vrijdag 18 oktober 2013

Snelle metamorfose





van het telefoonbankje in de hal.

 
Zo was het:






En zo is het nu:






Hoewel ik het aller-allerliefst een
brocantere uitvoering van een telefoonbankje 
zou willen hebben, blijft deze nog
voorlopig staan. Ooit door manlief gemaakt,
vind ik het moeilijker om dit te vervangen dan
dat ik zomaar ergens een bankje op de kop getikt
zou hebben. Emotionele waarde dus!
Het bankje heeft hij op maat gemaakt en past
precies tussen de muur en de trap. Achter de 
spiegel is de meterkast. Voorheen was het 
bankje groen, hier en daar heb ik het doorgeschuurd
en is die kleur weer tevoorschijn gekomen.






De houten zwarte knopjes heb ik vervangen
door witte knopjes en voor de zwarte stof van het
zitkussentje is een gedeelte van een postzak 
in de plaats gekomen, die ik bij Gea






Net even een stoerder bankje.


Voor iedereen een gezellig weekend en voor
wie vakantie heeft: geniet ervan!


Liefs Linda




20 opmerkingen:

Verie -Vestywo- zei

Echt heel gaaf, Linda! Precies een telefoonbankje, die oude telefoon is ook geweldig! Geniet ervan, dit is toch brocante!! Lieve-groetjes, Verie

Monique Leonhart zei

Hoi Linda,
Ik begrijp je heel goed dat je eigenlijk liever een echt brocante bankje zou willen hebben maar dat je dit bankje war je man met hart en ziel aan gewerkt heeft niet zo maar weg kan doen.Je hebt een mooie tussenoplossing bedacht zodat iedereen tevreden is. Leuk opgelost hoor en toch echt een beetje brocante geworden!!
Groetjes van Monique

Mirjam zei

Hoi Linda,
O geweldig, jij hebt ook een postzak van Gea gekocht. Ik heb hier de nummers 94 en 95 en daar heb ik twee kussens van gemaakt zoals je al eens had gezien... Wat jij er nu mee gedaan hebt vind ik ook geniaal gevonden. Zo kan het mooie kastje dat je man heeft gemaakt nog een hele tijd mee...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Wanneer je man zijn ziel en zaligheid er in heeft gegooid, kun je het inderdaad niet makkelijk van de hand doen. Je hebt het zo mooi opgelost, eventueel kun je er kalkverf op aanbrengen, in een andere kleur geeft dat misschien een nog wel stoerdere look.

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Sonja- Sezoentje zei

Dit vind ik een heel mooie oplossing, het bankje is op zichzelf wél leuk vind ik zelf. Het ziet er nu brocant uit zonder dat het een te drukke hoek word. Lekker van genieten want nu is het een creatie van jullie beiden :)
Fijn weekend, liefs, Sonja

Barbara zei

Met de brocante telefoon en een prachtig opgepimpt telefoonbankje heb je er een eenheid van gemaakt, heel mooi!

Liefs,
B.

inge van der sanden zei

Mooie postzak...het is een sfeervol hoekje geworden.
Geniet ervan.

fijn Weekend,
Inge, my choice

Pure by me zei

Ohhh die oude telefoon,erg mooi..
Leuk geheel is het zo geworden..
Een heel fijn weekend,
Groetjes Chris

Gerry zei

Een mooie verandering Linda, gewoon een paar andere accessoires en het heeft weer een ander aanzien.
Ik vind het PTT-kussentje heel leuk!
En die oude telefoon, geweldig!
Kan me voorstellen dat je moeite hebt om hem weg te doen.
Fijn weekend!

Lieve groet,
Gerry

Marijke zei

Mooi bedacht en gemaakt!
Fijn weekend,
groetjes van Marijke

Marian zei

Wat leuk gedaan...snap je gevoel voor je bankje, mar zo kan het weer een hele tijd mee, prima oplossing..leuk dat "kussen" van die postzak, het bankje heeft gelijk een heel andere uitstraling...je telefoon is ook super leuk!!!

De Witte Lanteern zei

Je hebt het mooi opgelost. Misschien is het dan niet echt brocante, maar hier zit toch net zoveel emotie achter, misschien wel nog meer. Jullie eigen verhaal! Mag je trots op zijn! Leuk ook, die postzak.
Liefs, Peetje

Ús hûs ús thús zei

Wat een gezellig hoekje! Die oude telefoon en het mooie postzak kussen maken het helemaal af!
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

What's in a day zei

Een heerlijk bankje om even te zitten of om gewoon je leuke spullen neer te zetten,
Je metamorfose is geslaagd hoor!!
Prachtig met het PTT stofje.

Lieve groet,
Eefie

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, alleerst bedankt voor je lieve woorden :)
Het telefoonbankje is prachtig geworden, en ik snap heel goed hoe het voelt met zo´n speciaal meubelstuk, ik heb ook een kastje van mijn moeder.
Maar je hebt het echt super veranderd,met zulke aparte details, en zo past het toch perfect in het hoekje :)

Nog een fijne zondag.

Lieve groetjes Mieke

A place for my home zei

Heel begrijpelijk dat je het bankje niet zomaar weg kan doen, zou ik ook niet kunnen hoor. En hoe je het bankje nu aangekleed hebt is veel meer van deze tijd, leuk! En misschien is het een idee om het kastje te verven met krijt- of kalkverf, geeft het ook een andere look.

Fijne zondag!

Liefs, Cynthia

Petite Chambre Brocante zei

Hoi Linda, wat een super mooie metamorfose, door het kussentje van de oude postzak, heeft het een heel stoer uiterlijk gekregen.

Voor jouw een fijne week.

Liefs Anna

Roelie Steinmann zei

Wat is je telefoonbankje leuk geworden met zo'n postzak bekleed. Heel gezellig ziet het er uit.

Fijne week, Roelie

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Een prachtig♥ telefoonbankje♥ zeker met die postzak bekleed staat het wel heel apart..;)
Ik heb zelf nog een oude ..maar die moet nog gestoffeerd♥ worden en het komt er maar niet van..;)
Nog bedankt voor je lieve♥ berichtje..;)
Fijne week Liefs♥ Gaby..♥

jacqueline zei

Ik heb even wat posten gemist maar wat leuk geworden zeg!Complimenten! Fijn weekend! Jacqueline