dinsdag 11 maart 2014

Bloemetjes





Ook ik heb de bloemetjes naar binnen gehaald.
In dit geval de Prunus. De bloesem is zo weer over,
dus ik 'moet' er bewust regelmatig naar kijken!

















Maar ook buiten kan ik genieten van mooie
bloemetjes, zoals viooltjes en madeliefjes.









 

Op de wilgen staan nu nog maar een paar
kale takjes. In juni hebben de bomen
mooie volle pruikjes - dat gaat dan opeens 
zo snel - en dan zitten wij weer
lekker beschut! Maar nu eerst eens 
goed genieten van de lente, heerlijk!



Liefs, Linda


32 opmerkingen:

Vief zei

Mooi! Vooral die eerste.
xxx Vief

Thuis bij Tjits zei

Ohh bij jou ook zulke mooie violen en je prunus vind ik ook prachtig!!
Leuk bordje met madelief erop, zulke bordjes heb ik in de kruidentuin staan:)

Geniet van het mooie weer!
lieve groetjes, Tjits

Atelier Valerie © zei

De lente is in aantocht ...
Heerlijk genieten zowel binnen als buiten ...
Nog een fijne dag, lieve groetjes Valerie ♥

Home and Lifestyle zei

Prachtig Linda, ook je foto's! Het is hier ook zonnig, alleen minder warm dan gisteren. Maar de tuin staat er mooi bij sinds we dit weekend hard gewerkt hebben om alles lente klaar te krijgen.

Liefs, Ingrid

Fuchsiaantje zei

wat mooi staan die takjes van de prunis in die ook heel mooie kan. en wat gaat het hard groeien in de tuin als je het bekijkt. wat is de lente toch een mooie tijd.
lieve groetjes riet.

inge van der sanden zei

Mooi is je prunus...het gaat nu inderdaad snel...hier staan de perenbomen ook al volop in de bloesem....het is genieten.
Fijne Avond.

Groetjes,
Inge, my choice

ria zei

Prachtig, die tere bloemetjes in combinatie met dat wit.Das genieten!!
Liefs Ria

Miranda zei

Gezellig om binnen en buiten weer wat bloeiends te hebben staan!

Mooi behang heb je geplakt.

Fijne avond. X

Barbara zei

Mooi is de Prunus bloesem, altijd goed voor een close-up of macro. De tijd is aangebroken om van de voorjaarsbloeiers te genieten... heerlijk!

Lieve groet,
B.

Gerry zei

Wat is prunus mooi! En zo'n zacht kleurtje roze, staat mooi bij het wit.
En terwijl ik dit zit te schrijven, begint een merel dichtbij mijn raam heel mooi te zingen!
Je violen zijn ook prachtig.Mijn winterviolen wilden niet bloeien, maar na inspectie bleek er een leger luizen in te huizen. Dat verwacht je ook niet in de winter.
Maar het is toch wel heerlijk genieten allemaal!

Lieve groet,
Gerry

Esther zei

Schitterend. Bloesems zijn altijd zo schattig met hun kleine bolletjes aan het einde van de draadjes. In rose zijn ze helemaal mooi.
Groetjes, Esther

De Witte Lanteern zei

Wat een schitterend plaatje! Het lijkt wel getekend, zo mooi.
Het is deze dagen echt genieten. Doen we dus ook volop!
Liefs, Peetje

It's me zei

Heerlijk he dit weer....we genieten met volle teugen zo fijn lente !!!...liefs van mij...x !

Sober en Stijl zei

Wat een mooie voorjaars plaatjes:-) heerlijk genieten met dit weer!

Liefs, Dorine

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat is die prunus eigenlijk ontzettend mooi hè, als je ze eens goed bekijkt.. echt prachtig en dan die kleur... Heerlijk, de lente is echt overal om ons heen begonnen. Ik geniet met dikke hoofdletters...
Fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ger zei

Volgens mij kunnen we het met z'n allen wel van de daken schreeuwen.....en het is nog niet eens lente.
Ja het mooie weer lokt ook mij naar buiten,mijn fiets heeft de laatste dagen een afwijking naar weide,slootkant en parkbankjes.
En nu zit ik weer met dikke sokken aan m'n voeten te warmen bij jou mooie post met foto's.

Lieve groet,
Ger

Ús hûs ús thús zei

Heerlijke geniet foto's! De prunus staat ook zo mooi in de witte kan. Wij hebben ook een prunus in de tuin die de laatste dagen flink tot bloei is gekomen. Ik kan echt genieten van die bloeiende bomen. Maar zo in huis even een takje is ook zo leuk.
Groetjes van Aleta

het Moonhuis Monica zei

mooie kleurtjes, wie wordt daar nou niet vrolijk van!!

Liefs Monica

Huiz&zo zei

Wat een lieve bloemetjes! Het is nu heerlijk genieten van het mooie lenteweer. Zowel binnen als buiten!

Fijne dag!

ineke zei

Prachtige foto's
Je krijgt er een echt lente gevoel van

Groet Ineke

eigen thuis zei

Heerlijk dat voorjaar! Hier nog geen bloesem te bekennen. Daarom geniet ik maar van jou mooie foto's.

Lieve groet Gonda

Athomebymy zei

Mooie foto's!

Liefs Petra

What's in a day zei

Wat zijn de bloemen nu toch mooi, vooral de bloesem, daar geniet ik ook zo van, maar ook de violen, een dankbaar bloemetje dat snel kleur geeft.
Geniet ook nog heerlijk van al die mooie dagen.

Lieve groetjes, Eefie

Joke zei

Heerlijk voorjaar bij jou binnen en buiten.

Groetjes Joke.

Saskia Klaver zei

Je foto's zijn mooi, maar je prunus net zo goed, erg leuk!!

Liefs Saskia

idémakeriet zei

Heerlijk he al die voorjaarsbloemetjes!
Ja lekker gezellig maken in het huis met wat bloemetjes en nu mogen we er buiten ook van genieten:)
Gelukkig dat het bij jullie ook zulk lekker weer is.
Liefs en trustie.
Gerda

Rozen van Papier zei

Oh de prunus is zo mooi. Mooie foto's heb je gemaakt. In Frnkrijk staan hele velden met roze bloesems, zo mooi! Heerlijk al die voorjaarsbloemen op jouw blog.

Groeten Janny

bij ELZ zei

Wat een prachtige foto's! Genieten hoor :)
Vooral de eerste is echt super!
Gezellig weekend! liefs Lindy

Blomkje en Wenje zei

Wat een heerlijke lenteplaatjes Linda! Daar word ik nou blij van...bloesemtakken zijn zo mooi, hé? Ik wens je nog een hele fijne zondag!

Pure & White zei

Wat een mooie tere bloemetjes Linda!!
Heel mooi oog gefotografeerd!
Liefs Dineke

Karin Joan zei

och! wat een mooie foto's vd bloesem!! heel anders weer dan die van mij. Het zijn echt schatjes!!