donderdag 3 oktober 2013

Expositie in de bibliotheek




In mijn vorige post had ik
het er al over: de tijdelijke verhuizing
van spullen naar de (plaatselijke)
bibliotheek. Ik kreeg daar expositieruimte
aangeboden voor drie maanden en dat heb ik
 met beide handen aangegrepen.
Dat betekende werk aan de winkel!






Ik heb er wat objecten uitgelicht.
Zoals dit klokje, eerst bruin, nu gerestyled
met witte krijtverf.






Flinke maat oude werkschoenen.
Deze heb ik bewerkt met textielverharder,
krijtverf en witte wax van Painting the Past.



 


Onderstaande doosjes heb ik geverfd
en er vervolgens een tekst opgezet 
 (www.thegraphicsfairy.com).






 Kantje...doosje...puntzakje...

 

 


Een metalen hart: geverfd en afbeelding
van meisje genaaid op linnen.






Buiten dit kleine spul heb ik kleine meubeltjes e.d. opgepimpt, maar die passen natuurlijk niet in deze kast.
Deze mag ik binnenkort op een open dag naast
de kast tentoonstellen. Wanneer bibliotheekbezoekers
interesse in iets hebben, kunnen ze het direct kopen.


Handig toch? Maar ik ga uiteraard
verder met het opknappen van allerlei spullen,
kringloopwinkels afstruinen
en ook erg belangrijk: mijn creatieve geest laten werken!



  Liefs! 

Linda







23 opmerkingen:

Nancy B. zei

Wat leuk dat je deze ruimte beschikbaar gesteld krijgt. Zo kun je mooi je spulletjes laten zien. Ik hoop dat je een boel klandizie krijgt.

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat ontzettend leuk dat je daar je spulletjes mag stallen! Veel succes en veel plezier natuurlijk!

Groeten Maaike

Thuis bij Tjits zei

Wow Linda wat superleuk!! Ook een mooie blikvanger in de bibliotheek.
Veel succes!

Lieve groet, Tjits

Jolanda zei

Hello,

Leuk zeg!! Ik zie een kinder naaimachine op de foto had ik vroeger ook!!

Fijne dag,

Jolanda

Ús hûs ús thús zei

Wat een leuke expositieruimte! Je hebt er prachtige spulletjes staan. Heerlijk om zo creatief bezig te zijn.
Groetjes van Aleta

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf dat je een eigen expositieruimte hebt! Het lijkt mij heel bijzonder om in een openbare ruimte spullen van jezelf te mogen laten zien. Leuk hoor!

Lieve groet, Ingrid

Verie -Vestywo- zei

Wat een leuk idee. Lieve-groetjes, Verie

het Moonhuis Monica zei

Wat leuk zeg!!
Die kindernaaimachine herkende ik ook meteen, die had ik ook vroeger, echt leuk om te zien!!

Liefs Monica

Sonja- Sezoentje zei

Heerlijk hè, om zo een mooi plekje te krijgen, je hebt het supermooi gedecoreerd. Prachtig om te zien, dit moet zeker een succes worden.
Fijne avond, liefs, Sonja

Krek wak wou zei

Kei leuk, Linda, je eigen expositie! Je hebt ook mooie dingen om te showen!
X Nicole

Marjon zei

Wat leuk voor jou een eigen expositie en wat een leuke spulletjes allemaal...veel succes...lieve groet Marjon

inge van der sanden zei

Wat leuk..een eigen expositie ruimte, het ziet er wel heel gezellig uit.
Vooral die oude werkschoenen vind ik leuk.

Groetjes,
Inge, my choice

Gerry zei

Wat ontzettend leuk Linda, dat je in de bibliotheek een expositie mag hebben. En wat een leuke spullen heb je erin gezet.
Ik wens je ook heel veel plezier en succes tijdens de open dag!

Lieve groet,
Gerry

Ger zei

Denk dat jou creatieve geest de komende tijd niet zonder inspiratie zal zijn....

Leuk een expositie in de bibliotheek en zeker in de maanden die er aan komen met verlanglijstjes,moet een bron van inspiratie zijn voor cadeau zoekers.

Hoop dat je er veel plezier aan beleven mag!!!

Lieve groet,
Ger

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat geweldig dat je hier drie maanden lang je mooie spullen mag laten zien. En straks ook nog wat van je meubels. Wie weet gaat dit je heel wat opdrachten opleveren. Ziet er heel goed uit zo.
Ik wens je een heel mooie nieuwe dag,
Lieve groet,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Wat een leuk initiatief! Hopelijk ontdekken veel mensen jouw passie voor brocante en jouw creativiteit. Zie er al heel veel leuke spulletjes tussen staan, dus het zal vast een succes worden.
Liefs, Peetje

A place for my home zei

Leuk Linda dat je je spullen daar zo mag laten zien en verkopen! Volgens mij gaat dat helemaal goed komen.

Alvast fijn weekend!

Groetjes, Cynthia

Petite Chambre Brocante zei

Hoi Linda,wat prachtige spulletjes en wat staan ze mooi in de vitrine.
Wat fijn dat je de mogelijkheid hebt gekregen dit te doen.
Ik wens je heel veel succes :)

Fijn weekend.

Liefs Anna

Blomkje en Wenje zei

Wat leuk, Linda! En wat heb je er mooie spulletjes in!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Miranda zei

Wat leuk om je spullen zo te kunnen laten zien.

Fijn weekend. X

Marian zei

Wat leuk voor je!! ziet er ook allemaal super gaaf uit..

Pure & White zei

Wat fijn voor je! En wat ben je creatief! Knap hoor!

lieve groet,

Dineke

idémakeriet zei

Wat heerlijk dat je daar een ruimte hebt gekregen om je mooie spulletjes te laten zien.
Het ziet er allemaal prachtig uit.
Ik heb ook nog een oud klokje staan die donker bruin is misschien moet ik daar ook maar eens overheen met de verfkwast.
Liefs gerda