give away te winnen?

Laat een reactie achter
op dit bericht, mailen mag natuurlijk ook.

Je mag onderstaande foto van de give away
op je blog plaatsen, als je die hebt,
met een link naar mijn blog.

Iedereen mag meedoen: aanmelden als
volger mag altijd natuurlijk, maar is
niet verplicht. Ik weet dat er
stille volgers zijn die mijn blogberichten
met plezier lezen en dat is me
net zoveel waard.

Meedoen kan tot en met zondag
29 september 2013.
Dit is de eerste verjaardag
van mijn blog!





Leuk als jullie meedoen:
veel succes in ieder geval!


Liefs Linda




 

38 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een super leuke give-away heb je zo georganiseerd. Ik doe heel graag mee hoor. Volger ben ik al, ik zet meteen een linkje op mijn blog...
Alvast gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je blog hoor, fijn dat je er zoveel plezier aan beleeft. Dat doe ik ook en dat gaat nog lang niet over...
Ik wens je een heel fijne dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

Miranda zei

Alvast van harte met je 1-jarig blogjubileum! En wat heb je een leuke give away samengesteld. Poetsen is niet mijn hobby, maar met deze mooie spulletjes krijg ik er bijna zin in ;)

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

A place for my home zei

Wat een leuke manier om je 1-jarig blogbestaan te vieren! Je hebt een leuk pakket samengesteld, dus ik doe graag mee hoor! Heb een afbeelding met link op mijn blog geplaatst.

En natuurlijk: alvast van harte met het 1-jarig bestaan van La Blomst-Living.

Groetjes, Cynthia

Bonjade zei

Wat een super leuke give away...
Oh daar zullen zich veel op inschrijven.......
Hoewel schoonmaken niet mijn favoriete bezigheid is wordt het met deze prijs toch een feestje!

Cross my fingers.

Liefs

karen van der sande zei

Hoi, wat leuk dat je al zolang blogt en steeds van die leuke berichten en foto's plaatst, ik ben een stille volger, lees dus alleen maar............
Hoop dat ik toch ik aanmerking kom voor deze leuke give-away.
Ga zo door en bedankt, gr. Karen

What's in a day zei

Gefeliciteerd met je bijna 1 jarige bestaan in blogland!!!
Je maakt er echt een feestje van hoor, een heerlijk bio-pakketje...alleen al leuk om in je keuken neer te leggen.
Ik zal een linkje op mijn blog zetten!!


Lieve groetjes,
Eefie

Marijke zei

Gefeliciteerd met je katoenen jubileum, lees en bewonder je foto's altijd met veel plezier!
Wat een leuke natuurlijke give-away!
groetjes van Marijke

www.bij-marijke-thuis.blogspot.nl

Ger zei

Oh....Linda wat een super leuke give away heb je bedacht!!
Leuk om te lezen dat je al een jaar lang veel plezier beleefd aan het bloggen.
Ben er haast zeker van dat je héél véél reacties gaat krijgen hierop en nog meer volgers dan je al hebt,dat is altijd zo met give aways.
Maar...... toch doe ik niet mee omdat ik in de serre een hoek heb met allerlei oud wit emaille waterkannen en teilen,borstels,zeep,zeepkloppers,mattenklopper,wasknijpers,geruite pompdoeken etc.etc.
en ik niet hebberig ben en nóg meer wil,ik gun het graag de ander.
Zal je wel linken op mijn blog en wens alle liefhebbers veel succes en geluk!!

Fijne avond en lieve groet,
Ger

Anita r zei

Wat een leuke give away.
Doe graag mee.
Vind het altijd leuk om je berichten te lezen en te zien.
Ga nu gelijk een link maken op mijn blog.

gr. Anita

Joke zei

Heel origineel,Ik doe mee.

Groetjes Joke.

It's me zei

Nou wat ontzettend leuk deze...ik doe graag mee hoor !!!...liefs van mij...x !

Marian zei

Origineel hoor!! en echt heel gaaf verzonnen...ik doe dus graag mee, al is poetsen niet mijn hobby, maar om zo neer te leggen zijn het ook mooie attributen...

wilma oud zei

Wat een leuke orginele give away heb je bedacht. Enig. Ik doe graag mee met de verloting. Fijne avond nog. Groetjes Wilma

Gerry zei

Hartelijke Gefeliciteerd Linda, met het feit dat je blog een jaar bestaat. Leuk dat je er ook veel plezier aan beleeft.
En wat een leuke give-away heb je bedacht! Ook al zou je het niet gebruiken, dan is het een mooi pakketje op het aanrecht.
Ik doe graag mee en zal een link op mijn blog plaatsen.
En nog heel blogplezier voor de toekomst!

Lieve groet,
Gerry

ingrid zei

Leuke give away.Natuurlijk doe ik mee.
M'n complimenten voor je gezellige blog!

Huiz&zo zei

Wat een leuk idee voor een give-away! Ben benieuwd wie deze gaat winnen!

