donderdag 12 juni 2014

Hebbedingen...en gewonnen give away





Bloempotten lenen zich uitstekend als 
opbergplaats voor prullaria.
In de bloempot hieronder staat dan wel een varentje,
maar er ligt ook oud bestek, een spintol 
en een gehaakt kleedje in.








Deze bloempot heb ik geverfd en behandeld met Paste Wax
van Painting the Past in de kleur carbon. 
Het was zo'n kitscherige bloempot met gekleurde
bloemen. Dat is 'ie nu in ieder geval niet zo erg meer.






Ik heb er een oude bladzijde uit een boek, een fotootje,
 een geurzakje en een oud veilingkaartje in geplaatst.









De houten knoopjes die op de blaker liggen,
komen van de X*enos vandaan.






Deze Franse boekjes heb ik gekregen.



 


Ze liggen hier in een behoorlijk afgebladderd bakje.


 




Vorige week had ik het geluk de give away te winnen
Er werden hele leuke spulletjes bij me bezorgd,
kijk maar even mee! Ik heb er een aantal op de foto gezet.




Zo'n soort sauskom stond al een tijdje 
op mijn verlanglijstje, dus die kan ik afstrepen!




Marian had in een brocant blikje allerlei kantjes,
knoopjes en garen gestopt.
 Zo leuk, net als dit schattige vogeltje.




Dit mooie stelletje kreeg ik ook nog!




Hieronder zie je een prentje uit een bloemenboekje.




Ik ben dus 'schandalig' verwend. 
Nogmaals heel erg bedankt, Marian!



Ik wens jullie mooie zonnige dagen toe!
Liefs, Linda



19 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Wooouuuuwww ... wat een prachtige brocante spulletjes ...
Jij bent een bofkont hoor ...
Geef ze alvast een mooie plaatsje ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Home and Lifestyle zei

Van de kitscherige bloempot zie je weinig meer terug, voor mij is bij de kringloop daarom alleen de vorm nog maar belangrijk, de rest kwasten we wel weg ;-). Je bloempot is niet alleen mooi, maar je decoreert het ook nog eens met fraaie brocante spullen.

Wat leuk dat jij deze give away gewonnen hebt. Gezien je blijdschap zijn de spullen écht op de goede plek terecht gekomen. Gefeliciteerd!

Liefs, Ingrid

Gerry zei

Die potten zijn mooi, Linda. En van de tweede pot is niet veel kitsch over! Je hebt hem prachtig bewerkt en je hebt ze mooi gestyled!
En gefeliciteerd met je gewonnen give-away! Je hebt er enthousiaste foto's van gemaakt. Die sauskommen zijn altijd leuk, ik heb er ook een paar. Ook heel leuk om er in het voorjaar bolletjes in te zetten.

Liefs, Gerry

Mirjam zei

Hoi Linda,
Dat heb je leuk gedaan zeg, met die plantenpotten. Staat heel mooi, met die spulletjes er in... Duidelijk niet alleen geschikt voor plantjes...
Haha, die knoopjes heb ik ook. En je hebt een heerlijke give-away gewonnen, wat een leuke dingen allemaal. Daar weet jij wel raad mee...
Ik wens je een heerlijke avond,
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Het is echt handig spul dat paste wax! Ik heb er ook al verschillende dingen mee behandeld. Jouw kitsch-bloempot is zo weer helemaal 'brocante' geworden. Top!
Nou, die give-away had niet op een betere plaats terecht kunnen komen, bofferd! Leuk dat je weer iets van je lijstje kan afstrepen.
Liefs, Peetje

Marieke Kromme zei

Met verf en paste wax tover je de lelijkste dingen om in iets moois! Leuk dat je ze niet echt als bloembak gebruikt, creatief!

Liefs Marieke

Thuis bij Tjits zei

Wat leuk dat jij deze give away gewonnen hebt, de spulletjes passen precies bij jou, echt leuk!
Je hebt de kitscherige bloempot mooi omgetoverd!

Ik wens jou ook heerlijke zonnige dagen Linda!
liefs, Tjits

It's me zei

Wat een bofbips.....leuk allemaal hoor !!!...fijn weekend liefs Ria...x !

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE BLOGPOST EN MET HELE MOOIE SPULLEN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Ger zei

Zo zie je maar weer dat spullen die de een kitscherig vind en verwacht in een woonwagen aan te treffen omdat het vaak de smaak is van die bewoners,de ander er ''doorheen kijkt'' en met wat smeer en wrijfwerk er een mooie bloembak van maakt die dan door mensen met brocante smaak prachtig gevonden wordt.
HOEZO....CREATIEF...☺☺

En de give away had niet beter terecht kunnen komen,en voor jou een voordeel dat er zeer weinig animo was voor deze mooie spullen die Marian weg gaf,ik las op haar blog dat het haar zó tegen viel,dat ze zelfs haar blog wilde veranderen.Kan het nooit zo goed volgen waarom de een zoveel reacties krijgt op give away en er op die manier ook nog eens veel volgers bij krijgt en de ander met prachtig blog en super leuke give away met pijn en moeite maar 6 reacties krijgt.
En omdat ik dit alles niet begrijp hou ik me niet meer bezig met give aways,maar wel heel graag met bloggen.

Geniet maar lekker van je mooie spullen en fijn weekeind gewenst!!
Ger

Esther zei

Wat een leuke give-away. Mooie spullen, hoor. Ook je eigen creaties zijn heel fraai geworden.
Groetjes, Esther

het Moonhuis Monica zei

Wat leuk die give away, precies de spulletjes die bij jou passen, ik kan me voorstellen dat je blij bent met zo'n give away!!

Liefs Monica

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heb je dat alles mooi gedecoreerd! En wat een leuke give-away! Ik had ook graag meegedaan maar weet niet hoe je een plaatje kunt overnemen dus....pech zo te zien. Maar ik gun het je van harte hoor!

groet Trijnie

Huiz&zo zei

Altijd leuk om verrast te worden met zo'n leuke give away! Net alsof je een beetje jarig bent!

Ik wens je een heel fijn weekend!

ineke zei

Leuke ideeën met de bloempotten
Leuke give away!

Goed weekend,

Ineke

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Linda, ik vindt de bloempot superrr geworden en je hebt hem beeldig gedecoreerd.
Gefeliciteerd met het winnen van zo´n prachtige give away.....de spulletjes passen perfect bij jou :)
Ik wens je noge veel plezier ermee en een heel fijn weekend !!

Lieve groetjes Mieke

A place for my home zei

Leuk bewerkt die potten Linda, ze passen nu helemaal in je interieur. En wat een geluk om zo'n give away te verdienen, geniet er lekker van!

Liefs Cynthia

Sober en Stijl zei

De potten zijn echt heel mooi, zo bewerkt met de paste wax.
En een leuke give away gewonnen zo te zien!
Liefs, Dorine

It's me zei

Stupid me....I accidentally deleted all the comments with my phone on today's post, would you be so kind to doit again ??..thank you! .. xxx!

Domme ikke.....ik heb per ongeluk alle commentaren met mijn telefoon gewist op rein zijn post,wil je zo vriendelijk zijn het nogmaals te doen....??? dankjewel !!..xxx !