donderdag 3 april 2014

Werkplek




Een aantal van jullie zullen de piano
herinneren, waarover ik een paar maanden geleden
geschreven heb (klik). De piano is inmiddels verhuisd.

De wand is opgevuld met de computertafel (klik), 
die ik een kwartslag heb gedraaid.
Deze tafel heeft hier voorheen ook al gestaan en was
ooit door manlief speciaal voor deze hoek gemaakt.






De wand heb ik wit geverfd (was grijs). Dit heb ik gedaan
 na 'lang denkwerk'. Zou het niet te wit worden? 
Maar ik word blij van een licht huis, dus ik ging ervoor! 
Daarna was het een aangename uitdaging
om de boel weer mooi aan te kleden.
Ik zag deze stoere lamp in de webwinkel van Karin
(Brocaatje.nl) en ik was er meteen weg van. 






Op de wand kwam een poster van het alfabet. 
De latjes hebben we er zelf aan bevestigd.






Iets nieuws stimuleert om alles netjes geordend 
neer te leggen, althans dat werkt bij mij zo
(en dat probeer ik zo te houden natuurlijk ;-)).
 Dus liggen de schriftjes keurig gestapeld.


  



De 'teekendoos' had ik al eens eerder
gekocht op een beurs. Ik vond en vind 'm
juist zo leuk door de twee 'ee's'.
Ik hoopte op een bijzondere inhoud. Dat 
viel tegen: moderne stiften en kleurpotloden,
niks geen kroontjespennen.






Paassymbolen komen langzaamaan hier in huis,
zoals deze kwarteleitjes. Al op meerdere blogs 
gezien en ik heb ze ook!






Een simpel nestje van hooi is goed genoeg.
Uitkomen doen de eitjes toch niet meer...







Tot slot een paar sfeerplaatjes:


















Lieve groeten!
Linda


28 opmerkingen:

Esther zei

Wat is dat een leuke hoek geworden. Die lamp komt er prachtig uit! En ik ben dol op je sfeerplaatjes.
Groetjes, Esther

Huiz&zo zei

Een leuk computerhoekje heb je! Lekker als je muur weer lekker fris gesaust is. Mooie sfeerplaatjes!!

Fijne dag!

De Meidenmuts zei

Mooi sfeertje in het computerhoekje! De lamp is super! Toch ook wel weer mooi de lichte muren en het bureau, zo komt de lamp erg mooi uit.

Groetjes Anita

De Witte Lanteern zei

Wat een heerlijke geniet-post. Ik vind je werkplek heel mooi geworden, zeker met die stoere lamp en de hele mooie ABC-plaat. En verder zijn je foto's gewoon heerlijk om te bekijken. En kwarteleitjes hebben idd niet veel nodig. Wat een effect 1 of 2 eitjes op een foto hebben, is hier goed te zien, mooi!
Liefs, Peetje

ria zei

Geweldige werkplek!!Ben helemaal weg van je poster en je wandlamp.Super!Liefs Ria

Barbara zei

Super zo'n eigen werkplek en heel sfeervol gedecoreerd, helaas bied mijn huis geen ruimte hiervoor :(

Lieve groet,
B.

Atelier Valerie © zei

Prachtig ...
Een gezellige werkhoek uit vervlogen tijd ...
Nog een fijne donderdag, liefs Valerie ♥

inge van der sanden zei

Het is een gezellige werkhoek geworden Linda....leuk zijn kievitseitjes...die hebben niet veel nodig.
Fijne Zonnige dag.

Groetjes,
Inge, my choice

Karin zei

Hay Linda, wat een prachtige werkplek heb je nu :-)
Mooi met de oude poster (heb ik ook al eens verkocht in mijn winkel en blijven leuk )
En je lamp!!! staat er super stoer bij helemaal het juiste sfeertje.
Leuk dat je het me even liet weten.
Doordat ik de webwinkel heb zie ik natuurlijk niet vaak waar mijn artikelen staan en hangen.
Dus ik vind het erg leuk om zo te zien hoe de lamp die je bij mij hebt besteld hangt :-)
Heel veel plezier van je lamp hoor !
En een fijne dag

groetjes Karin
http://www.brocaatje.nl

Huize Kip Kakel zei

Helemaal leuk zo!
Wat een mooie foto's, ik krijg spontaan zin om in huis te rommelen en te stylen:)
Lieve groet♥

Mirjam zei

Hoi Linda, wat een mooie werplek heb je ze grcreëerd. Heerlijk aangekleed ook...! Vooral de lamp en de kaart met alfabet zijn geweldig! Maar ook de 'teekendoos' is super mooi... Ziet er heel sfeervol uit zo... Ik hou ervan!
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een leuke werkplek is dat geworden: vooral die stoere lamp en de tekendoos spreken me aan!
En eh....heb je buiten het bloggen om nog wat sociale contacten via de telefoon??

