maandag 30 september 2013

Uitslag give away





Zoals beloofd krijgen jullie

vandaag de uitslag van mijn give away.

Er hebben zich velen aangemeld.

Blijkbaar heeft iedereen

opeens zin om te poetsen :-).

In ieder geval bedankt voor

het meedoen en jullie leuke reacties.



Ik heb alle lootjes 

verzameld in een windlicht.











Ik vond het zelf ook bijna nog spannend

wie de gelukkige zou zijn. Vanochtend 

heb ik mijn oudste dochter 

een lootje laten trekken.

De winnares is: 






Tina dus, van LilaBlu Brocante.

Ze schreef in haar reactie, dat ze

eigenlijk niet zo van poetsen houdt,

"maar met deze give away wordt het toch

wel heel erg leuk". Ik hoop dat ze tussen

alle bedrijvigheid door, voor de heropening

van haar winkel, tijd heeft

om dit bericht te lezen! Tina,

van harte! Kan ik het pakketje

opsturen naar het adres van je winkel?

Laat het me nog maar even weten.



Nu ga ik snel verder met het

uitzoeken en inpakken van

gerestylde spulletjes, brocante

en wooncreaties. Vanavond

verhuizen die voor een paar

maandjes naar de plaatselijke bibliotheek.

Daarover meer in mijn volgende post!


Liefs, Linda





13 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Van harte gefeliciteerd aan de winnares en jij bedankt voor de organisatie!
Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

Nancy B. zei

Wat leuk dat Tina de give away heeft gewonnen. Dan wordt poetsen misschien toch een beetje leuk. Ik heb boven gedaan. Ben blij dat het weer klaar is.
Groetjes, Nancy

Pure by me zei

Gefeliciteerd Tina...nu lekker poetsen..
Bedankt voor je give-away..
Liefs Chris

Mirjam zei

Hoi Linda,
Felicitaties voor Tina hoor. Enne ze heeft gelijk hoor, met zulke mooie spullen wordt schoonmaken gewoon een klein feestje. Jij bedankt voor het organiseren van deze hartstikke leuke give away.
Ik wens je een heerlijke avond en nog een paar van deze zonnige dagen deze week,
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Tina kan het nu inderdaad goed gebruiken, erg leuk dat zij gewonnen heeft!!

Lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

Gefeliciteerd voor Tina, ze kan er nu heel goed gebruik van maken, het pakket is bovendien erg leuk.

Lieve groet,
Eefie

A place for my home zei

Het was een leuke giveaway Linda, dus de winnares zal vast heel blij zijn!

Fijne week.

Groetjes, Cynthia

Ús hûs ús thús zei

Wat een leuke give away! Gefeliciteerd Tina met het winnen hiervan. Ik heb de laatste tijd door drukte heel veel berichtjes gemist. Dus helaas ook je mooie give away. Super origineel idee!
Groetjes van Aleta

Gerry zei

Dit was een hele leuke Give-Away en de felicitaties voor Tina!

Lieve groet,
Gerry

Ger zei

Vast een blije Tina,met het winnen van zulk een leuk bedachte give away.

Ja,poetsen dat waren vandaag ook mijn plannen....begon met de grote 3 deurs kussenkast leeg te ruimen,veel glaswerk,serviezen,kop en schotels etc.etc. het meeste wordt nooit meer gebruikt.
Ben goed aan het opruimen....de bananendozen staan erbij,weg ermee naar de kringloopwinkel.
Wat ik nog wel gebruik door 'n sopje en netjes terug zetten.
Had beter de stekker van TF eruit kunnen trekken want ben eerlijk gezegt nog niet hard opgeschoten......pfffff,als ik nu rondkijk lijkt het wel een brocante winkeltje en overal staat wat.
Maar vroeg opstaan en weer aan de slag.

Succes met je bezigheden in de bieb en lieve groet,
Ger

Lilablu Brocante / Tina zei

AHHHHHHHH ik heb de give away gewonnen! Wat super leuk want ik win echt nooit wat!! En wat komt deze give away ongelooflijk goed uit! En wat een ontzettend lieve reacties op de mededeling dat ik gewonnen heb........Dank jullie wel allemaal! Wat is bloggen toch leuk!!!

Miranda zei

Tina van harte gefeliciteerd met het winnen van deze leuke give away en Linda natuurlijk bedankt voor het deel mogen nemen!

Succes met je bezigheden, ik ben benieuwd...

Fijne dag.

Thuis bij Tjits zei

Erg leuk voor Tina, gefeliciteerd!!

Ik ben ook heel benieuwd wat je in de bibliotheek gaat doen!

fijne dag,
lieve groet Tjits