vrijdag 28 februari 2014

Nieuw behang




Op de overloop heb ik een wand voorzien
van een nieuw behangetje. 
Het is wit met een reliëf van ruitjes.






 Dit zat erop:






Er komt nog een nieuwe gordijnroede en 
een nieuw gordijn te hangen
 voor het raam boven het trapgat.
Zodra dat klaar is laat ik het zien
(gaat nog even duren, vrees ik).



Weet je wat, ik laat onze Spookie gewoon
even zien in zijn nette pose.






'Ik pas goed in het interieur, 
zien jullie dat? Maar kom op, ik
wacht netjes tot een van mijn baasjes de
deur open doet naar de hal,
zodat ik de trap op kan rennen 
naar mijn vaste-slaapplek-in-de-ochtend
op het grote bed. Toen het vrouwtje
aan het behangen was op de overloop,
vond ik dat maar niks, al die herrie
en al die vreemde attributen...






Die deur is het...
Gelukkig heb ik goed personeel
en hoef ik nooit lang te wachten.
Ze laten me soms om de haverklap naar binnen...
naar buiten...naar binnen...
naar buiten...naar binnen...vooral
naar binnen. Ik ben een echte binnenkat hoor.
Soms loop ik naar de deur om vervolgens
op de deurmat te gaan zitten voor
de speciaal voor mij geopende deur.
Dan vind ik toch gauw te koud of te nat.
Maar ach...ik ben ook niet de jongste meer.
Mijn vrouwtje heeft al een keer 
een speciaal bericht gemaakt over mij.
Klik op schilderij bij de labels,
als jullie dat willen (na)lezen.'


Een gezellig weekend!


Linda





21 opmerkingen:

inro soor zei

hahha prachtig die foto,s van je spookie, mooi beestje hoor, en ja herkenbaar, hier ook zo..
leuk je behang zeker nu iedereen voor de kalkverf muren gaat, ik heb juist bijna al mn behang overgeschilderd, haha heb het nog wel hoor op de kinderkamers en het heeft altijd ook iets moois, k wacht geduldig op de rest van je creativiteiten)
groetjes, Inge

ilona zei

Wat een leuk behangetje! ik vind dat wel echt een klus hoor, behangen, geef mij maar verf en een kwast. Wat een lief, wit moppie hebben jullie. Fijn weekend, Ilona.

Home and Lifestyle zei

Een leuke print, zelf behangen is aan mij echter niet besteed. Ik denk dat de banen dan overdwars op de muur komen te zitten hihi.

Wat is Spookie lief, hij zit keurig voor zijn fotoshoot. Maar gelijk heeft ie, tenslotte komt hij nu wel wereldwijd in beeld.

Ik wens je een fijn weekend, Spookie ook uiteraard!

Liefs, Ingrid

inge van der sanden zei

Er zit een leuk motiefje in je behang...ik houdt ook wel van behang, ik heb het hier in huis nog op verschillende plaatsen.
Och...wat een schattig beestje....
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

G-STYLE zei

Prachtig en stijlvol behang is dat . Past erg goed in jullie huis.
En jullie kat past er ook helemaal perfect bij , wat een schatje ;-)

Wij hebben er ook vier maar geen witte …. hoeft ook niet hoor, vier van die poezen is echt genoeg.
Ze zijn vreselijk lief maar haren ook vreselijk uit ..

Ach , dan maar extra stofzuigen, er zijn ergere dingen.

Ik wens je een fijn weekend alvast,
hartelijke groet Gea


Ger zei

Wat een leuke huisgenoot heb je,wel een echt poezebeest en zoals op de meeste plaatsen heerlijk verwend en op zijn wenken bediend,menig mens zou ook wel zo'n leventje willen....

Jij hebt waarschijnlijk nooit van die momenten dat je je huisgenoot wel achter het behang kan plakken......zie tenminste geen bobbel;-)achter die mooie ruitjeswand.

Je hebt 't er maar druk mee,maar mooi wordt het vast en zeker.