Fijne zonnige dag.
groet Trijnie

Pure & White zei

Supermooi!! Ik ben dol op je lamp en op de letterplaat, echt heel gaaf!

Liefs Dineke

Verie -Vestywo- zei

Geweldig, wat een leuke styling. Je geeft me inspiratie voor mijn werkkamer, dankje.

Lieve-Groetjes, Verie

Home and Lifestyle zei

Hoewel ik de piano daar ook heel mooi vond staan, is dit ook een heerlijke werkplek tegen de witte wand. De lamp hangt er overigens heel erg mooi, dat maakt het allemaal meteen een stuk stoerder.

Ik ben nog niet zo met Pasen bezig, maar het nadert al best snel. Leuk, die eitjes.

Liefs, Ingrid

Athomebymy zei

Wat een mooi plekje zalig om daar te zitten !

Liefs Petra

Gerry zei

Wat een leuke werkplek heb je ervan gemaakt, Linda!
En die oude lamp past er ook heel mooi bij.
Je hebt heel mooie sfeerfoto's met je eitjes en bloesem gemaakt!
Ik moet mij er nog echt toe zetten om voor Pasen te stylen. Ik heb de spullen al wel tevoorschijn gehaald. Dus de eerste stap is gezet.

Lieve groet,
Gerry

Ús hûs ús thús zei

Wat een heerlijke werkplek! Het zal geen straf zijn om daar te zitten. Ik vind je nieuwe lamp ook prachtig. En het oude ABC maakt de werkplek helemaal af.
Mooie sfeerplaatjes ook!
Alvast fijn weekend.
Groetjes van Aleta

It's me zei

Wat een heerlijk sfeertje.....mooie lamp hoor !!!...liefs van mij...fijn weekend...x !

Fuchsiaantje zei

`Hallo Linda, fijn dat je weer een werkplek heb, want ja er is altijd wel werk te doen, en dan moet je ook rustig kunnen zitten,
Je foto`zijn ook weer mooi en gezellig zo met die eitjes. Over 2 weken is het al pasen, wat gaat de tijd toch snel (voor mij minder) Ik wens je een fijn weekend en groetjes van mij, Riet.

Nadine Snijders zei

Een ontzettend leuke werkplek!
De kwarteleitjes heb ik zojuist van zolder gehaald en krijgen ook een plekje in huis.

Fijn weekend en een lieve groet uit het Zuiden,

Nadine

My little white home by Nadine

What's in a day zei

Wat een lekkere werkplek heb je zo, dat opgeruimde spreekt me wel aan hoor:) heerlijk al die spulletjes en dan die sfeerplaatjes, gezellig en sfeervol allemaal.

Fijn weekend en een lieve groet Eefie

inro soor zei

leuk! echt passen bij elkaar zo, de lamp is gaaf!
fijne werkplek:)
groetjes, Inge

Homemade Home zei

Prachtige werkplek Linda, en ik geniet van je mooie sfeerplaatjes.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet Nelly

Rozen van Papier zei

Een lekkere werkplek, zeker emt d de lichte muren. Leuk de kleine details erbij van het oude doosje, en de eitjes. De oude plaat aan de muur vind ik ook origineel. Werk ze!

Groeten Janny

Sober en Stijl zei

Mooie hoek zo, en de lamp is prachtig, lekker stoer!

Groet, Dorine

Roelie Steinmann zei

Mooie werkplek zo zeg. Prachtig. Je hebt ook weer mooie sfeerfoto's gemaakt.

Groetjes Roelie

lien zei

Wat mooi allemaal! Die alfabetplaat, maar ook de oude telefoon. Ik zou er zo willen plaatsnemen om een brief te schrijven :) Fijne zondag!