vrijdag 20 september 2013

Herfstpracht





Elk seizoen heeft zijn charme.

Wat te denken van

deze heide in de avondzon?








Samen met de pompoentjes?




 


De kleur van de heide

vind ik best apart:

wit met een vleugje roze.







Ik maak jullie blij

met een strookje blauwe lucht.

Ik schrijf er direct

maar bij dat ik deze foto's

een paar weken geleden heb genomen,

net na het avondeten.








Super dat zich al heel wat bloggers en

stille volgers zich hebben aangemeld

voor mijn give away.

Dat aanmelden kan nog steeds

tot en met 29 september a.s.

(zie mijn vorige bericht).


Ik wens jullie allemaal

een heel gezellig weekend!


Liefs, Linda 





25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Soortgelijke foto's zou je het aankomend weekend mogelijk ook kunnen maken, er worden droge dagen voorspeld met naar ik hoop ook blauwe luchten en zon. Ik heb nog weinig herfstaccessoires in huis en tuin, ik neem het mij elke keer voor maar het komt er maar niet van. Toch maar eens doen, want het staat wel sfeervol, ook op jouw foto's.

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

Mooi die heide, ik heb gisteren ook een heideplantje gekocht voor een beetje herfstsfeer op de tuintafel. Ik vind je oude pot ook zo mooi!
Voor dit weekend hoop ik op blauwe luchten, we gaan in de tuin aan 't werk dus dat zou wel fijn zijn:)
Ik ga nog even naar je give away kijken, die had ik even gemist..

Fijn weekend!
lieve groet Tjits

Nancy B. zei

Wat ziet het er gezellig uit met de heide en de pompoenen. Je oude pot is inderdaad erg mooi zoals Tjits ook al zegt.
Hopelijk krijgen we morgen ook zulke luchten, sta morgen weer op het voetbalveld met de jongste. Fijn weekend.
Groetjes, Nancy

bij ELZ zei

Hoi Linda,
wat een mooie plaatjes heb je van de heide gemaakt! Zo leuk in combinatie met de pompoenen. Echt een herfstplaatje om van te genieten!
Ik heb ook al wat heide staan, na het uitbloeien van alle zomerbloeiers staat het gelijk weer zo gezellig in de tuin.
Gezellig weekend! Liefs Lindy

What's in a day zei

In de herfst koop ik altijd Heide, gewoon omdat het zo mooi kleurt...bij jou is dat ook duidelijk te zien, prachtige sfeerfoto's!!!

Lieve groet,
Eefie

Jolanda zei

Hello,

Prachtig de Heide staat bij mij ook in de winkel zo leuk!!

Fijn weekend,

Lieve groet,

Jolanda

Athomebymy zei

Zo leuk die hei(tjes) en pompoenen ik moet ook dringend nog eens naar de bloemenzaak gaan !

Liefs Petra

het Moonhuis Monica zei

Ik heb witte heide in de bakken in de voortuin gezet, nadat de lavendel helemaal uitgebloeid was, ik vind het ook wel weer leuk staan.
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Marjonel M zei

Heel mooi, ik heb ook al kalebassen in mijn gietijzer potten liggen.

Fijn weekend
Groet, Marjonel

Gerry zei

Prachtig je heide, die in zo'n mooie pot staat! En dan de pompoenen erbij. Ik ben er ook al mee bezig geweest.
Alleen snap ik het niet helemaal, Intratuin verkoopt nu zomerheide.
het worden de komende dagen vast mooie tuindagen.

Lieve groet,
Gerry

inge van der sanden zei

Mooi..de heide in je oude pot.
Sfeervolle herfst plaatjes....gezellig.

Fijn Weekend,
Inge, my choice

inge van der sanden zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
inge van der sanden zei

Mooi..de heide in je oude pot.
Sfeervolle herfst plaatjes....gezellig.

Fijn Weekend,
Inge, my choice

Ger zei

Staat mooi,prachtige lief roze bloemetje van de heide in stoere pot!!

Heb nog niks herfst achtigs buiten staan.
Wel kocht ik vandaag wat takken met rode bessen van de Gelderse roos die staan nu in oude karaf op tafel.
Van foto's maken komt voorlopig niets,zie het te wazig door de camera:-((

En pompoen kocht ik ook,maar die pruttelt morgen in de soep.

Fijn nazomers weekeind en lieve groet!!
Ger

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat een mooie plaatjes zeg. Een heideplant in de zon is natuurlijk helemaal geweldig. Nu hebben we weinig zon gezien de laatste dagen, maar de komende dagen gaat het flink verbeteren. Dan heb ik het weer naar mijn zin, beginnende herfst met een lekker zonnetje...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Petite Chambre Brocante zei

Hoi Linda, wat prachtige foto´s maak je toch telkens weer :)
De heide met de pompoentjes ziet er al heerlijk herfstig uit.

Liefs Anna

little sweet things zei

Wat een mooie kleur Heide is dit Linda, ik heb hem nooit eerder gezien!
Geniet van het herfstzonnetje!
Groetjes, Sas

Bonjade zei

Prachtig de herfst....en zo mooi die blauwe lucht.....;)
Hier is ie grijs......maar ja bij jou nu vast ook......
Maakt de herfst er niet minder om hoor.....geniet ook van de grijze dagen, maken we het binnen sfeervol.

Vind je heide met die tipjes rose prachtig!

Fijne zondag

Liefs

Maison de Wendy zei

Ik vind persoonlijk de herfst mooier dan de zomer: niet te warm en soms verrassend mooi weer waar je dan extra van geniet.
De kleuren vind ik ook veel mooier. Het is altijd een verrassing wat de natuur gaat doen.
bisou, Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl)

idémakeriet zei

Wat een mooie kleur zeg van dat heideplantje.
Hier zie je alleen maar wit en die cyclaam kleur.
Ze zijn lekker dankbaar en samen met die kallebasjes een heerlijk herfstplaatje.
Liefs gerda

De Witte Lanteern zei

Een mooie combinatie, die heide in die stoere pot. Inderdaad zie je deze kleur niet zo vaak, terwijl ik dit juist de mooiste kleur vind.
Het beloofd de komende tijd een paar mooie dagen te worden, dus ik ga mijn vlijtige liezen ruilen voor heide en de rest van de tuin ook herfstklaar maken. Hopelijk lekker onder een herfstzonnetje....
Liefs, Peetje

Barbara zei

Ik ben het helemaal met je eens, dat ieder seizoen zijn charme heeft! Die stoere pot vind ik geweldig en met die pompoentjes erbij maakt het herfst plaatje helemaal compleet.

Liefs,
B.

A place for my home zei

Mooi zeg die heide in combinatie met de wat stoerdere pot!

Fijne week!

Groetjes, Cynthia

Pure & White zei

Heerlijk Linda, dat avondzonnetjes is prachtig he??
Hopelijk schijnt de zon van de week ook nog wat meer!!


Lieve groet!

Dineke

Miranda zei

Mooie herfstdagen met 's morgens wat mist, maar in de loop van de ochtend een voorzichtig zonnetje... lekker van genieten!

Lieve groet, Miranda