vrijdag 20 december 2013

Brievenbuscadeautjes




Een van de gelukkigen
die brievenbuscadeautjes gewonnen
heeft bij Miranda van 't Schuurtje
was ik!

 Aangezien ik reuze benieuwd 
was heb ik natuurlijk heel snel
de enveloppe opengemaakt.

En dit kwam er allemaal uit!














Van de bestempelde papieren
zakjes kan je sfeerlichtjes maken.
 Deze zakjes zijn in Miranda's 
webwinkel verkrijgbaar.






Stuk voor stuk hele leuke
 en mooie cadeautjes,
die goed te gebruiken zijn.


Heel erg bedankt, Miranda.
Dit was een geweldige actie van jou!
En ik ben er super blij mee!


Ik maak gelijk van de gelegenheid 
gebruik om jullie een heel 
fijn weekend te wensen en...




Linda



21 opmerkingen:

What's in a day zei

Leuk Linda als zoiets door je brievenbus valt, je kunt er ook zo heerlijk van genieten, iemand die zoiets voor je doet..geweldig!!
Helemaal mooi hoor.
Geniet van je weekend.

Lieve groetjes.
Eefie

inge van der sanden zei

Wat een mooie spulletjes heb je gehad...heel mooi.
Ik wens jou ook alvast fijne Kerstdagen en al het goede voor 2014.
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

Home and Lifestyle zei

Erg lief van Miranda, ze heeft je hele mooie spulletjes gestuurd.

Ik wens jou ook een heel fijn weekend en hele fijne kerstdagen!

Liefs, Ingrid

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je leuke brievenbuscadeautjes ontvangen. Super zeg!
En wat heb ik veel leuke posten gemist. Je huis heb je al prachtig in de kerstsfeer!
Je paste wax creaties vind ik ook prachtig!
Ik wens je alvast fijne feestdagen!
Groetjes van Aleta

Miranda zei

Wat heb je er een mooie post van gemaakt; dankjewel!!

Ik wens jou ook fijne en gezellige feestdagen toe.

Liefs, Miranda

Franse Lelie zei

Wat een leuk pakketje! En wat ziet her er gezellig uit bij je! Fijne dagen en kerstgroetjes

Gerry zei

Je hebt een leuk pakje gekregen van Miranda! De lichtzak ziet er ook zo gezellig uit!
Ik wens jou ook een mooi weekend en heel fijne Kerstdagen!

Liefs, Gerry

jacqueline zei

Oh zo leuk he? Ook ik ben zo verwend want ik was ook een gelukkige winnaar! Wat genieten is dat! Zo leuk! Fijn weeken en geniet er van! Liefs, Jacqueline

Mirjam zei

Hoi Linda,
Ik kreeg vandaag net zo'n pakketje, wat leuk allemaal hè? Wij zijn echt geluksvogels dat we dit zomaar mochten ontvangen...
Ik wens jou ook een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei

Leuke post door de brievenbus én op je blogpost met mooie foto's van inhoud waar je zeker wat mee kan.
Lees veel blije bloggers die verwend worden de laatste tijd.

Wens jou ook fijn weekeind en sfeervolle Kerstdagen!!
Ger

ilona zei

Wat een lieve cadeautjes. Altijd leuk, zo'n verrassing bij de post.
Voor jou ook hele fijne feestdagen in je sfeervolle huis. Groetjes, Ilona.

Bonjade zei

Bofferd....van harte!
Wat een leuke cadeaus, net of je jarig bent voel je je dan he?

Wens je fijne feestdagen toe.

Veel liefs

x
xx
xxx
xxxx
xxxxx
xxxxxxx
x
x


Sober en Stijl zei

Gezellige spulletjes heb je gekregen :-)

Ik wens jou ook Fijne dagen en alle Goeds voor het Nieuwe Jaar!

Liefs, Dorine

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, gefeliciteerd met het winnen van zulke leuke kadootjes :)
Ze zijn allemaal schattig om te zien, wat een leuke verrassing !!
Ik wens jou ook een héél fijn weekend:)

Lieve groetjes Mieke

eigen thuis zei

Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. Leuk om zo verwend te worden. Hele fijne dagen en alle goeds voor 2014!
Liefs, Gonda

Marian zei

Bofkont.....en verder ook een fijne kerst en heel veel lieve wensen voor het komende nieuwe jaar....

Vief zei

Mooie foto's mam! Ook erg leuk; de handschoentjes bij die plant. Ze doen me denken aan vroeger en de verkleedkist!
xxx Vief

idémakeriet zei

Lieve Linda,
Ik wilde je even hele fijne kerstdagen toe wensen.
Geniet van het samen zijn en de gezelligheid.
Lieve knuffels
Gerda

MARIANNE zei

Dank je wel lieve Linda...voor je lieve reactie op mijn Kerstgroet post!
En natuurlijk ook bij jou even gekeken...vind je Boompje in de zinken emmer met de handschoenen over de rand hangend...helemaal zo mijn ding...super gaaf!!
En wat leuk dat je zo verwend bent door Miranda, en wat er dan toch allemaal uit zo'n mooie brievenbus post envelop kan komen zeg, zo enig die bedrukte zakjes ook!!
Hele mooie Kerstdagen, en een Goed 2014!!!
Lieve groetjes, Marianne.

Pure & White zei

Wat een gave brievenpost!!
Die zakjes had ik ergens anders ook al gespot... Echt heel leuk!!
Fijne dagen!
Lieve groet, Dineke

What's in a day zei

Ik kom je even een mooie jaarwisseling toewensen, alle goeds voor 2014.

Lieve groetjes, Eefie