Groetjes!

idémakeriet zei

Ja ik voel het precies zoals jij het omschrijft, met genot berichtjes lezen en iets met andere delen die dat leuk vinden.
Ja zo´n jaar gaat dan snel voorbij.
Ik wil graag mee doen aan je giveaway maar ik vertel er direkt eerlijk bij dat ik hem niet via mijn blog ga linken. Ik ben een dikke drol als het gaat om hem er weer weg te halen en dan staat ie er volgend jaar nog, haha.
Liefs gerda

Verie -Vestywo- zei

Wat een ontzettende leuke give-away. Ik doe zeker mee. Je give-away plaats ik ook op mijn blog. Lieve-groetjes, Verie

jacqueline zei

Nou leuk zeg, ik waag een gokje en doe graag mee! wordt schoonmaken ook weer leuk haha!En kaneel...mmm, heerlijk!Fijne avond!Ik zal een linkje plaatsen hoor!jacqueline

Lilablu Brocante / Tina zei

Nou houd ik eigenlijk niet zo van poetsen, maar hiermee wordt het toch wel heel erg leuk!!
Dus ik doe heel graag mee met je give away.
Liefs,
Tina

Corine zei

Wat een leuk pakketje heb je samengesteld! Ik doe graag mee!
Ben ook volger geworden, mooie blog heb je.

Succes verder!
Groet, Corine

inge van der sanden zei

Proficiat met je 1 jarig blog jubileum, en wat heb je een leuke give away.

Groetjes,
Inge, my choice

Pure & White zei

Wat een originele give-away!
Volgens mij houden weinig blogsters van poetsen, maar wel weer van een mooi interieur....dus het zal toch moeten...;-)))

Fijn weekend!

Dineke

Vief zei

Leuk mams! Zo'n jaar gaat snel zeg, haha!
Liefs van Viefs

Maison de Wendy zei

Wat een leuke give away.
Ik ben ook zo een stille volger en volg je nu 2 maand met plezier!!:D
Ik ga in mijn volgende blog je foto plaatsten;)
veel succes en tot lees!
Bisou, Wendy

(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

Blomkje en Wenje zei

Leuk, leuk, leuk! Helemaal mijn smaak! Ik waag heel graag een kansje. Volger ben ik natuurlijk al en ik zal snel een linkje op mijn blog plaatsen. Nu ga ik heel hard duimen...;)

Groetjes, Pietrik

Nelleke Hobby zei

Wat een onwijs leuke blog heb je.
En nu ook zo´n leuke Give Away. ik doe graag mee.
Ik zou het ook erg leuk vinden als je een kijkje op mijn blog wil nemen.
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/
Groetjes,
Nelleke

Thuis bij Tjits zei

Alweer bijna een jaar bloggen, wat gaat dat snel hé! Ik hoop dat je dit nog met heel veel plezier heel lang blijft doen!
En je give away vind ik geweldig, ik doe heel graag mee en ga meteen een linkje plaatsen op mijn blog.

Lieve groetjes, Tjits

Juicybear zei

Wat een super leuke give away,ik doe er heel graag aan mee. Ik kijk altijd graag op je blog want er staan altijd mooie foto's op ik heb me nu ook maar aangemeld als volger en feliciteer je alvast met je blogverjaardag en op naar het volgende jaar.
Groetjes Anneke

Carolien Janssen zei

VIA VIA KWAM IK OP JE BLOG TERECHT,
WAT EEN ONWIJS LEUK BLOG HEN JE.
BEN DIRECT VOLGER GEWORDEN.
EN WAT EEN GAVE GIVE AWAY HEB JE SAMEN GESTELD.
DOE HEEL GRAAG MEE.
GROET .

Pure by me zei

Hoi Linda,
Ik ben normaal niet zo'n poetsmiep (hihihi) maar hiermee zou het een stuk leuker worden..
Dus ja,ik doe heel graag mee met je give-away en plaats je linkje meteen op mijn blog..
Lieve groetjes Chris

ivoorwit.blogspot.com zei

Wat superleuk! Alleen al voor die leuke knijpers en dat doekje zou je meedoen. Ik maak graag een kans. Groetjes, Thea.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Ik Probeer ook een klein kansje♥ te wagen..;))
Liefs♥ en bedankt voor je lieve♥ berichtje Gaby..♥

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Alvast gefeliciteerd met je jubileum! Ik doe graag mee met je leuke give away. Maakt het poetsen wat leuker :)

Groeten Maaike

Mervi zei

Yes please I'd like to win this lovely price. :) I'm Your new reader from Finland. I linked this giveaway to my blog.

Bikke zei

Heido! Iam too from finland! And i put link in my blog!! Nice giweway

Anoniem zei

Ik ben al een tijdje een stille volger. Niet alleen op jouw blog maar op meerdere lees ik "stiekem" mee. Ik heb nog niet eerder zo'n originele give aeay gezien. En tuurlijk.......die wil ik ook wel winnen. Winnen of niet, ik blijf je gewoon volgen!
Groet Koor

Atelier Valerie © zei

Ik ben vrees ik te laat voor
jou prachtige give-away in brocante stijl!
Jij hebt een gezellige blog
met telkens mooie foto's, tof!
Ondertussen ben ik wel volger geworden!!
Ik wens je nog een fijne week,
liefs Valerie ♥