woensdag 30 oktober 2013

Blikken uit Frankrijk










Deze stoere blikken
komen uit Frankrijk.
Nee, ik ben ze niet zelf wezen halen. Ik kocht ze onlangs op een beurs bij iemand die haar spullen regelmatig in Frankrijk bij elkaar verzamelt. Daar ben ik dan weer goed mee. Ik ben een tweede keer langs haar kraam gelopen, gewoon om nog even extra te genieten!





















Zulk soort blikken zijn overal
inzetbaar. Momenteel staan ze
op een dienblad op de salontafel.




















Op de achtergrond zien
jullie mijn sidetable.
Ooit gekocht via Ariadne at Home en al een keer van kleur verwisseld net als de manden. Ideale opbergplek voor tijdschriften, waarvan ik stapels heb!

















In het grootste blik
heb ik een vaasje 
geplaatst met daarin
asters uit eigen tuin.











Lieve groeten voor allemaal
en bedankt voor het lezen en evt.
reageren op mijn posten!



Linda



24 opmerkingen:

Ús hûs ús thús zei

Dit zijn prachtige blikken! Leuk ook met het bloemetje erin. En zoals je al zegt, ze staan overal.
De kopje (tenminste ik neem aan dat het kopjes zijn die voor het blik liggen!)zijn ook zo mooi.
Groetjes van Aleta

bleudelavandou zei

Heel leuk die blikken en decoratief met een bloempje erin!!

Groetjes
marieke

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Leuke blikjes!

Groeten Maaike

Miranda zei

Een mooie aanwinst en een echte blikvanger in je huis!

Fijne avond.

Ger zei

Hoi Linda,

Wat 'n bijzondere blikken,zijn ze zó origineel of hebben ze een kwastje verf gekregen?

Een leuke aanwinst en overal inzetbaar om mee te stijlen.

Bedankt voor je aardige reactie☺,ja mijn oog is weer helemaal in orde,maandag op controle geweest in oogkliniek,nu maar meteen ff doorzetten,11 november wordt het linkeroog geopereerd en maar hopen dat er geen complicaties bijkomen.

Fijne avond en lieve groet!!
Ger

Home and Lifestyle zei

Wat zijn deze blikken leuk! Op de eerste foto lijken ze nog best groot, op de vervolgfoto's is het formaat beter in te schatten ;-). Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op, echte aanwinsten dus!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Wat een prachtige blikken, Linda. Zou ik ook zo meenemen.
Ook leuk om een bloemetje erin te zetten. Je kunt ze voor zoveel doeleinden gebruiken, maar zelfs alleen voor de sier zijn ze al mooi genoeg!
Heel veel plezier ervan!

Lieve groet,
Gerry

inge van der sanden zei

Mooie blikken heb je op de kop getikt.
Daar kun je alle kanten mee op.

Groetjes,
Inge, my choice

Marjon zei

Het zijn zeker bijzonder prachtige blikken waar je leuk mee kunt decoreren...fijne week en lieve groet Marjon

Petite Chambre Brocante zei

Hoi Linda, wat ontzettend leuke blikken en erg decoratief, ze passen eigenlijk overal.

Liefs Anna

It's me zei

Ze zijn bijzonder mooi Linda !!!...liefs van mij...x !

Marijke zei

Decoratief en nostalgisch mooi!
groetjes van Marijke

Mirjam zei

Hoi Linda, wat een prachtige blikken, zo zie je ze niet zo vaak... Het staat ook zo mooi op je tafel. En slim om er een vaasje in te zetten...
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Leuke blikken heb je gekocht, mooie kleur! Het lijkt wel of ze met krijtverf zijn behandeld, door die matte uitstraling. Heel mooi.
Liefs, Peetje

Atelier Valerie © zei

Heerlijk om te decoreren!
Ze zijn dan ook prachtig,
liefs Valerie ♥

Bonjade zei

Prachtig.....Apart deksel ook.....
Waar werden ze voor gebruikt, weet je dat ook....?
Altijd leuk om te weten vind ik altijd...;)

Je side table op de achtergrond is ook een beauty vind ik......

Fijne dag

Liefs

Anita r zei

Hele leuke blikken.
Ook altijd handig.

gr. Anita

Thuis bij Tjits zei

Wat zijn ze leuk en inderdaad kun je er alle kanten mee op!
Jij ook bedankt Linda voor je leuke en lieve reacties op mijn posten!

lieve groet, Tjits

Jolanda zei

Hoi,

Wat een leuke blikken!!
Stoer!!
Fijne avond,

Warme groet,

Jolanda

What's in a day zei

Wat bof je toch dat je die blikken vond, ze staan heel decoratief en je kunt er inderdaad alle kanten mee op.
Je doorkijkje is heel leuk, lekker je voorraad tijdschriften:)

Lieve groet, Eefie

A place for my home zei

Je kunt er zeker alle kanten op. Leuk als je ook weet waar dingen vandaag komen en je hebt er zelf niet eens zover voor hoeven rijden ;-) Leuk zijn ze!

Fijn weekend.

Liefs, Cynthia

jacqueline zei

Ik vind ze heel mooi! Overal te gebruiken en mooi neutraal! Het staat goed daar op je tafel! Fijn weekend! Jacqueline

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, deze post had ik nog niet gezien, soms verschjnen ze niet in mijn bloglijst....heel vreemd, maar ja.
De blikken zijn prachtig, ik vindt ook dat het net is alsof ze met krijtverf behandeld zijn, heel mooi die sobere vintage uitstraling.
Leuk idee dat je er een bloemmetje in gezet hebt, maar hoe andere dames hier voor mij ook al gezegd hebben, je kunt er alle kanten mee op.

Ik wens je nog een fijne zondag.

Lieve groetjes Mieke

idémakeriet zei

Wat een pracht van een blikken.
Zou er ook pardoes voor zijn gevallen, hihi.
Ja blikken om spullen in op te bergen heb je noooit genoeg van:)
Liefs gerda