donderdag 24 april 2014

Wat vinden jullie van...




...deze lamp?





Bij de kringloop gevonden voor 1 euro.
Ik dacht, die is voor mij.
De lamp 'valt bijna weg' door
de bruine roestige kleur,
maar ik weet dat'ie er hangt :-).






Het konijnenhok is een mooie uitstalplaats
voor allerlei spullen. De lamp draagt
 zijn steentje bij aan 'Het Buitenleven' gevoel.




 

Heel simpel: 
een stukje ijzerdraad
en de lamp 
weerstaat elke windvlaag.





Ik ga nu ook weer van 'Het Buitenleven'
genieten, al is het met 
een ritje op de fiets om boodschappen te doen.






Fijne dag!


Linda

22 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Wauw.. leuke vondst heb je weten te scoren bij de kringloop en hij hangt er ook zo mooi aan de boom.
Echt heel leuk!

Groetjes Anita

Little Train zei

Móói!!

Home and Lifestyle zei

Voor 1 euro? Dat is eigenlijk voor niets. Wat grappig om de lamp in de boom te hangen!

Het is heerlijk weer buiten, geniet ervan!

Liefs, Ingrid

Marjon zei


Ik vind hem schitterend....ik had deze lamp direct meegenomen en het idee in de boom..uniek...super foto...lieve groet Marjon

Marjonel M zei

Voor 1 euro had ik de lamp ook niet laten liggen, heel mooi.

Liefs, Marjonel

De Witte Lanteern zei

Wat een kringloop-geluk! Ik vind hem prachtig, zo heerlijk verweerd. Hij hangt mooi aan die boom, geeft de tuin iets sprookjesachtig. Maar voordat hij helemaal uit elkaar valt, wat toch zonde zou zijn, zou ik overwegen om 'm toch maar binnen te halen waar ie ook niet zou misstaan...bv. in een schaal bij je mooie louvredeur...Goede aankoop dus, je kunt er alle kanten mee op!
Liefs, Peetje

Marie-José zei

Ja goedgekeurd hoor :) een erg leuke vondst.
Ik vind zulke 'gekke' dingen voor buiten ook wel leuk.
Geniet van het buitenleven, het is er goed weer voor.

Lieve groet, MJ

Marian zei

Grandioos...]
Wat een gave lamp voor het 'buitenlevengevoel' leuk gevonden....ik ga ook nog even verder genieten..

Atelier Valerie © zei

Een schat van een vondst ...
Fijn weekend ... lieve groet Valerie ♥

It's me zei

Hij is superrrr hoor.....heel mooi !!...liefs van mij...x !

het Moonhuis Monica zei

Die is wel heel goedkoop geweest zeg en ook nog eens superleuk!!

Liefs Monica

Gerry zei

Dit is nu typisch zo'n lamp die een buitenleven verdient.
Wat een koopje zegt en hij staat daar zo mooi bij de bij/in de boom.
Het is ook heerlijk weer om lekker buiten te rommelen.
Geniet!

Lieve groet,
Gerry

What's in a day zei

Zo heb je voor 1 euro helemaal het landleven en landlevengevoel te pakken, prachtig.
Lekker om buiten te zijn ,alhoewel het hier vanaf half vier stortregent....

Lieve groetjes, Eefie

Mirjam zei

Hoi Linda,
Wat geweldig dat je zelfs een lamp ophangt om het ultieme buitenleven te creeren... En hij is prachtig...
Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Ús hûs ús thús zei

Wat een prachtige aankoop heb je gedaan! Je hebt er een mooi plekje voor gevonden. De lamp draagt zeker bij aan het heerlijke buitenleven!
Alvast fijn weekend. Groetjes van Aleta

Barbara zei

Wat een mooie vondst, echt een super idee om zo'n lamp gewoon buiten te hangen... een eye catcher!

Lieve groet,
B.

lien zei

Wat een koopje voor 1 euro!! Mooi! Geniet van de zon! Liefs Carolien

eigen thuis zei

Wat een super leuke lamp en dat voor zo'n prijsje! Fijn weekend

Fuchsiaantje zei

Hallo Linda, wat een boffert ben jij dat je dit tegen komt voor zo`n prijsje, en het past ook zo mooi bij jouw buiten-leven, geniet er van. Fijn weekend en groetjes van mij, Riet.

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige lamp en wat een mazzel dat je daar zomaar tegenaan liep! Hij heeft ook een super plekje daar in je prachtige tuin! Geniet van je buitenlevengevoel en een fijne dag!

Groetjes Pietrik

Sober en Stijl zei

Wat een gave lamp zeg en voor maar 1 euro! zulke prijsjes kom ik hier bij de kringloop bijna niet meer tegen.

Groetjes, Dorine

inro soor zei

hahaha wat een leuk idee! k vind m top hangen zo, niks meer aan doen:)
groetjes, Inge