maandag 11 november 2013

Schoonheid





zie ik in een haakwerkje
waar het licht zo mooi op valt







in een kussen van imitatiebont
dat een warm sfeertje geeft







in een hedera die in een terracotta-
potje staat op een bloemenbordje







in verschillende soorten mos,
die ik in de natuur bij elkaar geraapt heb







en in een kaarsenstandaard,
waarop kaarsvet gedruppeld is van
de vele kaarsen die erop gebrand zijn







en in nog veel meer,
maar dat is voor een volgende keer!



Linda



26 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Ja...mooi...wat kun je soms van de kleine dingen genieten, hé?

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Home and Lifestyle zei

Dat is een fijne eigenschap...dat je weinig nodig hebt en tóch genieten kunt.

Lieve groet, Ingrid

Homemade Home zei

Het zijn de kleine dingen, die het zo gezellig maken Linda.
Fijne week lieve groet Nelly

Homemade Home zei

Het zijn de kleine dingen, die het zo gezellig maken Linda.
Fijne week lieve groet Nelly

What's in a day zei

De kleine dingen geven vaak groot geluk.
Mooi om zo te kunnen genieten en het te willen zien.

Lieve groetjes, Eefie

Sonja- Sezoentje zei

Wat een heerlijke geniet-foto's, er is zoveel mooi's om ons heen , als we maar de tijd nemen om ernaar te kijken :)
Liefs, Sonja

De Witte Lanteern zei

Mooi! Gewoon genieten van alledaagse dingen en daar de schoonheid van zien. Zo'n simpel terracotta potje blijf ik prachtig vinden. Heb er hier ook staan op de vensterbank van de keuken met een allerlaatste witte geranium erin. Zomer vasthouden, denk ik...
Liefs, Peetje

Krek wak wou zei

Schoonheid zit vaak in kleine dingen....mooi!
Fijne svond!
X Nicole

A place for my home zei

Genieten van de kleine dingen, dat is toch heerlijk?

Liefs, Cynthia

inge van der sanden zei

Ik kan ook zo genieten van die kleine dingetjes...
Mooie foto's...de kleur van je haakwerkje is mooi zo met het licht erop.
Fijne Week.

Groetjes,
Inge, my choice

Anita r zei

Heel mooi ......

gr. Anita

Marian zei

Inderdaad, allemaal kleine schoonheden...soms zie je het ineens, en kun je er echt van genieten...

Ús hûs ús thús zei

Er is zoveel moois om ons heen. En het is zo heerlijk om dat ook te kunnen zien. Want het is gemakkelijk om er overheen te kijken.
De kandelaar met het kaarsvet is ook zo mooi!
Groetjes van Aleta

Gerry zei

Dat is mooi als je het licht een bundel op je spullen ziet. Dat is genieten van kleine dingen.
Gezellig ook de mooie plantjes. Heerlijk om van al die dingen te genieten.

Liefs, Gerry

het Moonhuis Monica zei

Het kunnen genieten van kleine dingen is toch fantastisch?
It's a gift!!

Liefs Monica

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, wat een mooie post en wat fijn dat je zo kunt genieten van de kleine dingen.......dat is geluk:)

Voor jou nog een hele fijne week vol schoonheid :)

Lieve groetjes Miek

Marjon zei

Mooie plaatjes en mooie woorden...prachtig...lieve groet Marjon

jacqueline zei

En zo is het maar net! Soms kun je niet eens alle momenten vastleggen...als je er maar oog voor hebt!Fijne dag! Jacqueline

Thuis bij Tjits zei

Geluk zit in de kleine dingen.. zo mooi dat jij dit ziet en ervan geniet!

lieve groet, Tjits

Petite Chambre Brocante zei

Hoi LInda, ja het zijn de kleine dingen die het doen :)
Je hebt weer hele mooie foto´s gemaakt.

Liefs Anna

What's in a day zei

Hoi Linda, ben ik nog even,
Dank je wel voor je reactie.
Inderdaad iets om dankbaar voor te zijn.
Ik maak mijn posten altijd ruim van te voren, ik zet ze vaak voor een paar weken klaar, zo ook deze, mooi dat jij deze week ook een post had over genieten van die kleine dingen, we doen het soms te weinig, maar sinds mijn man 14 jaar geleden helemaal arbeidsongeschikt raakte door een ongeval, weet ik dat ieder klein dingetje telt

Fijne week nog en een lieve groet, Eefie

Vief zei

mooi! xxx Vief

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Prachtige ♥ foto's zit hier te genieten♥ van je mooie post..;)
Ook bedankt♥ voor je lieve♥ reactie op mijn post ♥..Wens je fijn♫ warm♥ weekend toe ..Liefs♥ Gaby..♥

Marie-José zei

Wat leuk Linda, dat je me gaat volgen en dat ik daardoor ook jou gevonden heb, mooie blog!
Ik volg je uiteraard ook want jouw 'plaatjes' en 'smaken' spreken mij ook wel aan ;)
Bedankt voor je mooie complimenten en ik hoop dat we elkaar weer heerlijk kunnen inspireren :)

Fijne weekend en lieve groet, MJ

Pure & White zei

Inderdaad Linda, het zijn de kleine dingen die het doen!
Mooie foto's!
Fijn weekend!
Dineke

lien zei

Hallo Linda,
Wat leuk dat je op mijn blog was! Hier ziet het er ook reuze gezellig uit, ik ga eens even rondsnuffelen :-)
Fijne avond!
Liefs Carolien