dinsdag 18 maart 2014

Zon, schaduw, kant en...prunus!




Deze foto van de bloesem van de Prunus
wil ik jullie ook even laten zien.
Het zonlicht scheen zo mooi door de glazen
vaas en op het bloemetje. De bloesems
die ik vorige week binnen heb gezet,
gaan nu pas een beetje uitvallen.
Die hebben het dus lang volgehouden!







Afgelopen zondag viel mijn blik ineens 
op de schaduw die een randje kant gaf op het kozijn.
Snel mijn camera gepakt,
 want de zon scheen niet aldoor.
 Gelukt!










Ik ga nu snel verder met het gordijn
voor boven het trapgat. Is dat ook eens klaar.
Wordt vervolgd!


Linda


22 opmerkingen:

♥Sanne en Andre zei

Mooi he het zonnetje op de foto... wat kan een ens daar van genieten

liefs sanne

Homemade Home zei

Mooi, het zijn de kleine dingen die het doen.
Nog een fijne week lieve groet Nelly

Thuis bij Tjits zei

Wat kun je hier blij van worden hè, heerlijk!

Fijne avond,
lieve groetjes, Tjits

It's me zei

Mooie foto's ...goed gedaan !!...liefs Ria...x !

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat kan bloesem toch ontzettend mooi zijn hè? Zo kwetsbaar en teder...
Je hebt ze prachtig vastgelegd.
En je kantje, wat een snoesje... heel leuk die schaduw die je ervan kreeg... slim om dan snel even je camera te pakken, want dan het je toch maar mooi even een heel mooi plaatje... heel mooi kantje overigens...
Succes met je gordijn...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Gerry zei

Zo'n mooie foto is helemaal aan mij besteedt! Wat kun je hier van genieten!
Mooi Linda!
En succes met je gordijn!

Liefs, Gerry

Home and Lifestyle zei

De zon zorgt soms inderdaad voor hele mooie schaduwen in huis, jij hebt ze mooi vast weten te leggen. Succes met het gordijn!

Liefs, Ingrid

lien zei

Mooie foto's, heerlijk als de zo'n alles zo uitlicht hè?

What's in a day zei

Zon...welke zon:) bij jou in ieder geval zowel binnen als buiten genietmomentjes door de zon.
Ik vind de bloesem ook zo mooi, hier staan ook takken binnen, de knopjes komen al bijna uit, mooi om te volgen.

Geniet van deze week.
Lieve groetjes, Eefie

van alles wat in huis en tuin. zei

Dat heb je mooi gevangen: dat kant met de schaduw in de zon. Mooi plaatje!
Ik heb afgelopen week magnoliatakken gekocht maar die komen niet uit....balen!

Groet Trijnie

Bonjade zei

Grappig hoe je in foto's kijkt, zo herkenbaar.....
Zie je ineens wat en denk je...oh dat is een mooi beeld om te fotograferen......

Ik geniet hier van je mooie beelden.

Fijne avond

Sober en Stijl zei

Mooie foto`s en herkenbaar dat je ineens denkt, dit moet ik even op de foto zetten!

Groetjes,Dorine

Sonja- Sezoentje zei

Wat een prachtige foto's, zo loop je toch gewoon te genieten in eigen huis :)
Liefs, Sonja

Rozen van Papier zei

Wat een mooie foto's, kleine details zijn vaak erg mooi.

Groetjes Janny

inge van der sanden zei

Wij hebben vorig jaar alle prunussen gesnoeid...geen bloesem dit jaar....dus geniet ik dubbel van jou mooie foto's.
Fijne Dag nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Saskia Klaver zei

Wat een prachtige foto zegh!!

FIjne dag,

Liefs Saskia

Barbara zei

Echt prachtig zoals je het licht hebt gevangen! Van bloesem krijg ik nooit genoeg.

Lieve groet,
B.

Johanna betuwe zei

Mooi hoor en at is pas genieten van een vroeg lentegevoel :-)
Succes met je gordijn !
Lieve groet Johanna (Elfies home)

Huiz&zo zei

Heerlijk genieten met de zon in huis. Ik heb vernomen dat het morgen ook een mooie lentedag word!

Fijne dag!

Ús hûs ús thús zei

Heerlijke genietplaatjes! En zo te zien geniet de prunus ook van het zonnetje! Wat is het toch een mooi bloemetjes. En dan die zacht roze kleur ... mooi hoor. Ik moet ook maar een paar takken uit onze boom gaan knippen. Voordat hij weer uitgebloeid is.
Groetjes van Aleta

Marjon zei


Prachtige foto ...en veel succes met je gordijn...lieve groet Marjon

Karin Joan zei

Hoi Linda!
nog bedankt voor het achterlaten van deze tip op mijn blog! Wat een tedere foto, dat ene roze bloempje! zo mooi…. leuke blog heb je!! nog even snel rondneuzen.
PS
jouw tip staat nu ook in mijn bericht voor mijn lezers.
http://karinjoan.blogspot.nl/2014/03/dromen-in-bloei.html
liefs,
KJ