Fijn weekeind en lieve groet!!
Ger

lien zei

Ik heb laatst ook zelf behangen, best weer leuk om te doen! En de kat past inderdaad prima bij het interieur, wat een plaatje!!

Gerry zei

Een mooi behang, Inge! Ik heb ook overal behang in huis.
En je poes past er prachtig tussen. Wat een mooi beest!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat heb je mooi behang uitgekozen. O wat kan een muur dan heerlijk opknappen hè, als je deze hebt voorzien van een nieuw behangetje.. een hele ruimte krijgt er trouwens weer zin van... En dan nog een nieuw gordijn. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb zelf pas nieuwe gordijnen gemaakt voor onze slaapkamer. Ben moet alleen het rail nog even ophangen, dan kunnen de gordijnen ook opgehangen worden.
Spooky is echt een hele mooie kat. En dat weet hij volgens mij ook wel. Ik kan me de post van vorig jaar nog herinneren je het schilderij liet zien met Spooky erop... Heel mooi...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Mooi behang hoor !!!...heb alleen het idee dat ie zo in het jurkje gaat springen,.....kijkt er zo naar.....hahahahaha...ben heel benieuwd naar je gang....liefs fijn weekend van mij...x !

Thuis bij Tjits zei

Heel mooi behang! Ik hou zelf ook erg van behang, vrijwel onze hele huis is dan ook "behangen" haha!
Ahh wat is Spooky lief!!

Heel fijn weekend,
lieve groetjes, Tjits

What's in a day zei

Wat een mooi printje heb je op het behang, hier in huis is maar één kamer behangen:) zelf kan ik het niet, dus ik ben blij met alle gladde wanden...
Wat een ontzettend lief Spookje heb je in huis, zo mooi van kleur...wat kun je genieten van zo'n heerlijke huisgenoot.

Lieve groetjes, Eefie

De Witte Lanteern zei

Het wordt vast mooi, als ik dit zo zie. Weliswaar een printje, maar wel rustig. Prachtig gecombineerd met die mooie oude lijst...
Spooki zit echt in de typische kat-houding, mooi. Ze kunnen je dan zo parmantig aankijken en het zijne ervan denken...Onze Polleke zit ook vaak zo. Ook dat met die deuren is heel herkenbaar. Als het buiten ook maar iets nat of te koud is, blijft ze liever binnen. Lekker warm op onze schoot zitten. Vinden we helemaal niet erg...Geef ze eens ongelijk...
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Blomkje en Wenje zei

Mooi behang Linda! En wat een lieve kat, past er precies bij ;)

Fijn weekend

X Pietrik

Sober en Stijl zei

Wat een mooi behang, past helemaal in je stijl net zoals Spooki :-)

Groetjes, Dorine

Marjon zei


Haha Linda...leuke post zo over jouw Spooki...hoe ze daar zit....enig....het behang ziet erg leuk uit en het hout daarbij...super....ben benieuwd wat het gaat worden...fijn weekend en lieve groet Marjon

Homemade Home zei

Hij past inderdaad heel mooi in het geheel Hihi!!.
Leuke post Linda.
Ik wens je een fijne week.
Lieve groet Nelly

Pure & White zei

Wow, wat heb je prachtige foto's gemaakt!!!
En wat heb je een grappig Spookie...;-))
Past helemaal in je interieur!
Liefs Dineke

rozen van papier zei

Wat een mooi behang, veel leuker dan het oude. En de witte poes past er ook goed bij, leuk beest.
Groetjes Janny

Fuchsiaantje zei

hallo linda, allereerst bedankt voor je reactie op mijn gebroken pols. het valt niet mee als je nu niets kan doen en nog veel pijn heb, maar ik moet nog even geduld hebben het is niet anders. maar ik kan gelukkig wel blogs bekijken, en die van jou is heel mooi engezellig. ook die andere foto`s van je behang zijn prachtig, ik geniet nu dubbel nu ik niet zo veel kan doen. lieve groetjes, riet.

Karin Joan zei

Prachtig die foto met dat verweerde hout!!! Echt goed gedaan zeg!
en ook echt leuk met je kat, mooie compostitie!
mooie spulletjes!!